Baiba Matisone.
Foto — Bruno Kabucis, no personīgā arhīva

Baiba Matisone. Foto — Bruno Kabucis, no personīgā arhīva.

Reklāmas stratēģe Baiba Matisone ir Miami Ad School pasniedzēja un sapulcinājusi vairāk nekā 20 tūkstošus sekotāju profesionālajā platformā LinkedIn. Viņa uzskata, ka interneta laikmetā starptautisku karjeru uzbūvēt ir pa spēkam daudziem

Kad visi citi saka «zig», tu saki — «zag». Šo teicienu, ko Baiba nejauši min sarunā, stāstot par drosmīgu reklāmu, gribas attiecināt arī uz viņu. Plašu starptautisku pieredzi pašlaik Berlīnē dzīvojošā stratēģe guvusi, lielākoties dodoties pa salīdzinoši maz zināmām takām. 

Pirms gandrīz desmit gadiem viņa pameta projektu vadītājas karjeru Rīgā un devās uz Prāgu strādāt par reklāmas stratēģi. Jo gribējās klientu problēmas risināt ar skatu nākotnē — sasniegt ilgtermiņa mērķus, nevis tikai atķeksēt paveiktos darbus kāda cita saplānotā sarakstā. Pēc tam atgriezās Latvijā, lai strādātu zinātnes jomā, bet pandēmijas laikā aktīvi pievērsās sava personiskā zīmola radīšanai — sāka publicēt ierakstus par reklāmas stratēģiju LinkedIn — un itin drīz saņēma darba piedāvājumu aģentūrā Berlīnē. Sadarbojusies ar tādiem globāliem zīmoliem kā Mercedes-Benz, Peugeot, Vodafone un citiem.

Jaunākajā žurnālā