Zemūdens logo • IR.lv

Zemūdens logo

Laikā, kad Igaunijas iekšlietu ministrs Marts Helme paziņoja, ka netiks turpināts dzelzceļa līnijas Rail Baltica projekts, zaļā gaisma dota kādai citai iespaidīgai transporta artērijai Eiropā — pie varas esošās Dānijas partijas beidzot vienojušās sākt Fēmarnas līnijas celtniecību. Tas būs 19 km garš tunelis no Dānijas salas Lollandes līdz Vācijas salai Fēmarnai. Pašreizējās stundu ilgās prāmju satiksmes vietā caur tuneli automašīnā varēs izbraukt 10 minūtēs, bet vilcienā — septiņās minūtēs. Projekta izmaksas tiek lēstas ap septiņiem miljardiem eiro, un Fēmarnas līnija būs daļa no tā dēvētā Skandināvijas—Vidusjūras transporta koridora.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu