Mežaparka estrādi par 32,4 miljoniem eiro pārbūvēs LNK un RERE 10

Projekta vizualizācija. Publicitātes attēls
Print Friendly, PDF & Email

Iepirkuma konkursā izvēlēts lētākais nolikumam atbilstīgais piedāvājums

Mežaparka estrādes pārbūves pirmās kārtas būvniecību par 26,7 miljoniem eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN) vadīs pilnsabiedrība “LNK, RERE”, aģentūrai LETA pastāstījis Rīgas domes Īpašuma departamenta direktors Oļegs Burovs (GKR).

Viņš norādīja, ka sūdzību iesniegšanas termiņš par Mežaparka estrādes pārbūves pirmās kārtas būvniecības iepirkumu noslēdzās 13.aprīlī un, tā kā Īpašuma departaments nav saņēmis nevienu sūdzību, var paziņot uzvarētāju, ar kuru tiks slēgts līgums.

Kopumā konkursā saņemti trīs piedāvājumi. Tostarp lētākais piedāvājums, kuru iesniedza personu apvienība, kas sastāv no SIA “Lemminkainen Latvija” un Igaunijas “Lemminkainen Eesti”, paredzēja darbus pabeigt par par 24 584 553 eiro bez PVN jeb 29 747 309 eiro ar PVN, taču tas noraidīts gan pēc kvalifikācijas, gan pēc tehniskā piedāvājuma. Izvēle bija starp pārējiem diviem pretendentiem – pilnsabiedrība “LNK, RERE” piedāvāja darbus paveikt par 26 743 104 eiro bez PVN jeb 32 359 156 eiro ar PVN, un personu apvienību SIA “Monum” un Lietuvas “Litana ir Ko”, kas piedāvāja būvdarbus izpildīt par 27 521 570 eiro bez PVN jeb 33 301 100 eiro ar PVN.

Burovs pastāstīja, ka konkursā izvēlēts lētākais piedāvājums, kurš atbilda iepirkuma prasībām. Ar pilnsabiedrību “LNK, RERE” līgumu slēgs 20.aprīlī. Pilnsabiedrībā ietilpst SIA “ReRe būve”, SIA “LNK Construction” un AS “LNK Industries”. Tā dibināta 2017.gadā.

“ReRe Būve” dibināta 2014.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1 030 800 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 5 594 777 eiro, un tas strādāja ar 409 801 eiro zaudējumiem. “ReRe Būve” pieder AS “ReRe Group”, liecina “Firmas.lv” informācija. Jāatgādina, ka ”Re&Re” grupas uzņēmums iepriekš būvēja ”Maxima” lielveikalu Zolitūdē, kas sabruka, visticamāk, nepietiekami stipras konstrukcijas dēļ.

“LNK Construction” dibināta 2016.gadā un tās pamatkapitāls ir 3000 eiro. Uzņēmums vienādās daļās pieder Nataļjai Milovai un Aleksandram Milovam. Savukārt “LNK Industries” dibināta 2005.gadā, un tās pamatkapitāls ir 717 411 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 45 366 381 eiro, peļņa – 243 483 eiro.

Burovs iepriekš skaidroja, ka kontroltāmē noteiktā summa šim projektam ir 19 401 698 eiro bez PVN jeb 23 476 055 eiro ar PVN. Tāpēc pašvaldībai būs nepieciešams par gandrīz 9 miljoniem eiro vairāk, nekā plānots pirmajai kārtai. Pērn projekta abām kārtām Rīgas dome aizņēmās 45 miljonus eiro, tādēļ pirmajai kārtai finansējums pietiks, tomēr, visticamāk, Rīgas domei nāksies vēl aizņemties, lai finansējuma pietiktu arī otrajai kārtai.

Mežaparka Lielās estrādes rekonstrukcijas projekts tiks īstenots divās kārtās, tostarp pirmajā posmā 2018.gadā tiks pārbūvēta skatītāju zona. Līdz 2020.gadam tiks rekonstruēta estrāde ar pārsegumu kupola formā. Plānots, ka būvniecība sāksies vasarā un Mežaparka estrāde tiks nodota ekspluatācijā 2018.gada 18.jūnijā.

Komentāri (10)

cabulis 18.04.2017. 13.58

Ja tu esi sīkais atejpapīra tirgotājs un tev ir parāds virs 150 EUR, tu esi vismelnākajā melnajā sarakstā un nekādas uzvaras iepirkumā un atejpapīra piegāde ministrijām vai Rīgas Domei tev nespīd. Ja tu uzgāz jumtu 54 cilvēkiem uz galvas, tu esi cienījams būvnieks, kam atkal uzticēt nez cik miljonus, vēl jo vairāk nez cik cilvēku dzīvības.

+7
0
Atbildēt

1

    Anonīms > cabulis 18.04.2017. 14.18

    izklausās dzirdēti – stāstiņi par šādiem absurdiem …

    0
    0
    Atbildēt

    0

letonijs 18.04.2017. 13.39

Igauņu piedāvājums bija vislētākais, taču igauņi nedod kukuļus, tāpēc priekšroka savējiem. Sekosim līdzi, par cik beigās palielināsies sākotnējā tāme. Es saku, ka dubultosies.

+7
0
Atbildēt

2

    letonijs > letonijs 19.04.2017. 09.51

    Normālos apstākļos nē, bet mūsu apstākļos pasūtītājs var slepeni vienoties ar izpildītāju, ka sākotnējā tāme būs mazāka, lai vinnētu konkursu, bet pēc tam atrast iespējas to palielināt (un palielinājumu draudzīgi sadalīt), precedenti ir bijuši (finansējuma piesaistes vai inflācijas dēļ, divreiz iekļaujot vienus un tos pašus materiālus u.tml.). Dienvidu tilts (sākotnējā tāme- 86 miljoni latu, galīgā summa- ap 600 miljoniem latu), LNB (sākotnējā tāme- 135 miljoni latu, galīgā summa- 160 miljoni latu).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vvilums > letonijs 18.04.2017. 19.53

    Tonijs . Vai nu celtnieki pirms uzsāk nesaprot, ko uzsāk, vai nu projektētājs sazīmē to , ko nesaprot un tad vēl jāpārprojektē. Nav saprotama normālos apstākļos atkāpšanās no sākotnejās līguma cenas, ja nu vienīgi kopē Soču olimp. kompleksa būvniekus, kad šur tur 11 reizes paaugstināja sākotnējo tāmi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Rasa 18.04.2017. 14.08

Kārtējais apliecinājums – lai arī kas notiktu, nekam nav nekādas nozīmes. Dzīvība ir bezvērtīga.

+4
0
Atbildēt

0

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu