Dalos pieredzē: kā attīstīt veiksmīgu un starptautiski atzītu dizaina objektu?

Jaunie uzņēmēji. Līga Zelčāne un Justs Krapāns, Dzīvotne. Foto no privātā arhīva
Alise Zita Zeidaka
Print Friendly, PDF & Email

Dzīvotne 

Īsumā. Ģimenes uzņēmums Dzīvotne ir Līgas Zelčānes un Justa Krapāna mīlestībā pret dabas pasauli izlolota dāvana sev un citiem — stikla terāriji, kas ļauj ienest mežu katrās mājās. Mērķis. Pārvērst aizraušanos ilgtspējīgā biznesā, kas būtu konkurētspējīgs gan Latvijā, gan ārpus tās. Skaistākais. «Iespēja radīt ģimenes uzņēmumu, kurā katrs var izmantot un attīstīt savas stiprās puses.» Grūtākais. «Plānot un prognozēt uzņēmuma darbību šajos ļoti mainīgajos un nepastāvīgajos apstākļos.» 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu