Sākoties karam Ukrainā, daļa uzņēmēju uzsvēra, ka vēlas palikt neitrāli. Tas arī redzams viņu sociālo tīklu kontos un interneta vietnēs. Par šo tēmu nav neviena ieraksta. Tomēr mērījums Uzņēmumi un sabiedrības gaidas* rāda, ka lielākajai daļai sabiedrības — 78% — ir svarīgi, lai uzņēmumi domā ne tikai par peļņu, bet arī par iedzīvotājiem aktuāliem jautājumiem. 

Tas ir nākamais faktors pēc cenas un kvalitātes, izdarot izvēli par labu kādam zīmolam. Turklāt šis rādītājs pēdējos gados audzis. 2020. gadā uzņēmuma nostāja bija aktuāla 63%, bet vēl gadu iepriekš — 57% iedzīvotāju. 

Ir Nauda uzdeva trīs jautājumus dažādu nozaru uzņēmējiem par to, kā viņi atbild uz šīm sabiedrības gaidām un kāpēc viņi to izvēlējušies darīt. 

Jaunākajā žurnālā