
Andrejs Strokins.
Andrejs Strokins (30) neatzīst principu, kas mākslu vieno ar PR un reklāmu - ka visam ir jābūt ātri uztveramam, kodolīgam. Viņa fotogrāfijas pamanītas gan respektablajā laikrakstā New York Times, gan World Press Photo meistardarbnīcā
Brīvdienās ieskrējis apraudzīt Laikmetīgās Mākslas centra Ofisa galerijā nupat atklāto pirmo personālizstādi, fotogrāfs Andrejs Strokins izvelk krāsu bundžu un otiņu. Veikli atsvaidzina baltas romiešu kolonnas virsotni, virs kuras izstādē levitē tukša, saspaidīta alus skārdene. Magnētiņi, kas liek tai rotēt gaisā, izkustina arī krāsu, Andrejs secina. Ģipša kolonnu pēc viņa pasūtījuma uztaisījuši meistari, bet šāda objekta atrašanās telpā bijusi rūpīgi pārdomāta. Pie pretējās sienas ir Mākslas akadēmijas karnevālā tapusi fotogrāfija ar antīko skulptūru galvām, kam acis savieno kokteiļsalmiņi.