No tavas mutes klienta ausī

Autore Marianna Zvaigzne darbojas Printful komandā kopš 2016. gada. Viņa ir studējusi valodas, un šī kaislība tagad pārtapusi karjerā, jo Marianna uzņēmumā pārrauga e-komercijas tekstu radīšanu atbilstoši zīmola vērtībām. «Mani interesē, kāda ir nākotne e-komercijas terminoloģijai latviešu valodā. Mans profesionālais izaicinājums ir atrast veidu, kā runāt par šo nozari vienkārši, nepārprotami un latviski,» viņa saka par sevi. Foto — Edmunds Brencis
Marianna Zvaigzne, uzņēmuma Printful satura redaktore un mārketinga speciāliste
Print Friendly, PDF & Email

Gramatikas likumus neviens nav atcēlis, tāpēc ir aplami domāt, ka valodas kopšana e-komercijā ir laikietilpīga greznība

Valodu e-komercijā bieži sauc par saturu, tam piekabinot visu, ko internets var «saturēt», — foto, video, ilustrācijas. Jēdzienam «saturs» nav ne vainas, taču, šādi pārsaukdami valodu, mēs neapzināti izvairāmies no atbildības, ko uzliek rakstīts teksts publiskā telpā, — rakstīt pareizi. Gramatikas likumus neviens nav atcēlis, tāpēc ir aplami domāt, ka valodas kopšana e-komercijā ir laikietilpīga greznība. Ja zīmols rakstīs pavirši, klienti vēstījumu neuztvers nopietni un tam neuzticēsies. Mājaslapas «saturs» labākajā gadījumā tiks aizmirsts, bet sliktākajā — pārtaps jautrā lasāmvielā, ar kuru padalīties sociālajos tīklos.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu