Mudinot apmierinātos pircējus uzrakstīt atsauksmi par preci vai pakalpojumu, uzņēmums ne tikai iedrošina iepirkties citus patērētājus, bet arī padara savu vārdu vieglāk atrodamu interneta meklētājprogrammām
Mārketinga pārvaldītajā pasaulē, kurā objektīvu saturu bieži vien ir grūti atšķirt no «sadarbības projektiem», ietekmētu ietekmētāju veidotiem materiāliem un tamlīdzīgu pašslavināšanas metožu galaproduktiem, viens no nedaudzajiem «glābšanas riņķiem» ir citu lietotāju atsauksmes. Lai cik virspusējas tās būtu, reālu cilvēku rakstītas atsauksmes ļauj izlobīt nepieciešamās informācijas druskas un apjaust, vai produkts ir tik izturīgs, kā vēlaties, vai viesnīca ir gana tīra un vai nolūkotais pakalpojuma sniedzējs neliks vilties.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.