Pa naža asmeni

Viena no pēdējā laika asprātīgākajām ir Vision Express reklāma, kurā izmantota A-Eiropas dziesmas Tālu, tālumā pārveidota versija.
Ekrānuzņēmums

Viena no pēdējā laika asprātīgākajām ir Vision Express reklāma, kurā izmantota A-Eiropas dziesmas Tālu, tālumā pārveidota versija. Ekrānuzņēmums.

Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt

Anton, alu dzersi?! Saukli no lustīgās Aldara gaišā alus reklāmas, kurā lauku puisis, spēlējot dīķa hokeju, dabū ar ripu pa galvu, visticamāk, atceras ikviens, kas ap 2009. gadu skatījies televīziju. Sākotnēji tā bija paredzēta zīmolam Lāčplēsis, stāsta scenārija līdzautors Aivars Čivželis jeb Papa Chi. Viņš iesaistījies daudzu augsti novērtētu un apbalvotu reklāmu tapšanā, 90. gados radījis scenārijus klientiem arī ārzemēs, brīžiem pat vairākus dienā. 

Lāčplēša vadība no piedāvājuma nobijās, jo reklāmā runa bija par latviešiem provincē. Pašironija par to, kādi mēs esam. «Pašironija ir viens no spēcīgākajiem instrumentiem, kas ļoti patīk auditorijai,» pēc pieredzes saka Čivželis. «Taču to ir ļoti grūti pārdot klientam, jo smiešanās notiek savā virzienā. Cietējs ir vai nu auditorija, vai produkts.»

Jaunākajā žurnālā