Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Ilze Vītola

Iesaka reklāmas aģentūras VUCA līdzīpašniece un komunikācijas stratēģe Zane Feifa: «Šobrīd grāmatas manā dzīvē pilda pragmatisku funkciju — palīdz apgūt jaunas teorijas, prakses, viedokļus.»


Robert Wright. Why Buddhism is True
Šī grāmata man ir daudz devusi gan profesionāli, gan personīgi. Tā saistīta ar ārējās pasaules uztveri — mēs skaidrojam notiekošo nevis pēc būtības, bet caur savu subjektīvo prizmu. Lai arī šķiet, ka mērķtiecīgi kontrolējam visus savas dzīves aspektus, grāmata atklāj, cik maldīgs ir šis priekšstats, un palīdz atšķetināt emocijas, kuras pār mums valda. Tā māca iegūt iekšējo mieru.


Esther Perel. The State of Affairs. Rethinking Infidelity
20 gadus strādāju reklāmas industrijā un 10 gadus esmu attiecībās. Grāmatu sāku lasīt, kad atskārtu — darbs manā dzīvē ir kļuvis par prioritāti, un attiecības paliek otrajā plānā. Autore stāsta, kā ilggadējās attiecībās atjaunot kaisli un iekāri. Tā ir lasāmviela cilvēkiem, kuri ir nobrieduši strādāt pie savām attiecībām tikpat mērķtiecīgi kā pie karjeras.


James Westcott. When Marina Abramović Dies. A Biography
Man ir svarīgs līdztiesību jautājums, daudz lasu un skatos filmas par sievietēm celmlauzēm. Šī grāmata sniedz ieskatu performances mākslā, stāsta par Marinas Abramovičas dzīvi un atklāj filozofiju, kas slēpjas viņas darbos. 73 gadus veca, ar plaukstošu profesionālo karjeru — Abramoviča ir iedvesmojoša sieviete, kuras darbi nav zaudējuši savu aktualitāti.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu