Latvijas valsts mārketinga lielā iespēja

  • Andris Rubīns, NORD DDB Riga partneris, “The Red Jackets” valdes loceklis
  • 16.04.2020
SIA "Silmor" ražotais sejas aizsargvairogs. Foto: Ieva Leiniša, LETA

SIA "Silmor" ražotais sejas aizsargvairogs. Foto: Ieva Leiniša, LETA

Covid-19 un ar to saistītā krīze pašlaik valstīm, ierēdņiem, uzņēmējiem, organizācijām un sabiedrībai liek strauji reaģēt un pielāgoties. Kā mēs redzam, milzīga nozīme ir tieši ātrumam, kādā tiek pieņemti lēmumi un radīti jauni efektīvi risinājumi. Gan lai ieviestu dažādus drošības pasākumus, gan radītu inovatīvus produktus cīņā ar Covid, gan arī pārnesot pakalpojumus uz digitālo vidi, ļaujot tos lietot attālināti.

Pirms dažiem gadiem veicot plašu Latvijas tēla pētījumu, kā mūsu galvenās priekšrocības izkristalizējās Latvijas elastīgums, savienojamība un radošums.

Holandiešu uzņēmējs Gabi Kols, kas šeit darbojas jau gadiem, nosauca Latviju par ideālu un drošu vietu jaunu ideju testēšanai. Dāņu profesors un ekonomists Mortens Hansens atzina, ka šeit viss ir tik tuvu, ka var iztikt bez auto un 15 minūtēs nokļūt jebkur, arī līdz jūrai vai mežam. Radošo jomu pārstāvji minēja, ka Latvijā varam būt brīvi un radoši, jo mums ir tik daudz brīvas telpas, kur izpausties. Turklāt šī telpa ir labi aprīkota – varam lepoties ar vienu no ātrākajiem, stabilākajiem un pieejamākajiem interneta tīkliem pasaulē. Ne par velti esam vieni no aktīvākajiem mobilā interneta lietotājiem pasaulē (3. vietā aiz Kuveitas un Somijas).

Jaunākajā žurnālā