Baltijas zīmolu tops 2024

  • Andris Rubīns, Magic vadošais partneris
  • 06.10.2024
  • Ir Nauda

Andris Rubīns, Magic vadošais partneris. Foto — Ieva Salmane
Andris Rubīns, Magic vadošais partneris. Foto — Ieva Salmane  Foto - 

Izklaidējošāko pirmizrāde. Brand Capital pētījums svin 20. gadskārtu un vērtē, cik svarīgi zīmoliem ir iepriecināt auditoriju

Šis gads zīmolu topa veidotāju komandai ir īpašs, jo svinam 20 gadu jubileju, kopš tālajā 2004. gadā veicām pirmo zīmolu un dzīvesstila pētījumu Brand Capital un pirmo reizi izziņojām Latvijā mīlētākos zīmolus.

Starplaikā dzimusi un izaugusi vesela paaudze, pamatīgas pārmaiņas skārušas gan zīmolus, gan pircēju paradumus, gan reklāmas un mediju nozari. Starp mīlētākajiem zīmoliem vairs nedominē pārtikas, dzērienu un zobu pastu zīmoli, un arī Nokia vairs negozējas topa augšgalā.

Šodien vairāk novērtējam dažādus pakalpojumu sniedzējus, kas mūsu dzīvi ievērojami atvieglo. Topa augšgalā dominē finanšu, piegādes, mazumtirdzniecības un telekomunikāciju zīmoli. Taču labāko desmitniekā ienākuši arī divi teātri — Dailes teātris un Latvijas Nacionālais teātris. Vienīgais pārtikas zīmols, kas saglabājis vietu starp 10 mīlētākajiem Latvijā, ir Kārums. Tas turklāt ir mīlētākais vietējo ražotāju zīmols visā Baltijā. Bet Latvijas un Baltijas mīlētākā zīmola troni jau sesto gadu izdevies saglabāt Swedbank.

Jaunākajā žurnālā