fbpx

Jūrmalas "ātrā palīdzība" pārtrauc darbu 29

Mārtiņš Zilgalvis, F64
Print Friendly, PDF & Email

Jūrmalas ātrās palīdzības dienests vairs nesniegs neatliekamo palīdzību

Jūrmalas neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, kas atteicās pievienoties visas vasts vienotajam dienestam, pātraucis sniegt neatliekamo palīdzību un turpmāk darbosies tikai kā glābšanas dienests, ziņo LETA.

Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Uldis Ciekurs stāsta, ka tā automašīnas nodotas vienotajam dienestam, bet daļai darbinieku, kuri Jūrmalas “ātros” atstājuši līdz vakardienai, piedāvāts darbs vienotajā dienestā.

Jūrmalas pašvaldības izplatītījusi paziņojumua, ka visiem, kam nepieciešama neatliekamā medicīniskā palīdzība, jāzvana turpmāk uz tālruņa numuru 03, 112 vai 113.

Jūrmalas dome joprojām uzsver, ka līdz ar Jīurmalas pievienošanas vienotajam dienestam var pazemināties medicīniskās palīdzības kvalitāte. Jūrmalnieki iepriekš piketējuši pie valdības un vērsušies parlamentā, meklējot atbalstu sava dienesta saglabāšanai.

.

Komentāri (29)

sivrita 08.07.2010. 13.15

beidzot tas viņu valdes loceklis ir nolikts pie vietas…
varēs bez papildus stresa saukt ātros…

šitādu balagānu sarīoja…
krēsls laikam bija gana silts…

+4
-1
Atbildēt

4

    Arija Saleda > sivrita 08.07.2010. 14.28

    Nu kuram tad gribas vietu zaudēt, cilvēki jau protestēja tieši tāpēc, ka bija bailes palikt bez darba un attiecīgi iztikas līdzekļiem.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > sivrita 08.07.2010. 14.49

    Visiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 08.07.2010. 14.41

    cilvēkiem piedāvāja pāriet darbā uz vienoto dienetu…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    sivrita > sivrita 08.07.2010. 15.03

    nebija precizēts… iespējams, ka ne visiem… bet ja laicīgi jau būtu uz to gatavojusies un pieteikušies tad noteikti retais paliktu malā…

    viņi paši palika savi ķīlnieki…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 08.07.2010. 13.50

Vai Tu esi izsvēris visus “par” un “pret”? Kāpēc Tu domā, ka tie, kas tur piketēja (es redzētu TV ziņās, citas info man nav), ir balagāna dalībnieki?

+3
-1
Atbildēt

3

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 08.07.2010. 16.27

    Pēci, es nekā no tas lietas nezinu un īpaši arī nekāroju zināt, jo jau 20 gadus neesmu izmantojusi nevienu valsts nodrošinātu ne maksas, ne bezmaksas veselības aprūpes pakalpojumu, vienkārši es redzēju TV ziņās tos piketus un tajos nepiedalījās vienīgi ātrās palīdzības darbinieki, bet arī Jūrmalas iedzīvotāji. Esmu ilgi dzīvojusi Jūrmalā un zinu, ka sabuntot tautu tur ir stipri pagrūti, tāpēc man radās tāds tīri retorisks jautājums…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ::Vai cis :: 08.07.2010. 14.38

    Tad vajadzēja nevis dublēt, bet pievienot centrālai sistēmai “savējo” vai tā daļu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > ::Vai cis :: 08.07.2010. 13.58

    Inese, īsti pretargumentu jau nebija, vienīgi “savējais mīļāks un uzticamāks”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 08.07.2010. 14.41

Sapratu ,ka kašķa būtība ,kuru negrib īsti neviens minēt ir faktā , ka centrālā kantora attiecinātās izmaksas ir par 30% mazākas. Bet ierobežot sevi Jūrmalnieki negribēja.

+2
-1
Atbildēt

2

    garausiitis > garausiitis 08.07.2010. 15.01

    Kristap – Tu stāsti par publisko argumentāciju , es minu to , par kuru nez kapēc prese nav informējusi. Jūrmalas palīdzība ir dzīvojusi 30% treknāk un tapēc negrib iekļauties kopējā sistēmā, jo tad būs mazāks finansējums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > garausiitis 08.07.2010. 14.56

    Nez, argumentācija sākumā bija attālums, bet pēc tam sastrādāšanās ar glābējiem, kas konkrētajā gadījumā varētu būt būtiski un ko plānotāji varētu līdz galam nebūt ņēmuši vērā (visticamāk plānošanu veic pēc iedzīvotāju, nevis apmeklētāju skaita).

    0
    0
    Atbildēt

    0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu

eskişehir escort samsun escort gebze escort sakarya escort edirne escort