Ir ko teikt!

  • Ieva Alberte
  • 20.02.2013.
  • IR
Nofilmets.lv

Nofilmets.lv

Astoņi kinoblogeri stāsta, kā kļuvuši par kinomāniem, un piešķir Oskarus labākajām filmām un aktieriem

Pirmā filma, kuru nogalināja tviteris, - tā pirms četriem gadiem amerikāņu mediji rakstīja par komēdiju Bruno. Uzreiz pēc pirmizrādes tviterī parādījās daudz ierakstu ar filmas negatīvu vērtējumu, un jau nākamajā dienā biļešu pārdošana nokritās par 40%. Kinoindustrijas pārstāvjiem nācās atzīt, ka «čivinātājiem», «feisbukotājiem» un citu sociālo mediju lietotājiem ir arvien lielāka ietekme filmas komerciālo panākumu kaldināšanā, vai arī gluži pretēji - nogremdēšanā.

«Amerikā kinoblogeriem un faniem ir ārprātīga ietekme,» skaidro Dienas kinokritiķis Normunds Naumanis. Lai blogeriem un viņu sekotājiem izpatiktu, kinostudijas rīko speciālus seansus un festivālus. Latvijā nekas tāds nebūtu iespējams, jo Latvija nav Amerika, kur fanu ir miljoniem.

Jaunākajā žurnālā