
Nenoliedzami, pandēmija ieviesusi korekcijas, un šogad ievērojami daudz resursu esam veltījuši drošas vides nodrošināšanā gan klientiem, gan darbiniekiem. Investējot vairāk nekā miljonu eiro, esam ieviesuši vairāk nekā 40 iniciatīvu, lai mazinātu vīrusa izplatību gan mūsu veikalos, gan visā Latvijā. Pandēmija arī mainījusi to, kā cilvēki iepērkas, — kā liecina jaunākais Maxima mazumtirdzniecības kompasa pētījums, kopš 2020. gada marta iepirkšanās paradumi mainījušies jau 68% iedzīvotāju. Cilvēki sākuši vairāk rūpēties par savu veselību un drošību, pērkot vitamīniem bagātākus produktus (13%); uz veikalu dodas retāk (47%), vienlaikus pērkot vairāk, kā arī biežāk iepērkas internetā (17%) .
2021. gads uzņēmumam ir īpašs, jo svinam 20 gadu jubileju Latvijā. Uzņēmums ir lielākais privātais darba devējs Latvijā ar aptuveni 7000 darbinieku. Aktīvi strādājam pie tā, lai celtu efektivitāti, samazinot tiešās izmaksas, tādējādi spējot turpināt nodrošināt zemas cenas kvalitatīviem produktiem, kas ir īpaši būtiski tagad, pandēmijas izraisītajā krīzē, kas skārusi ikvienu Latvijas iedzīvotāju.