
SIA Digitālā pele īpašnieces Līga Pļaviņa (pa kreisi) un Ilze Šeikina. Foto — Lauris Aizupietis
Viena no pirmajām Latvijā apguvusi datordizainu, Līga Pļaviņa saprata — ar mākslu naudu nenopelnīs, tāpēc nodibināja radošo tipogrāfiju Digitālā pele un 13 gadu laikā nostiprinājusies kā inovatīvs un spēcīgs nozares spēlētājs dzimtajā Ogrē
Peles ir čaklas, bet «digitāls» ir atslēga visai uzņēmējdarbībai — izceļot biznesā nepieciešamās īpašības, Līga Pļaviņa nonāca pie savas tipogrāfijas nosaukuma, kas turklāt ļoti labi paliek prātā klientiem. Reizēm gan ir jāpiedzīvo komiskas situācijas, kad uz telefona zvanu birojā nopietni atbild: «Labdien, jūs esat piezvanījis Digitālajai pelei, kā varam jums palīdzēt?» — tad otrā galā klients uz brīdi samulst un pajoko par neparasto nosaukumu.
Taču bizness ir pavisam nopietns. Kad pērn decembrī Digitālā pele drukājusi jaunā gada kalendārus, printeru apkopes speciālists atzinis — 128 tūkstošus A3 formāta lokšņu mēneša laikā neviens cits Latvijā šādā veidā neražo. Līga pierādījusi, ka bizness dzimtajā pilsētā spēj izgriezt pogas rīdziniekiem.