
Ilustrācija — Freepik.
Konsultē Draugiem Group uzņēmuma Printful globālā personāla direktore Pārsla Baško
Mākslīgā intelekta celmlaužu vidē jau par aksiomu kļuvis uzskats, ka darbinieku nomainīs nevis «mašīna», bet gan cilvēks, kurš spēj sastrādāties ar «mašīnu». Kā no tā nenobīties?
Mākslīgais intelekts ir dzinējspēks, kas ļauj uzņēmumiem izmantot aizvien progresīvākas tehnoloģijas, pārdefinēt līdzšinējās stratēģijas un mijiedarbību ar klientiem. Izmantojot mašīnmācīšanos, dabiskās valodas apstrādi un datorredzes tehnoloģijas, mākslīgais intelekts nodrošina rīkus, kas nepieciešami, lai uzņēmumi varētu saglabāt konkurētspēju pastāvīgi mainīgajā digitālajā vidē.
Tāpat «sintētiskais prāts» darbojas kā svira efektivitātes un produktivitātes uzlabošanai, automatizējot uzdevumus, kam raksturīga atkārtošanās, tādējādi ļaujot cilvēkiem koncentrēties uz sarežģītākiem un radošākiem sava darba aspektiem.