Krāsu fani

Kristians Gabaliņš,
Kraso Grupa padomes priekšsēdētājs. Foto – Ieva Salmane

Kristians Gabaliņš, Kraso Grupa padomes priekšsēdētājs. Foto – Ieva Salmane.

Trīs draugu jaunības entuziasma iedvesmots, uzņēmums Kraso izaudzis par vienu no vadošajiem krāsu ražošanas un tirgošanas pakalpojumu sniedzējiem Baltijas reģionā

Akciju sabiedrības Kraso Group padomes priekšsēdētājs Kristians Gabaliņš tikko atgriezies no Nepālas, mēnesi devies pārgājienā kalnos, kopumā pieveicot aptuveni 250 kilometru. «Kalnā kāpšana ir līdzīga uzņēmējdarbībai. Ja sāksi prātot, ka viens kilometrs jāpieveic vertikāli un vēl desmit kilometru jānoiet, izlemsi nemaz nekāpt.» Tāpēc ir pareizi spert pirmo soli un arī tālāk iet soli pa solim. Faktiski līdzīgi noticis, veidojot savu biznesu.

Krāsu servisu (tagad Kraso) 2000. gadā dibināja divi draugiKristians Gabaliņš un Juris Robežs. Pirms tam abi piecus gadus strādāja krāsu uzņēmumā Tikkurila, taču nolēma veidot savu uzņēmumu, jo skandināvu biznesa modelis viņiem šķita pārāk konservatīvs. Jau 2000. gadā tika atvērts pirmais veikals Rīgā, pēc gada — Liepājā un tad arī Daugavpilī. Vēlāk uzņēmumam pievienojās trešais līdzīpašnieks — Uldis Slicāns.

Jaunākajā žurnālā