
Ilustrācija — Shutterstock
E-komercijas platformu uzplaukums radījis iespēju uzņēmumiem salīdzinoši viegli izveidot savu interneta veikalu
Uzņēmumu ikdienu pēkšņi izmainījušās ārkārtējās situācijas satraukumi pamazām pagaist no atmiņas, tomēr dažas pavasarī gūtās mācības ir tā vērtas, lai ne tikai iegaumētu, bet arī iestrādātu kompānijas darbā. Viena no tām ir pielāgošanās attālinātai klientu apkalpošanai. Pat ja piedzīvosim optimistiskāko notikumu pavērsienu un drīzā nākotnē visi pandēmijas laika ierobežojumi tiks atcelti, daļa patērētāju jau būs tik ļoti pieraduši pie iepirkšanās internetā, ka uz tirdzniecības vietām vairs nevēlēsies doties. Lai viņus nezaudētu, uzņēmumiem būs jārod iespēja tirgoties tīmeklī.
Par laimi, mūsdienās tas ir pavisam viegli. Ir pat izvēles iespējas. Var izvietot savu produkciju kādā no globālajiem digitālajiem «tirgus laukumiem» vai arī izveidot savu veikalu. Abos gadījumos var izlīdzēties bez programmēšanas un IT speciālistu piesaistīšanas, jo pasaulē netrūkst pārbaudītu platformu, kurās pavisam vienkārši iekopt savu pārdotavu.