Vīķe-Freiberga aicina nebūt lētticīgiem

80

Komentāri (80)

ilmisimo 23.08.2010. 18.11

VVF ir runājuse!:
Der Zwölf-Elf hebt die linke Hand:

Da schlägt es Mitternacht im Land.
……………………………….
Der Zwölf-Elf senkt die linke Hand:

Und wieder schläft das ganze Land.

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 23.08.2010. 14.00

personalizlase
…a tas, ko es esmu sapratusi, ka nemaz neesmu tik glupa kā daži mēdz izmest!

… BET, tas ko esmu sapratusi

par GLUPU nezinu, arī drusku krieviski skan :)

+2
0
Atbildēt

1

disassociative 23.08.2010. 13.39

Šobrīd ir divas propogandas mašīnas, kas raujas vaiga sviedros, lai pierādītu, kurš ir labais, darbīgais, par Latviju un sabiedrību domājošais spēks. Viena propogandas mašīna rullē PLL labā, otra Vienotības labā. Argumenti visdažādākie – PLL valsts izzadzēji, PLL labiņie darītāji, Vienotība Sorosa pakalpiņi un SVF vergi, Vienotība no krīzes izvedēji. Nu un tā tālāk. Un, ja vēl pieliek klāt Zelta miljarda koncepciju un visu, kas ar to saistīts, tad rodas vēl lielāka putra cilvēku galvās. Izskatās, ka šobrīd apzināti tiek kulti ūdeņi tā, lai cilvēki neko nesaprastu un vai nu uz vēlēšanām vispār neietu vai balsotu ar tukšām aploksnēm. Nez vai ar domāšanu cilvēkiem vien pietiks, faktu materiāla ir ļoti maz, lai orientētos visā šajā vājprātā, bet emocijas var būt ļoti slikts padomdevējs.

+1
-2
Atbildēt

10

    austrisv > disassociative 23.08.2010. 13.44

    alias!
    Domājoši cilvēki sapratīs, jo pašiem ir jādomā ar savu galvu! tur nu Freibergai taisnība. priekš kam cilvēkiem pelēkās šūniņas, ja tās neizmanto!
    Mani nekāda putra, ko sēj tie no PLL nevarēs saputrot!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 23.08.2010. 14.03

    Domājoši cilvēki sapratīs, jo pašiem ir jādomā ar savu galvu!
    __________
    Un šis teikums ir ļoti spilgts propogandas paraugs. Stilā – ja tu nesaproti, kuri labie, kuri sliktie, tu esi vienkārši nedomājošs muļķis un pats pie tā esi vainīgs. Simto reizi saku – nu izbāziet reiz, cienītā Vienotība, savus degunus laukā no Rīgas biroja un aizbrauciet uz laukiem ar cilvēkiem parunāt! Varbūt reiz sapratīsiet, ka var domāt arī savādāk kā Rīgas birojā vai krutā krogā pie labām pusdienām!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > disassociative 23.08.2010. 14.23

    Aliass!
    Ko ārdies! Aizej uz to Vienotības biroju un pasaki, ko domā! ja viņi paši nesaprot, tad esi tik laipns un pasaki priekšā!
    Bet mēs te tāpat bez gudriem padomiem no Vienotības iztiksim!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Btw, alias, zinu par noskaņojumie laukos, jo seviški Latgalē, bēdīgi, bet tur cilvēki ir vissliktākajā stāvoklī, tāpēc gatavi ticēt jebkuram, kurš piesolīs gaišāku nākotni, mazākus nodokļus un pārtikušāku ikdienu – tūdaļ, nevis pēc 5; 10 ; 20 gadiem..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 23.08.2010. 14.43

    …Alias!

    -“Stilā – ja tu nesaproti, kuri labie, kuri sliktie, tu esi vienkārši nedomājošs muļķis un pats pie tā esi vainīgs.”-

    …un ko pēc Tava prāta vajadzēja teikt?…nedomājiet!…sēdiet pie TV un skatieties, kuram smukāka reklāma?…uz to jau ašisti paļaujās…kam varēs iesmērēt s…u saldēdiena trauciņā ar kārtu putukrējuma!….
    …un ja Tev apkārt ir tā nedomājošā masa…tad dari visu, lai vismaz savu domu pateiktu tādiem…kuriem patīk spīdīgas krelles un konfekšu papīriņi…varbūt kādam smadzenes iekustināsi!….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 23.08.2010. 14.49

    Neiešu. Nupat divas dienas klausījos, cik Šlesers ir labs, ka iedeva visiem ūdeni Aglonā un cik viņš būs labs, ja ieviesīs skolā Bībeles mācību. Tiem burlakiem rīdzinieku bērniem jau citādi tik narkotikas vien prātā esot. Un Šķēle būšot finanšu ministrs un atkal visiem būšot darbs un lielas algas. Un pensionārus arī neaiztikšot. Un, redz, kaimiņš teica, ka nodokļus samazināšot un nebūšot SVF parādi jāatdod. A Dombrovskis visiem visu atņem – algas, pensijas un vēl mazināšot pensijas un nekādu pabalstu vairāk vispār nebūšot, jo parādi būšot jāsāk atdot. Nu kā lai neārdās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    armn > disassociative 23.08.2010. 14.54

    Ja nu cilveekiem peec 20 gadu piredzes veell “par maz faktu”, tad pietiekoshi to nekad nebuus. Taa arii dziive buus nodiivota, vienmeer PAR MAZ faktu …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 23.08.2010. 15.05

    …Alias!…un ko Tu kaimiņam atbildēji?…pagriezi muguru un necenties pat iebilst!?…jo tas ir sarežģīti…kādam oponēt klātienē!…vieglāk ir paklusēt un aiziet…bet kaimiņš palika ar Šlesera vārdu mutē….un vēlēšanās Tu būsi uzdāvinājis vienu balsi ašistiem…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 23.08.2010. 15.12

    Iebildu gan. Bet par Vienotību balsot neaģitēju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > disassociative 23.08.2010. 15.18

    ….tas jau nebija prasījums, lai aģitētu par Vienotību!…bet labi, ka iebildi…tādiem cilvēkiem ir nepieciešams situācijas skaidrojums… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 23.08.2010. 13.33

Manuprāt,ķeza tomēr ir arī vēlēšanu sistēmā kā tādā.Izņemot vēlēšanu laiku, saucamo pārstāvi ” paņemt aiz pogas” un pajautāt- ei,ei, ko tu dari..vnk nav iespējams.Otrais- dzīve no rokas mutē, vnk neatstāj laiku padziļināti interesēties par politiku.Un iepriekšminētā aspekta dēļ,arī deputātiem nulle intereses sarunāties ar vēlētāju ikdienā, skaidrot,izglītot. Neba tik stulba tauta, informācijas vakumā gan.

+2
0
Atbildēt

0

Bebrs 23.08.2010. 13.10

Labi, ka Prezidente aktīvi pieslēdzas šim procesam. Viņā ieklausās visi, kam kaut druska veselā saprāta! Protams, ka tā (nebūt ne mazā!) daļa, kas tikuši pie trekno gadu siles, vadīsies no (bez)principa “kā maizi ēd(-i), tā dziesmu dziedi!”

+9
0
Atbildēt

0

garausiitis 23.08.2010. 12.40

Personālatlase – Manuprāt prezidente uzrunāja tieši tādus cilvēkus kā Tu. Vismaz Tavi komenti liecina, ka varētu droši ietilpt šajā kategorijā.

+16
-1
Atbildēt

55

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 12.45

    Viņa pat tik daudz nesaprot:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 12.47

    Tici man , es saprotu labāk nekā Tu spēj apjaust!!!!!!!!

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 12.49

    Aha tavi komentāri apliecina tavu sapratni un mīlestību PLL pasakām:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 12.53

    …”kāāāāpēēc man dziedāt svešu dziesmu, ja tik tuvā tā ko Bronks te visu laiku dzieeed :))))))”

    Beidz pieķerties visu laiku vienam akmenim, kuru iemest manā dārziņā! PLL bija tikai instruments ;)))))

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > garausiitis 23.08.2010. 12.54

    Bronks laikam svētīgi tic Vienotības pasakām :)

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 12.57

    Es neticu nevienam, bet Dombrovskis salīdzinājumā ar AŠ2 ir svētais:)

    Oponē ja spēj?

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 12.58

    Personālatlase – Tev neviens nav teicis, ka varbūt ir labāk dziedāt?
    Un ko Tu esi sapratusi?

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.02

    Starp citu vakardien skatījos LNT šova Dziedošās ģimenes atklāšanu un tur Vaira Vīķe Freiberga teica, ka “tauta, kas spēj sadziedāties, spēs arī sadzīvot :)))”

    …a tas, ko es esmu sapratusi, ka nemaz neesmu tik glupa kā daži mēdz izmest!

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > garausiitis 23.08.2010. 13.02

    Par Dombrovski tev pilnīga taisnība, bet diemžēl ne jau viņš Vienotībā taisa politiku – tipisks uzdevumu izpildītājs. Vairāk skaties uz rudās dāmas pusi.

    Un vispār kretinē Solvita tieši. Reāli Vienotības kampaņa balstās uz asinīm, ko mūsu muļķa tauta pieprasa. Redzēju vienu keisu pa TV kā tas Krievijā notiek. Te principā 1:1. Un Vienotība vēl atļaujās kviekt, ka viņi ir tie īstie, kas mūs uz Rietumu demokrātiju vedīs. Kauns pa visu seju.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 23.08.2010. 13.03

    Vienotības “pasakas” labākas par to realitāti, ko radījuši dažādi PLL un ZZS.
    Kur vēl tāda valsts, kur partija aizstāv politiķus, kas atkārtoti pieķerti blēdībās, zādzībās, un sabiedrība to akceptē?
    Balso par tādiem, un rīt jau bļauj – vai, cik viņi negodīgi, atlaist uz līdzenas vietas!
    Politiskā un ekonomiskā vide tiktāl degradēta, ka skaidrs, ka te neviens normāls investors drīz nenāks, ja nu tikai no Austrumiem tur pie otkatiem un visas šīs sistēmas pieraduši.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.04

    Ko teiktu par SC?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > garausiitis 23.08.2010. 13.06

    Dēls apbēdināšu tevi, arī Rietumos ļoti labi otkatu sistēma strādā.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 13.09

    No visas politiskās putras, mēraukla ir vienkārša. Vienotībai nav skandālu un iesaistes kriminālprocesos. Visu ko AŠisti spēj ir piesaukt Auderu un pensiju samazināšanu ( kuras paši tieši tāpat būtu griezuši).

    Jā varbūt Dombrovskis peld pa partijas kursu, bet kā rādās, tas ir pareizs un starptautiski atdzīts.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 23.08.2010. 13.10

    Un ko par SC var teikt?
    Pateicoties SC atbalstam Muižniece tagad bojā gaisu ST, SC bija gatavs nodarīt valstij milzu zaudējumus, aizstāvot K-K intereses, ar to nepietiek?
    Par pārējo nerunājot.
    Par SC ilūzijas vairs nav.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > garausiitis 23.08.2010. 13.14

    Zinot rudās dāmas draudzību ar Brīvības ielas blondīni mani nemaz nepārsteidz, ka Vienotība nav tikusi ierauta nevienā kriminālprocesā.
    Tāpēc es jau iepriekš izteicos, par to asiņaino reklāmas kampaņu.

    Kas tad reāli ir notiesāts? NEVIENS. Pagaidām te ir tikai bļaušana ķeriet zagli. Kā jau teicu salīdzinot ar Krieviju 1:1.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.17

    Es tikai gribētu vēl saprast, cik pamatotas ir mūsu bažas par kārtējo okupāciju no Krievijas puses, ja mēs veidojam ar viņiem ciešāku sadarbību dažādās jomās….vai tik tā nav paranoja no cilvēku puses, kas atceras PSRS laikus! Un, manuprāt, šī bailes ir nepamatotas!!

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 13.25

    Personālatlase – man tiešām patīk dažas domu pērles – “…a tas, ko es esmu sapratusi, ka nemaz neesmu tik glupa kā daži mēdz izmest! “

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 13.27

    Aha Gruziju arī ķēra paranoja:)

    Personālatlase, kāpēc zem taviem komentāriem tikai mīnusi???:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 13.31

    LABS:D Tā man arī likās pērle:D

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.34

    –> Bronks

    Man liekas, ka tev kāds par to maksā, lai tu tos – tur saliktu :))))))))))

    Jox…es taču nezinu, kāpēc man tik daudz ‘-‘…un pa lielam, zini, mani tas nesatrauc!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 13.37

    Tos mīnusus Tev liek tie ,kam skauž, ka neesi tik glupa kā daži mēdz izmest. Skaudība ir varen traka lieta.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 23.08.2010. 13.40

