Sociālo mediju darbnīcas ar Artūru Medni

  • ir.lv
  • 05.01.2017
NULL

NULL

Satura mārketings: no "kas tas ir" līdz "tips&tricks" - 2. daļa

15. decembrī plkst. 10.00-13.00
SATURA MĀRKETINGS: no "kas tas ir" līdz "tips&tricks" - 2. daļa

Kāpēc cilvēki dalās ar informāciju?  Kā zīmoliem veidot atbilstošu saturu, lai cilvēki gribētu ar to dalīties? Kas to veicina un kas tam traucē? Kāds saturs “strādā” labāk? Kā uzņēmumi un organizācijas to var izmantot savā labā? Cilvēki dalās ar informāciju nevis tāpēc, ka viņiem patīk jūsu zīmols, bet gan tāpēc, ka tiem patīk viņu draugi. Arī preces un pakalpojumus mēs biežāk iegādājamies no tiem, kurus mēs zinām, kas mums patīk un kam mēs uzticamies.

 Foto - 

Klātienē apgūsim dažādas jaunas satura mārketinga metodes un idejas par to, kā veicināt zīmola atpazīstamību un piešķirt vērtību uzņēmuma radītājam saturam.

Jaunākajā žurnālā