
Savā priekšvēlēšanu kampaņas pasākumā 20. oktobrī Pensilvānijas štata Fīstervilas-Trevizas mazpilsētā Donalds Tramps aptuveni 15 minūtes «strādāja» vietējā McDonald’s.
Kā Donalds Tramps uzvarēja un Kamala Harisa zaudēja
Tonijs Fabricio, kuram šīs bija jau trešās vēlēšanas, veicot vēlētāju noskaņojuma izpēti Donalda Trampa uzdevumā, pēdējos 10 gados ir piedzīvojis dažādas dīvainas lietas. Un arī septembra sākumā bija gatavs kārtējām sliktām ziņām. Nupat bija noslēgušās Trampa pirmās TV tiešraides debates ar galveno konkurenti Kamalu Harisu — tajās Tramps vairākkārt uzķērās uz Harisas izliktā āķa, piemēram, sākot strīdēties par to, cik lieli cilvēku pūļi apmeklē viņa priekšvēlēšanu pasākumus, un kārtējo reizi izplatīja nepamatotās baumas par imigrantiem, kas ēd kaķus un suņus.
Fabricio un viņa kolēģi prognozēja, ka pēc šīm debatēm Harisas pozīcijas nostiprināsies, jo tās noskatījās 67 miljoni cilvēku, un sekoja diezgan brutāls Trampa uzstāšanās atspoguļojums plašsaziņas līdzekļos. Taču kārtējā aptauja šokēja pieredzējušo sociologu: vēlētāju viedoklis par Harisu tik tiešām uzlabojās, taču tajā paša laikā Tramps ne par matu nebija zaudējis savu vēlētāju atbalstu. «Es neko tādu vēl neesmu redzējis,» Fabricio sacīja telefonsarunā ar augstākā līmeņa Trampa priekšvēlēšanu kampaņas vadītājiem. Tas bija vēl viens pierādījums, ka parastie politiskās gravitācijas likumi uz Trampu neattiecas.