
Pagājuši laiki, kad jaunākās tendences pie mums ieradās tikai pēc gadiem pieciem un varējām atslābt
Aizvien augošās darbinieku prasības, tehnoloģiskie sasniegumi un demogrāfiskā situācija liek personāla vadības nozarei strauji mainīties. Ātrums, kādā attīstās biznesa vide, noteic, ka darba devējiem jāspēj veikli pielāgoties, lai saglabātu konkurētspēju. Situāciju saasināja arī Covid-19 pandēmijas un Ukrainas kara ietekme, kad ar negaidīto un neskaidro sastapāmies ik uz soļa.
Kam gatavoties un uz ko fokusēties, lai tiktu līdzi pārmaiņām un būtu pievilcīgs darba devējs nākamajos gados?
Vadītāju un darbinieku attīstība
Pārmaiņas organizācijās ievieš vidējā un pamata līmeņa vadītāji. Viņi ir tie, kas skaidro darbiniekiem jauninājumu jēgu, iztulko stratēģijas ikdienas pienākumu valodā un strādā ar padoto iebildumiem. Līdz ar to pārmaiņas būs tik veiksmīgas, cik prasmīgi ir vadītāji darbinieku motivēšanā, attīstīšanā, atgriezeniskās saites sniegšanā, pārrunu veikšanā un komandas vadībā. Ieguldījumi vadītāju jaunās paaudzes attīstībā ir investīcijas veiksmīgā pārmaiņu ieviešanā.