Grāmatnīcas ar baudu

Džeimss Dounts vadās no pieņēmuma, ka grāmatveikala vienīgā pastāvēšanas jēga ir bagātīgā pieredze, ko tas var sniegt pretstatā ātrajam interneta pirkumam. Foto — The New York Times
Deivids Sīgals, © The New York Times News Service
Print Friendly, PDF & Email

Atdzīvinājis lielu grāmatnīcu ķēdi Waterstones Lielbritānijā, anglis Džeimss Dounts ķēries pie vēl lielāka izaicinājuma — no biznesa nāves paglābt nīkuļojošo amerikāņu milzi Barnes & Noble. Vai tas vispār ir iespējams? Vai tradicionālām grāmatnīcām ir cerības izdzīvot e-komercijas laikmetā?

Džeimss Dounts reiz vairāku nedēļu garumā spraigi strīdējās par grāmatveikala plauktu labāko sašķiebuma leņķi. Viņa oponents citādi draudzīgajās ēdienreizēs Londonas labākajos restorānos bija itāļu dizainers, kurš apgalvoja, ka plauktu slīpumam jābūt četriem grādiem.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu