
Sergejs Kamoliņš «novietojis» sevi pie Hansa Kristiana Andersena pieminekļa Kopenhāgenā. Foto no personīgā arhīva
Sergejs Kamoliņš savā Product Placement Blog izveidojis iespaidīgu datubāzi, kurā uzskaitīts produktu izvietojums populārās filmās un seriālos
Kerija Bredšova, apsēdusies pie Apple datora, veras tālumā. Šī aina pazīstama ikvienam seriāla Sex and the City un nu arī tā turpinājuma And Just Like That skatītājam. Kadrs it kā izsaka varones vieglprātīgo un brīvdomīgo dzīvesveidu, kurā vienīgās rūpes ir atrast savā vai draudzeņu pieredzē pietiekami pikantu pavedienu nākamajam rakstam. Un tieši Apple klēpjdators var būt pirmais solis uz šādu dzīvi.
Vēl ilgi pirms tam, kad dažādas interneta personības sāka mūs iedvesmot pirkt aizvien vairāk un vairāk, uzņēmumi ieguldīja līdzekļus, lai viņu produkts parādītos populāros mākslas darbos. Pa pilienam vien vairojot skatītājos vēlmi tikt pie tādas pašas lietas, kāda ir iemīļotajam varonim. Savulaik dažādi kuģniecības uzņēmumi esot centušies panākt, lai viņu firmas nosaukums parādās Žila Verna slavenajā grāmatā 80 dienās apkārt zemeslodei.