SM lūgusi "airBaltic" skaidrot noslēgtos reklāmas līgumus • IR.lv

SM lūgusi “airBaltic” skaidrot noslēgtos reklāmas līgumus

22
Foto: "airBaltic"

“airBaltic” noraida aizdomas par fiktīviem līgumiem ar masu mediju īpašnieku uzņēmumiem

Satiksmes ministrija (SM) ir lūgusi nacionālajai lidsabiedrībai “airBaltic” paskaidrojumus par noslēgtajiem reklāmas līgumiem, par kuriem tiesībsargājošajām institūcijām ir aizdomas, ka tie slēgti fiktīvi, vēsta aģentūra LETA.

“Esam saņēmuši pilnu sarakstu ar noslēgtajiem līgumiem, taču detalizētu informāciju par līgumu saturu un nosacījumiem kompānija apsolījusi sniegt visīsākajā laikā,” skaidro ministrijā.

Kā ziņots, “airBaltic” noraida izteiktās aizdomas par fiktīvu līgumu slēgšanu ar masu mediju īpašnieku uzņēmumiem par reklāmas izvietošanu, pārskaitot tiem vismaz 100 000 latu, informēja “airBaltic” korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags. Viņš apgalvoja, ka šie kompānijas noslēgtie līgumi nav attiecināmi uz trešo pušu interesēm.

Pagājušajā piektdienā “airBaltic” padome informēta, ka paredzēts piesaistīt neatkarīgu auditoru uzņēmumu mediju līgumu izvērtēšanai, lai akcionāriem viestu papildu skaidrību.

“airBaltic” arī neapstiprina informāciju, ka kompānijas prezidents Bertolts Fliks varētu būt pazudis no izmeklēšanas redzesloka, vienlaikus konkrētu Flika atrašanās vietu arī nemin, jo “”airBaltic” darbinieku dienas kārtības nav publiskas”.

Par iespējamo Flika pazušanu no tiesībsargājošo institūciju izmeklēšanas redzesloka sociālajā tīklā “Twitter” rakstīja polittehnologs Jurģis Liepnieks. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādas baumas “virmo” jau kopš pirmdienas vakara.

Kā ziņots, Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) rīcībā esošie 20.maijā sāktā kriminālprocesa materiāli liecina, ka Ainārs Šlesers (PLL), gatavojoties parlamenta vēlēšanām, pieprasījis aviokompānijas “airBaltic” vadītājam Bertoltam Flikam veikt pretlikumīgas darbības ar “airBaltic” vai Rīgas reklamēšanas biroja “Live Riga” finanšu līdzekļiem Šlesera un partijas LPP/LC popularizēšanai medijos, izriet no aģentūras LETA rīcībā esošo dokumentu kopijām.

Šlesers esot pieprasījis Flikam slēgt fiktīvus līgumus par “airBaltic” pakalpojumu reklamēšanu vai Rīgas pilsētas tēla popularizēšanu ar vairākiem masu medijiem, taču faktiski medijiem pārskaitītā nauda esot bijusi domāta politiķu reklamēšanai.

KNAB uzskata, ka Fliks ļaunprātīgi izmantojis savu ieņemamo amatu un dienesta stāvokli un izpildījis Šlesera norādījumus – “airBaltic” vārdā noslēdzis fiktīvus līgumus par reklāmas izvietošanu ar masu mediju īpašnieku uzņēmumiem un pārskaitījis tiem vismaz 100 000 latu, liecina aģentūras LETA rīcībā esošo dokumentu kopijas.

Komentāri (22)

anete_raugule 02.06.2011. 22.25

Nu, un? SM pazemīgi palūgs, Fliks vai Šlesers paziņos, ka tas ir superslepens komercnoslēpums, un SM ierēdņi turpinās klusēt lupatiņā. Tāpat kā līdz šim.

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu