Galvenais — ideja, nevis nauda

  • Anda Burve-Rozīte
  • 20.08.2014
  • IR
QooQoo  Aļona izveidoja 2010.gadā. «Pirmie gadi biznesā man, kā jau daudziem, bija tādi: tu eksistē, jo gribi eksistēt.»

QooQoo Aļona izveidoja 2010.gadā. «Pirmie gadi biznesā man, kā jau daudziem, bija tādi: tu eksistē, jo gribi eksistēt.»

Modes zīmola QooQoo radītāja Aļona Bauska pirms pieciem gadiem sāka ar krekliņu dizainu draugiem. Drīz viņas modes kolekciju eksports pārsniedza vietējo patēriņu

Sāka kā hobiju - sirdspriekam. Tieši tā modes māksliniece Aļona Bauska raksturo sava biznesa pirmsākumus. «Biju jauna meitene, kurai patika zīmēt. Kāpēc lai to nedarītu, draugiem apgleznojot krekliņus!» viņa stāsta. Aļona ir kā staigājošs sava zīmola stāsts: slaida, graciozām kustībām. QooQoo veidotajos legingos un krekliņā, ko papildina oriģinālas rotas, viņa droši varētu kāpt uz «mēles» pati, lai modes entuziastiem demonstrētu savas kolekcijas.

Pirmais iedvesmas avots sava biznesa sākšanai jaunajai modes māksliniecei bija Kumu mākslas muzejs Tallinā, kur pirms pieciem gadiem nevilšus iekļuva savdabīgā meistarklasē. «Muzejs darbojas arī kā radošs centrs, kur apmeklētāji var izpausties. Radošiem cilvēkiem vienmēr vajag enerģijas apmaiņu, redzēt, kā strādā citi profesionāļi. Kumu redzēju nodarbību bērniem - krekliņu apgleznošanu. Lūdzu, lai arī mani pieņem, gribēju kaut ko tādu darīt,» stāsta māksliniece. Tas notika 2009.gadā. Aļona tolaik aizrāvās ar datorgrafiku, mācījās ekonomiku Latvijas Universitātē. Patika IT, viņa pētīja arī sociālo mediju iespējas. Tas viss pamazām topošo uzņēmēju gatavoja sava biznesa izveidei.

Jaunākajā žurnālā