    Personāli!Tu tiešām nedomā ar galvu!
    Man žēl, bet jāsāk piekrist pārējo kritiskajam viedoklim par Tevi!
    Domāju, ka vismaz sāc vākt informāciju par darbiem, ko katra partija dara un arī runā!
    Vai piektdien skatījies Prese klubu ar SC darboņiem. Tas bija vienkārši nožēlojami, jo atbildes ne uz vienu jautājumu viņiem nav. Vien Dombrovska kritika, bet ko tad paši darīs, tā arī pateikt nespēj, jo ir galīgi neprašas! Tas tiešām bija nožēlojami, bet derīgi, lai domājoši cilvēki redz, cik nespējīgi ir SC topošie deputāti!
    Tu droši vien neskatījies!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 13.41

    :D:D:D:D 5 acis:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 13.41

    Lāga nesaprotu,par ko PA dāma atkal pakļuvusi “zem tanka”. Cilvēks dalās savās pārdomās, arī visai strīdīgās..un kas par to? :)Ja te paliks tikai viens otram plusiņu licēju esence, sarunas kļūs gauži garlaicīgas pilnīgi noteikti ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.45

    —> Bet

    Diemžēl, neredzēju raidījumu, kurā SC izgāzās kā veca sēta. Ņemu atpakaļ savu jautājumu:
    Personalatlase: Ko teiktu par SC? 23.aug 13:04

    Paldies, es piekrītu Karamba viedoklim :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 13.48

    Runa nav par viedokļu atšķirību, bet gan domu lidojuma formu un veidu:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.50

    Kādā veidā domas lido?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 13.52

    Karamba – Tev zināma taisnība , mēs te nedaudz izklaidējamies . Lai nevienu neapvainotu , nerakstīšu piemēru , bet nu atbilde viegli atrodama domu graudā , ko atzīmēju kādā no iepriekšējiem komentiem.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > garausiitis 23.08.2010. 13.53

    Personalaatlase, man prieks, ka esi tik pasķritiska un saproti, ka Tu visus saproti, bet pārējie neko nesaprot. Ak jel viedais atslēdznieks, nācu un izgaismo mūsu – plebeju – prātus. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.57

    —> ak Dievs

    Pilnīgas muļķības. Jūs nemaz nezināt,cik daudz esmu no jums mācījusies. Jā, es iesaku visiem cilvēkiem nebaidīties no kritikas un būt arī paškritiskiem pret sevi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > garausiitis 23.08.2010. 13.58

    Mani “iespārdīja” tas humoršovs ar Urbānu Joņi, tur bija tāds “stingrās rokas” tēls. :) Bet ar stingrām rokām, citās vietās var ātri palikt mīksts. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 13.59

    —> klusais

    Ja tu gribi apvainot mani, tad es tev dodu iespēju to izdarīt. Tikai, lai apvainojums būtu pamatots un konstruktīvs :))

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > garausiitis 23.08.2010. 14.01

    Esmu ļoti paškritisks, tikai ir viena problēma, es āluju sevi kritizēt tikai tad, kad cilvēks spēj ar loģiskiem argumentiem pierā’dit, ka man nav taisnība. :) Demagogus ciest nevaru. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 14.01

    :)))) ak Dievs, nu zini, ja labi spēsi nokontrolēt, tad būsi ciets visās vietās :)))

    Gribētu to humoršovu redzēt, jo doma nav peļama :))) Tā parasti ir, ja dzīve kk vienu atņem, tad pie cita pieliek!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 14.02

    Es negribu nevienu apvainot , es tā ka to samērā skaidri uzrakstīju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > garausiitis 23.08.2010. 14.05

    Es, Latviju, redzu kā savu darba vietu, esmu visu sakārtojis, uzticos cilvēkiem un pārlieku viņus nekontrolēju. Katram ir savi pienākumi, bet man un maniem vietniekiem tiek dotas atskaites. Tad dzīve ir kā rožu dārzs, es varu veltīt laiku plānošanai, komentu rakstīšania ( joks ), un dažāda veida kontaktu pilnveidošanai, jo zinu, ka mani darbinieki centīsies nepieļaut kļūdas un ja tādas pieļaus, tad centīsies tās savlaicīgi izlabot, vai vismaz novērst kādas tālejošākas sekas. :) Pie tam, mums ir savstarpējais uzticības “kredīts”, kuru es balstu uz dialogu, tapēc viņi neapvainojas, ja paliek bez piemaksāsm, jo zin, kas vēlāk tās dabūs! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 14.06

    Visas tiesības :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 23.08.2010. 14.14

