
Ilustratīvs attēls
Sabiedrībā un īpaši komunikācijas nozarē ir daudz viedokļu par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras iepirkumu valsts tēla spodrināšanai. Daudziem komunikācijas ekspertiem ir viedoklis par šāda pētījuma nepieciešamību kopumā, taču mana uzmanība vērsta uz ko citu – vai situācijā, kad tūrisma nozare ir iesaldēta un valstī ir lielas nesaskaņas, vispār ir aktuāli domāt un tērēties ārējai komunikācijai un valsts tēlam. Vai nebūtu vērtīgāk investēt līdzekļus, lai sakārtotu savu māju un saimniecību, pirms aicināt kādu ciemos?
Esmu pārsteigta par to, cik daudz antivakseru un cilvēku, kas jūtas aizskarti par valsts komunikāciju, tomēr Latvijā ir. Biju domājusi, ka tādi, kas pretosies vakcinēties, būs pāris procenti. Bet, sākoties valsts komunikācijai par vakcinēšanos, sapratu, ka skaits, kas atteiksies, būs daudz lielāks. Pavisam vienkāršu iemeslu dēļ – nespēja konsekventi, pamatoti, iejūtīgi un empātiski, proaktīvi skaidrot sabiedrībai. Runāt ar cilvēkiem daudz un viņiem saprotami.