fbpx

Pagātne bez tumšiem traipiem

Ilustrācija — Shutterstock
Jānis Vēvers, speciāli Ir Nauda
Print Friendly, PDF & Email

Digitālie rīki palīdz uzņēmumiem atrast par tiem publiskoto negatīvo informāciju un padara to nemanāmāku jauniem klientiem

Uzņēmuma reputācija ir tā panākumu stūrakmens. Jo īpaši laikmetā, kad liela daļa cilvēku pirms pirkuma veikšanas ievāc maksimāli daudz informācijas par uzņēmumu — sākot no paša uzņēmuma publiskotās informācijas un beidzot ar citu cilvēku atsauksmēm vai sūdzībām. Un kuram gan nav gadījies darbības sākumposmā sastrādāt kādas muļķības, pārpratuma dēļ iedzīvoties strīdā ar klientu vai tamlīdzīgi iegūt melnu traipu uz rūpīgi koptā reputācijas mundiera? No visiem grēkiem atbrīvoties nav iespējams, taču ikvienam uzņēmējam ir pa spēkam gādāt, lai kompānijas tēls tīmekļa ārēs ir pēc iespējas tīrāks, vai vismaz zināt, kādi pārmetumi būs jāatspēko. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu