
Next Level līdzīpašnieki Ansis Kļaviņš (no labās), Andrejs Kļaviņš, Raimonds Ūdris un Aivars Baranovs ir pārliecināti, ka tieši pozitīvas emocijas ģenerējoša datorspēle ilgtermiņā būs daudz ienesīgāka par asiņainu kara spēli.
Četru domubiedru dibinātais uzņēmums Next Level gada laikā kļuvis par līderi Latvijas datorspēļu tirgū un droši jau spraucas Lietuvas, Polijas un Krievijas sociālajos tīklos
Viss sākās ar atlūgumu. To 2010.gada otrajā pusē uzrakstīja Draugiem.lv projektu vadītājs Andrejs Kļaviņš, kad uzzināja, ka darba devējs vairs neveidos savas datorspēles. «Es gribēju taisīt spēles un biju pārliecināts, ka paši varam uztaisīt labākas par ārzemēs tapušajām,» sava uzņēmuma Next Level dibināšanas iemeslu atceras Andrejs. Pēc gada ir pierādījies, ka viņam bija taisnība - par populārāko sociālo spēli Draugiem.lv ir kļuvusi Andreja un kolēģu veidotā Okeānija.
Mēs esam spēļu fanātiķi, Andrejs saka par sevi un vēl trim uzņēmuma līdzīpašniekiem - domubiedriem, ar kuriem saprasties var no pusvārda. Andreja specializācija ir spēles stratēģija un saturs. Mākslinieks Ai-vars Baranovs vizualizē spēles tēlus un virtuālo pasauli, bet programmētāji Ansis Kļaviņš un Raimonds Ūdris ir tie, kuri apvieno un atdzīvina visas šīs lietas - tēlu kustības, punktu uzskaiti, pāreju no viena līmeņa otrā, vārdu sakot, diriģē tēlu dzīvi.