Balle — tā ir investīcija!

SIA Labo darbu komanda vadītāja Līga Blumfelde. Foto — Edmunds Brencis
Krista Dzidzēviča
Print Friendly, PDF & Email

Ilgviļņi, garas priekšnieku runas un rasola bļodas — tā ir korporatīvo svētku pagātne. Bet kādas ir tendences biznesa izklaides pasākumiem šobrīd? To Ir Nauda jautā trim veiksmīgām pasākumu rīkotājām, kuras spēj pārliecināt ar savu pieredzi un pārsteigt ar svaigām idejām

Pasākumu producēšanu, kā daudzas nozares Latvijā, varētu vēl dēvēt par jaunu, tomēr nepilnu 30 gadu laikā esam paspējuši atstāt savus pirmos nospiedumus pasaules kartē. Konkurējot ar lielvalstīm, kuru pasākumu budžeti desmitiem reižu pārsniedz latviešu iespējas, mūsu aģentūras iet grūtāko un radošāko ceļu uz panākumiem — riskē ar drosmīgām idejām un plūc laurus.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu