Amerikāņu ekonomists vairākām korporatīvo līderu paaudzēm iemācīja, ka viņu galvenajai motivācijai jābūt peļņai. Taču jauna lielo uzņēmumu vadītāju grupa tam nepiekrīt
Pirms 50 gadiem — 1970. gada 13. septembrī — izdevums New York Times Magazine publicēja ekonomista Miltona Frīdmana eseju Biznesa sociālā atbildība ir palielināt peļņu. Tā kļuva par pamatu tā dēvētajai Frīdmana doktrīnai — aicinājumam uz brīvā tirgus kapitālismu. Neatkarīgi no tā, kā vērtējam sekas, tā kļuva par, iespējams, nozīmīgāko 20. gadsimta otrās puses ekonomisko ideju.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.