Gramatikas likumus neviens nav atcēlis, tāpēc ir aplami domāt, ka valodas kopšana e-komercijā ir laikietilpīga greznība
Valodu e-komercijā bieži sauc par saturu, tam piekabinot visu, ko internets var «saturēt», — foto, video, ilustrācijas. Jēdzienam «saturs» nav ne vainas, taču, šādi pārsaukdami valodu, mēs neapzināti izvairāmies no atbildības, ko uzliek rakstīts teksts publiskā telpā, — rakstīt pareizi. Gramatikas likumus neviens nav atcēlis, tāpēc ir aplami domāt, ka valodas kopšana e-komercijā ir laikietilpīga greznība. Ja zīmols rakstīs pavirši, klienti vēstījumu neuztvers nopietni un tam neuzticēsies. Mājaslapas «saturs» labākajā gadījumā tiks aizmirsts, bet sliktākajā — pārtaps jautrā lasāmvielā, ar kuru padalīties sociālajos tīklos.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.