
LTV ģenerāldirektors Edgars Kots. Foto: Kaspars Krafts, F64
Kritēriju trūkums naudas sadalē raidījumiem; ideju un radošuma trūkums; žurnālistiem jāsaprot, kuri ir LTV lojāli cilvēki, - tāda ir situācija LTV
«Medijam vajadzētu būt pakārtotam tam, lai ir labi raidījumi. Pie mums notiek pretējais - raidījumiem jāpakārtojas visādiem noteikumiem. Radošā doma netiek attīstīta,» tā situāciju Latvijas televīzijā (LTV) un reitingu kritumu raksturo LTV režisore Agita Cāne-Ķīle.
Žurnāls „Ir" ceturtdien analizē, kāpēc LTV turpina zaudēt skatītājus un ietekmi,bet tās vadība ar ģenerāldirektoru Edgaru Kotu priekšgalā žēlojas par naudas trūkumu. Drosmīgākie LTV darbinieki atzīst - sabiedriskajai televīzijai trūkst īsta līdera.
Kaut Kots lepojas ar sakārtotu finanšu sistēmu, LTV darbinieki un uzraugs - Nacionālā Elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) - šaubās par tās piemērotību medijam. Sastādot budžetu, LTV vispirms sedz fiksētās izmaksas (5,7 miljonus latu), kurās ietilpst algas administrācijai un izdevumi dažādām tehniskām funkcijām (ugunsdrošībai, autotransportam, inženierkomunikācijām utt.), bet pārējo sadala raidījumu veidošanai, raksta „Ir".