Līdztekus tehnoloģiju attīstībai pieaug pieprasījums pēc autentiskām vērtībām

  • Ilgvars Ābols
  • 16.02.2018
Latvijai raksturīgais našķis - mellenes ar pienu. Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Latvijai raksturīgais našķis - mellenes ar pienu. Ilustratīvs attēls no pixabay.com

Tehnoloģiju attīstība mainījusi ikvienu tautsaimniecības nozari, būtiski ietekmējot arī tūrismu. Vēl pirms nieka 20 gadiem informācija par ceļošanas iespējām tika meklēta bukletos, citās lasāmvielās. Pašlaik visa informācija atrodama tiešsaistē, gan ceļojumu, gan viesnīcu var rezervēt internetā, un aviokompānijas ir atteikušās no papīra biļetēm. Dažādās nozarēs ir ienākuši jauni spēlētāji – piemēram, Airbnb nakstmītņu  biznesā vai Taxify pasažieru pārvadājumu jomā, un attīstās arvien jauni tehnoloģiskie risinājumi.

Arī mārketinga nozare ir teju pavisam digitalizējusies, un nākotnē noteikti runāsim tikai par digitālo mārketingu. Tehnoloģijas turpina straujo attīstību, tiek radītas ne vien dažādas mobilās lietotnes, bet arī virtuālās un papildinātās realitātes risinājumi. Vienlaikus ir lietas, ko, pretēji prognozēm, tehnoloģiju laikmets nav mainījis – viens no tiem ir dažādu kongresu un konferenču aktualitāte. Pirms vairākiem gadiem eksperti sprieda, ka digitālie risinājumi un virtuālās iesaistes iespējas izskaudīs konferences, kurās cilvēki tiekas aci pret aci. Tomēr realitātē šādu pasākumu skaits palielinās, arī daudzas konferences ir tieši par tehnoloģijām.

Jaunākajā žurnālā