Septiņreiz notestē, vienreiz palaid

Autore Marianna Zvaigzne darbojas Printful komandā 
kopš 2016. gada. 
Viņa ir studējusi valodas, 
un šī kaislība tagad pārtapusi karjerā, jo Marianna uzņēmumā pārrauga e-komercijas tekstu radīšanu atbilstoši zīmola vērtībām. «Mani interesē, kāda ir nākotne e-komercijas terminoloģijai latviešu valodā. Mans profesionālais izaicinājums ir atrast veidu, kā runāt par šo nozari vienkārši, nepārprotami un latviski,» viņa saka par sevi.
Foto — Edmunds Brencis

Autore Marianna Zvaigzne darbojas Printful komandā kopš 2016. gada. Viņa ir studējusi valodas, un šī kaislība tagad pārtapusi karjerā, jo Marianna uzņēmumā pārrauga e-komercijas tekstu radīšanu atbilstoši zīmola vērtībām. «Mani interesē, kāda ir nākotne e-komercijas terminoloģijai latviešu valodā. Mans profesionālais izaicinājums ir atrast veidu, kā runāt par šo nozari vienkārši, nepārprotami un latviski,» viņa saka par sevi. Foto — Edmunds Brencis

Šis raksts būs par kļūdām un mācībām. Printful piecu gadu pārskatā ir daudz šādu mācību, bet mēs uz tām atskatāmies ar gandarījumu

Kļūdas atgādina, ka joprojām esam cilvēki, bet kopēja to labošana stiprina komandas garu, asina prātu un mudina vērīgāk pārbaudīt savu darbu. Jāpārbauda ir viss — sākot no ražošanas iekārtām un digitālajiem rīkiem līdz mārketinga saturam un komunikācijas kanāliem.

Tādas digitālās kļūmītes kā pārrakstīšanās un pārkopēšanās ir neizbēgamas. Mārketinga komandas klasika (un katra jauna darbinieka ugunskristības) — sajaukt e-pasta sūtīšanas nosacījumus un kļūdīties adresātu skaitā. Kolēģe reiz, veidojot iestatījumus automātiskam e-pastam, kas paredzēts tikai jaunajiem Printful klientiem, izsūtīja to visiem 300 tūkstošiem e-pasta abonentu.

Jaunākajā žurnālā