Kā igauņu jaunuzņēmums Bolt kļuva par neērtu ērkšķi globalā milža Uber sānos
Bija laiks, kad uzņēmums Uber dominēja kopbraukšanas pakalpojumu tirgū Polijā un Kenijā. Taču pēdējo divu gadu laikā situācija ir mainījusies. Parādījās salīdzinoši sīks konkurents, kas sāka pārvilināt klientus ar zemākiem tarifiem, savukārt no pakalpojumus sniedzošajiem autovadītājiem ieturēja zemāku komisijas maksu. Šis pats jaunpienācējs pasteidzās Kenijā sagrābt motociklu kopbraukšanas nišu, kas tagad izrādās ļoti pieprasīts pakalpojums. Turklāt klientiem ļauj maksāt ne tikai ar savas lietotnes starpniecību, bet arī ar populāru vietējo mobilo maksājumu sistēmas starpniecību.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.