    …Karamba…
    …Tev patīk staigāt pa zemi, kura piespļaudīta “sēmuškām”?… :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 14.14

    >Klusais Ja izklaide, tad pajocīga.. mani noteikti kaitina anonīmi personīgi teksti- ej uzdziedāt, utml..Neribētos ,lai IR pasākums sāktu vilkt uz delfi un apollo virtuālo varoņu komentiem.Gluži otrādi- domāju, ļoti labi, ka PA izsaka strīdīgas domas, un visu cieņu viņai.Tad nu ,lūdzu, parunājam, paskaidrojam šo un to,savu domu, nevis- nu tu zoss,ko ar tevi vispār..Tā kautkā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 14.18

    Cienijamais Karamba – Personālatlase pati nejauši atklāja savu identitāti un tapēc arī stāsts par dziedāšanu. Variants , lai IR nevilktu uz Delfiem ir vienkārši neatbildēt cienijamai PA. Esmu izbrīnīts ,ka Jūs vēl neesat uztvēris lietas būtību.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 23.08.2010. 14.18

    personāli!
    tas labi! ceru, ka tomēr vairāk saņemot informāciju Tu arī to analizēsi un būsi prātīga meitene!
    par SC tiešām nav vērts pat diskutēt! Žēl, ka neskatījies, tad var’būt saprastu, ka viņi ir murgaini populisti un vairāk nekas. nekāds smadzeņu potenciāls viņiem nav! tas ēnu kabinets, ko viņi te nesen sastādīja bija “apbrīnas vērts”, jo par ministriem tika deliģētas vienkārši šausmīgas personālijas ar Cilēviču un Zaicevu priekšgalā. Nu paldies, ja būtu jādzīvo tik nenormālā valstī!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > garausiitis 23.08.2010. 14.28

    Cienījamā Bet, diskutēt vienmēr ir jēga, tikai diskusija nedrīkst pārvērsties par demagoģiju. Urbanovičs nepateica nevienu pamatotu argumentu, kāpēc viņš.. :) Arī pēs skatītāju vērtējuma ( ja nemaldos ~1500 pret ), viņš nav nekāds MP kandidāts. ;) Cilvēki, Latvijā, vēlas stabilu, nevis satraciānjumiem pilnu, iziešanu no krīzes. Godža ar slakteri, galvenie SVF klātbūtnes vaininieki, tagad ir “pastumti malā”, jo ir tak Viuenotība, uz kuru var “gāzt”.

    Stapr citu, tiem kuriem nepatīk Solvita, man pat ļoti patīk viņas stiliņš, viņa protams nav VVF, bet tomājams, ka spēs savaldīt “pūķus” Vienotībā. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 23.08.2010. 14.29

    …Karamba…
    …es ceru, ka krievu valoda neradīs grūtības…. http://echo.msk.ru/programs/tochka/701459-echo/ …. :))
    ….tā ir iespēja mums visiem paraudzīties uz sevi… no malas…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 14.37

    Var jau būt,Cienījamais Klusais,.. tik ļoti nesekoju.. ,bet tajā, ko tikpat cienījamā PA dāma teikusi,ko esmu lasīji, uz acīmredzamu angažētību, dežurējošo algotu neta skribentu nevelk.Man izskatās- cilvēks pārdomās, dalās..Kas ir cieņas un pieklājīgas attieksmes vērts,pat ja pārliecības nesaskan.Un, ja pat tā- nu lūk iespēja pacīnīties argumentiem, nevis personīgiem spicumiem..:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 14.40

    Paldies, ZanE! Eho, vienmēr labs ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 23.08.2010. 14.47

    Tu daudz ko esi palaidis garām. Sākumā visi ar viņu centās disputēt, pārliecināt, dalīties vidokļos. Taču ar laiku sākām saprast, ka pretī nāk klajš trulums. Tu saki melns, viņa, jaa piekrītu oranžs:)

    Aizvainot vai ņirgāties nav inteliģences pazīme, bet pret Personālatlases kubismu nopietni vairs nevar izturēties:) Diemžēl!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 15.52

    Cienītais Karamba – es vienmēr esmu gatavs argumentēti debatēt ar jebkuru oponentu. Mana vienīgā vēlme ir , lai oponents spētu spriest tā ,lai arī es spētu saprast viņa loģiku. Vēl protams ļoti vēlos arī reālus argumentus.
    Nu par angažētību es neesmu teicis nevienu vārdu konkrētajā gadījumā.
    To , ka varbūt izklaidējos šādi un tas ir slikti – saprotu , piedodiet lūdzu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 15.53

