Viesturs Kairišs iestudējis nevainojamu operu Salome. Tikai — kālab Nacionālajā teātrī?
Pieteikta kā trešā daļa triptiham, ko sāka Raiņa Uguns un nakts un Ibsena Pērs Gints, Viestura Kairiša jaunā izrāde Salome manā skatījumā nesasniedz abu iepriekšējo uzvedumu idejisko vērienu, toties ir bauda acīm un ausīm. Tīra māksla, kas arī interpretē mākslu. Iespējams, neko līdzvērtīgu stila un skaistuma ziņā mēs šosezon vairs neredzēsim.
Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:
Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.