fbpx

Krāsas pelēkai dienai

Līva Brakša. Savs bizness — individuālā komersanta Pik pak zīmola vadītāja. Pamatdarbs — Swedbank mārketinga projektu vadītāja. Foto — Ieva Salmane
Ieva Puķe
Print Friendly, PDF & Email

Aizņemtas rokas, bet brīva galva — vadājot pa parkiem mazuli, banku mārketinga un reklāmas speciālistei Līvai Brakšai dzima ideja par ratu lietusplēvēm. Tagad pa ielām pārvietojas arī cilvēki viņas Pik pak zīmola lietusmēteļos, bet no auduma atgriezumiem top bērnu priekšautiņi

Ūdensizturība šim audumam ir līdz 5000 milimetriem, teorētiski mēs to varētu turēt zem piecmetrīga ūdensstaba — tā runādama, Līva Brakša uzvelk lietusplēvi ratiem. «Esam paši pārbaudījuši — ilgstoši atrodoties lietū, viss tiešām ir okei! Lējām uz auduma ūdeni, gaidījām stundas piecas, skatījāmies, lai nekas nesūcas cauri. Un vienlaikus šis audums ir arī elpojošs. Ja lietusplēve pēc pusstundas laiž cauri ūdeni, tai nav nekādas jēgas. Lai cilvēks maksātu, ir jācenšas nodrošināt labāko kvalitāti.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu

eskişehir escort samsun escort gebze escort sakarya escort edirne escort