    Ļoti jau var būt,cien.Bronks..nestrīdos.. Pasekošu vairāk..Tā vai šā,man personīgi IRā patīk tieši domājoša un toleranta attieksme pret visiem, kas atšķirīga no citvietām..Noknābāšana par katru diskutablo tekstu, kādi arī man bieži vien gadās :) ,manuprāt, nav labi principā.. Ja nu gadās kāds redzami angažēta usera iegājiens sarunā,..katrs rīkojas pēc savas attīstības – klusē,lamājas,argumentē, vai ko,..kas ir labs tests- par pārliecību un vērtībām ko viņš jūt pārstāvam.Tā apmēram. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > garausiitis 23.08.2010. 16.14

    Mīļais,Klusais.. cik redzu, PA “norullēšana” sākās no viņas smaida simbola- :)Pārējo reakciju,pieņemu,katrs piedomāja pēc sava ” arhīva”.. Cepjos, jau vairumā par šo.. :)Vai kāds pajautāja- ko tu ar šo smaidu domā?..Par argumentiem, jā, piekrītu,… būtu jautājumi, varētu parunāt ,pameklēt atbildes.. Lai gan ,re,cien. Bronks saka- vēsture ir,esot….Cik noprotu,Jūs to ziniet tīri labi..Es ne.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 16.29

    Cien. Karamba – Zanes norāde bija starp citu ar ļoti dziļu domu. Nu un vēsturi ir vērts papētīt , lai saprastu lietas būtību.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ♣Shaggy♣ > garausiitis 23.08.2010. 17.05

    Kauns cilvēkam, kas pats galīgi nav draugos ar saprātu citiem stāstīt, ka viņš ir glups.
    Tas tā skats no alas :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 23.08.2010. 18.16

    Reāli Vienotības kampaņa balstās uz asinīm, ko mūsu muļķa tauta pieprasa. …
    ——————————————–

    Tautai kāruojas putraimdesas.

    Tikai-nuo jūsējuo asinīm ij putraimdesu neuztaisīsi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 23.08.2010. 19.49

    Skatos – Irā komentē alu cilvēki!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 19.53

    Es tikai ceru, ka visi šo zanEs ieteikto video noskatījās līdz galam. Es noskatījos un tas, ko beigās secināja k-gs ir pilnīga patiesība! Nē konservatīvismam un, jā, viedokļiem. Es būtu ārkārtīgi priecīga, ja aizvien lielāka daļa jauno cilvēku iesaistītos sabiedriski nozīmīgu jautājumu risināšanā!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > garausiitis 23.08.2010. 19.58

    —> lama
    Tu zinoji, ka īspējams putraimdesai nebūtu ne voinas, bet tī īsti neprūt ij pareizos garšvīlas pīlikt.

    A mumseim i todu pošu īsmerej :) ij pēc tam sokam, ka nav jau ne vainas :DDD

    Tiešām mēs esam muļķu tauta!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

mary75 23.08.2010. 12.40

Taisni ar to kritisko domāšanu un atbildību mums te Latvijā ir lielas problemas.
Gan attiecībā uz citiem, gan attiecībā uz sevi.
Mēs te vairāk balsojam “ar sirdi” – tīri emocionalā līmenī, vai balsojam vai nebalsojam “principā” un “par spīti”, un tiktāl, kas no tā visa iznāks, vai ka tādā veidā ieriebjam nevienam citam, kā tikai paši sev, vispār neaizdomājamies.

+10
0
Atbildēt

1

    armn > mary75 23.08.2010. 15.11

    es tev pilniibaa piekriitu.
    … un mums drausmiigi patiik apvainoties.
    Pat VVF fraazi par naacijas maati, dazhi pakjeera “kaa aizvainojumu”,bet veests tachu ir skaidra “jelko ko mees daram (vai nedaram) mees pashi par riiciibas sekaam esam atbildiigi”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 23.08.2010. 12.29

:)

0
-9
Atbildēt

2

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 23.08.2010. 12.35

    Ko samidi, tas adresēts Tev un par Tevi:)

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 23.08.2010. 12.38

    Nedomāju, ka ex-prezidente man būtu izrādījusi tādu godu, lai uzrunātu tikai mani; viņa uzrunā VISU tautu!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam