Katrs burts kā bērns

Kristiāna Kupče un Laima Gruzdiņa, SIA Piku īpašnieces. Foto — Edmunds Brencis
Raivis Vilūns
Print Friendly, PDF & Email

Laimas Gruzdiņas un Kristiānas Kupčes «iepriekšējās dzīves» pieredze advokātu birojā un bankā nāk talkā, vadot dizaina dekoru ražotni 

Pirmais izgaismotais burts bija «R». Pirms vēl bija radies zīmols Piku.lv, Laima Gruzdiņa kopā ar vīru pa vakariem, iekārtojot dēlam istabu, izgatavoja neierastu naktslampiņu — dekoratīvu koka burtu ar dēla vārda iniciāli. Tobrīd prātā nebija domas, ka tas pavērs durvis uz jaunu karjeru. Taču sanāca uztaisīt līdzīgus izgaismotus koka dekorus radiem un draugiem, un tā soli pa solim ideja attīstījās. Pirmos burtus Laima izrādīja amatnieku tirdziņos. Cilvēkiem produkts paticis, un gaismas burti nonākuši veikalos. Laima tolaik vēl strādāja par juristi advokātu birojā un studēja maģistrantūrā — no sākuma mēģinājusi jauno nodarbi savienot ar darbu, bet drīz vien sapratusi, ka tas nav iespējams. Sākumā viņai daudz palīdzējis vīrs, bet, kad Laima nolēma, ka «grib turpināt jaudīgāk», uzaicināja palīgos savu draudzeni Kristiānu Kupči, kura tobrīd strādāja ar nekustamo īpašumu vērtēšanu un projektu vadību Swedbank. 2015. gada nogalē abas sāka darbu pie šobrīd augoša uzņēmuma, kas gatavo funkcionālus koka dekorus bērnistabām un interjeram. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu