Vīķe-Freiberga: Esam bijuši bezspēcīgi pret korupciju

81

Komentāri (81)

ilmisimo 19.12.2013. 19.03

Vīķe-Freiberga: Esam bijuši bezspēcīgi pret korupciju
________________

njāaaa…

pūķinam pulka piķa…

Kā nupat redzams iz Ukrainas piemēra.

+1
-1
Atbildēt

2

    dace_ampermane > ilmisimo 19.12.2013. 19.32

    pūķinam piķa nav, moskaļi kā vienmēr blefo [uz priekšu uz mirdzošām komunisma virsotnēm]

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > ilmisimo 19.12.2013. 19.33

    lama
    pūķinam pulka piķa…

    Puķinam atslēgas no skapjiem, kur nolādētie kropļi, Latvijas ienaidnieki, glabā skeletus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

maija_ancite 19.12.2013. 16.41

Es vēl saprastu to, ja šī nauda būtu sociālais nodoklis un tā nonāktu sociālajā fondā, bet tas ir nozagts ienākumu nodoklis, kurš nonāk pašvaldības kasē. Tātad iznāk ka strādājošajiem pensionāriem ir jāuztur pašvaldības. Bet pašvaldība savukārt man, kā strādājošam pensionāram, atlaides sab. transportā nepiešķir, tātad es tieku apzagts vēlreiz, jo es lūk it kā saņemu kāda dāvinātu pensiju. Nu kā lai es mīlētu visu šo zagļu varzu, kura dzīvojas pa manu kabatu kā pa savējo?

+1
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 19.12.2013. 14.31

Ko nu par korupciju runāt! Mēs pat bijām bezspēcīgi pret kārdinājumu nozagt lietotus pulksteņus!

+3
-4
Atbildēt

1

    Ludmila > kristaps_drone 19.12.2013. 17.41

    VVF ar to pulksteni smagi nepaveicās , jo kā vēlāk izrādījās ( pats plaši rakstīja ) L. Lapsa ir lielisks biezā gala pulksteņu pazinējs , un dažu īpašnieks . Tā kā visi kas vien nokļuva Lapsas redzes lokā DRUSKU ierāva . Kapēc drusku tā akcentēju … jo sabiedrības reakcija bija nekāda ,lai gan runa par tūkstošiem , vai desmitiem tūkstoši . Atmiņas atsvaidzināšanai …ušakova pulkstenis un krietni dārgākais šlesera .

    0
    0
    Atbildēt

    0

maija_ancite 19.12.2013. 14.06

Šī lielveikala sagrūšana ir tikai likumsakarīgs notikums, kā sekas šai valstī pastāvošajai likumu kārtībai un sistēmai kopumā. Par to šoreiz dabūja ciest 54 bojā gājušie un viņu tuvinieki. Pie kam jau tagad ir redzams ka sistēma negrib pat to kārtīgi izmeklēt, bet atkal paslaucīt zem tepiķa līdz nākošajai nelaimei, kura būs neizbēgama valstī ar šādu attieksmi pret saviem iedzīvotājiem. “Varenie” taču ir pārliecināti ka viņus tas neskars, ka viņi arī Dieva priekšā ir nesodāmi.
Kāda gan var būt mana attieksme pret šo valsti un šo sistēmu, ja tā mani sistemātiski apzog. Un tas ir izdarīts ļoti vienkārši. Tādu kā es ir daudzi simti šajā “Laimes zemē”. Jau pensiju faktiski man aprēķināja tikai pēc pēdējiem 20 šajā sistēmā nostrādātajiem gadiem un tā protams sanāca iztikas minimuma līmenī, kā jau vairākumam man līdzīgo ar dažu Latu starpību uz vienu vai otru pusi. Ar to kaut cik izdzīvot šeit protams ir ļoti grūti, pat neiespējami, tādēļ es turpinu strādāt, jo mana darba vieta to atbalsta. Un nu sākas tā redzamākā manis apzagšana, jo lai gan es strādāju kā biju strādājis pirms pensijas saņemšanas, tomēr mani ienākumi nu ir palielinājušies un nu man vairs var nepiešķirt ar nodokli neapliekamo minimumu, kāds man bija pirms pensijas saņemšanas. Pensija ir aprēķināta tāda, ka ar to izdzīvot nevar, kaut esmu sācis nepārtraukti strādāt no 15 gadu vecuma, vienlaicīgi mācoties un ceļot savu kvalifikāciju, bet ja turpini strādāt, tad faktiski kļūsti par zemākas vērtības cilvēku, kuru nu var nekaunīgi apzagt. Tad par ko lai es mīlētu šo valsti pārvaldošo sistēmu? Paldies Dievam ka manus dēlus liktenis ir novedis Anglijā un tur tie dzīvo pārtikušu dzīvi, ja salīdzina ar viņu iespējamo dzīvi šeit.

0
0
Atbildēt

0

ligakalnina 19.12.2013. 13.32

Dažs labs vispār nesajēdz, kādā valstī dzīvo, kādam šeit kādas pilnvaras, absolūti neorientējas faktos,bet, cietpauraini pierāda savu “taisnību”, izskatās, ģenerālim un ločmelim parādījušies kloni.

+3
-4
Atbildēt

2

Ludmila 19.12.2013. 13.20

Šajā jautājumā_______ Ločmelim ___ pilnīga taisnība .

Ja kāds ir piemirsis tad atgadinām VVF (un visi citi prez.) Ir nacionālās drošibas padome vadītāja http://www.president.lv/pk/content/?cat_id=9

Un tagad čiepstēt … Kad bij vara tad vajadzēja darīt , bet bij jau ērtas , mierīgas dzīves vilinājums .

+4
-4
Atbildēt

0

dace_ampermane 19.12.2013. 13.06

ozolnieki,avotiņi un ģenerāļi nekad ar tādu kaisli neuzbrūk mordai/ločmelim, jo tas nav kaitīgs [kurš tad padomju laikos Pravdu lasīja?]. Svarīgi ir noriet un izmuļķot tos kuri skaidru bildi zīmē, jo tie ir viņiem kaitīgi, tos nez kāpēc ciest nevar. Kad padomju televizors nerādīja bildi tad viņam ar kulaku iegāza varbūt šiem vajag sev pa galvu iegāzt pirms sēžās pie datora?

Vaira zagle un čekas aģente! Arķisti ! :)))

+4
-1
Atbildēt

3

    Vineta > dace_ampermane 19.12.2013. 13.35

    klejotājs
    ozolnieki,avotiņi un ģenerāļi nekad ar tādu kaisli neuzbrūk mordai/ločmelim, jo tas nav kaitīgs

    Vai tas nebija tavs, defektīvais, izļurkātās čekas anālās vagīnas komentārs:

    “VL!/SC komandas hokejs ar Lukašenko 20.oktobris 2013 16:55
    Ģenerālis dabū vairāk mīnusus kā superacs un morda! Tautas balss ir Dieva balss, kļūstam gudrāki?”

    Varbūt tu, kropli, krievu garnizona mauķeles atvase, mēģināsi ko atspēkot no manis uzrakstītā, bet ne kā veca padauza apsaukāsies un spļaudīsies?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 19.12.2013. 14.05

    ģenerāli,

    izskatās, ka tu neesi saņēmis mātes mīlestību bērnībā un, ka tev nav draugi. Iedomājos tevi vai nu ar gariem piņķainiem, nemazgātiem matiem vai gluži otrādi ar skūtu galvu [ausksrs un tatoo gan abos gadījumos]. Tev nav meitene un tas piedevām bojā tavu dzīvi un tu jūties apdalīts, tādēļ tu visus neieredzi. Man tevis žēl, tev patiesi ir vajadzīga palīdzība….varbūt tev jāiet uz kādu baznīcu, jārunā ar kādu garīdznieku…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > dace_ampermane 19.12.2013. 15.01

    klejotājs
    Atkal ne pa ķemu.
    Ko tu, slimais, centies nemitīgi pievērst manu uzmanību. Nu neielaidīšos es ar jums, pidrillām, nesapņo. Mani tikai sievietes aizrauj un tikai reproduktīvā vecumā.
    _________________________

    “varbūt tev jāiet uz kādu baznīcu, jārunā ar kādu garīdznieku… ”

    Varu tikai aptuveni iedomāties tavas sarunas ar Šmitu, Baštiku un Bļaģjajevu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Ludmila 19.12.2013. 13.01

RUS visi putina atbalstītāji nenogurstoši tarkšķ …..ļihije 90 . Itkā vēl joprojām cīnās ar Jeļcina valdīšanu .

Skatos te tāpat stabulē, tik personāži mainīti .

+4
-3
Atbildēt

0

Vineta 19.12.2013. 13.00

dzeris49
Pirms rakstīt tādas muļķības un vainot VVF visos grēkos,

Es tikai dažus uzskaitīju, par ko vienkārša eitanāzija par katru būtu tīrā žēlsirdība. Par visu pārējo mēs, vienkāršie mirstīgie, varam tikai minēt.

+3
-3
Atbildēt

0

Ludmila 19.12.2013. 12.57

Ha Ha vecais labais stāsts par labajiem prezidentiem un ne tikai .

Kā kaut kas labs tā tas prezidenta , min prezidenta , ministra nopelns .

Kā kautkas slikts …Tā mums jau parlamentāra republika bez parlamenta neko ….. tā VVF var gausties ….es jau neko ,es balta pūkaina māmuļa ………..

Vai ministra/min. pr. gaudas …… mums jau kaoalīcija tā lēma es balts un pūkains .

+4
-4
Atbildēt

0

Vineta 19.12.2013. 12.08

Vīķe-Freiberga: Esam bijuši bezspēcīgi pret korupciju

Pamēģini ko pasākt, kad olas nodotas glabāšanā depozītā čekas seifā, Lubjankā un Puķins tās jebkurā brīdī var iemest blenderī un pagatavot sev kokteili. Tāpēc loģiski:
Jāpiedalās krievu fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku, masu slepkavu, sadistu, cilvēkēdāju, marodieru un vecenīšu izvarotāju šabašā 9. maijā Maskavā.
Jāpiesmej Latvija, aicinot ciemos un bučojot roku čekas ģenerālim, sātanistam, Ridigeram.
Pēc saimnieka prasības jābūt gatavai vajāt mūsu sirmos veterānus, lai kur tie arī neatrastos un neskatoties uz viņu veselības stāvokli.
Jāizrāda zvērisks naids pret mūsu varoņiem, Leģionāriem.
Jānolaižas līdz pēdējās sukas līmenim, rādot “prezidentes žestu” sirmām māmuļām.
Pēdējais nelietis, čekas pidrilla, jāpasludina par “balto lapu”.
Fanātiski jāsargā čekas maisi.
Jāsačakarē valodas likums.
Jāblēdās un jāmelo un tā tālāk…

+4
-3
Atbildēt

2

    Ludmila > Vineta 19.12.2013. 12.26

    Malacis Paton . 9 maiju biju aizmirsis , nu bet te taču šī “prorietumnieciskā ” bija tribīnē ar rietumniekiem ..ha ha.

    Farmācijas likumu tai tantei ar vajag atgādināt ,jo ielaida lielās aptieku ķēdes .

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Vineta 19.12.2013. 12.47

    Pirms rakstīt tādas muļķības un vainot VVF visos grēkos, derēja atcerēties, ka mums ir parlamentāra rep[ublika, un bez parlamenta piekrišanas prezidents nevar neko ne pieņemt, ne atcelt, tā ka ieteiktu pat murgot kaut cik sistēmiski, un, vēlams, pirms tam pārlasot Satversmi, kur ir rakstīts, kādas pilnvaras kādai amatopersonai šai valstī ir.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.12.2013. 11.40

Freiberga bija vienīgā prezidente, par kuru nebija jākaunas, zināja daudzas Eiropas valodas, bija absolūti prorietumnieciski noskaņota, protams, Harim un Co no pseidonacionāļu, ksenofobu, un homofobu rindām mentāli daudz tuvāki Bērziņš un Lembergs, tiem nekādi jautājumi nav, tāpēc jau tāds zooloģisks naids pret VVF, kurai, protams, bija savi trūkumi, bet, tiem nebija nekas kopējs ar pārējo prezidentu totālo blēdīgumu un aprobežotību.

+7
-7
Atbildēt

8

    Ojārs > ligakalnina 19.12.2013. 11.45

    pseidonacionāļu, ksenofobu, un homofobu rindām mentāli daudz tuvāki
    —————
    fui, cik neargumentēti…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.12.2013. 11.47

    Pat ļoti argumentēti, Haris nemaz neslēpj savu homofobiju un ksenofobiju, un attiecībā uz VVF viņa un Ločmeļa un citu Kremļa lakstīgalu viedoklis, kuriem mentalitāte līdzīga, pilnībā sakrīt, dvēseles radniecība manāma pa gabalu.

    Nu re, un zemāk arī ģenerālis jums pievienojies, jauka VVF pretinieku kompānija – Ločmelis, ģenerālis, Haris, utt.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 19.12.2013. 12.26

    Freiberga bija spoža prezidente – ārpolitikā! Šajā jomā viņa izdarīja ļoti daudz un, pateicoties tieši viņai, pasaule ieraudzīja vienu mazu pleķīti kartē, nemaz nerunājot, ka tieši viņas laikā Latvija aizstūrēja uz rietumiem, nevis austrumiem (tālu nebija, jo, ja atceries, laikā, kad notika ES iestāšanās sarunas ar 10 valstīm, šķiet, tikai Latvija gadu pirms iestāšanās termiņa nebija izpildījusi praktiski nevienu nozīmīgu prasību, un tikai brīnumainā kārtā pēdējā gadā tomēr spēja “izpildīt mājasdarbu” un ielekt kopā ar visiem pēdējā vagonā).

    Iekšpolitikā Freiberga bija pilnīga nulle. Un nezinu, vai tā bija apzināta rīcība, vai tomēr pārmērīga uzticēšanās vietējiem ausī čukstētājiem. Gribas cerēt, ka Freibergai kā rietumu pasaules demokrātijā augušai vienkārši nevarēja ienākt prātā, kādos baisos apmēros notiek valsts nozagšana. Ceru, ka tas bija “naivums”. Bet fakts paliek – tieši viņas prezidēšanas laikā ļaunuma sakne atrada ļoti auglīgu augsni, un mēs vēl ilgi plūksim tās augļus.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ludmila > ligakalnina 19.12.2013. 12.31

    tradustrice

    tālu nebija, jo, ja atceries, laikā, kad notika ES iestāšanās sarunas ar 10 valstīm, šķiet, tikai Latvija gadu pirms iestāšanās termiņa nebija izpildījusi praktiski nevienu nozīmīgu prasību, un tikai brīnumainā kārtā pēdējā gadā tomēr spēja “izpildīt mājasdarbu” un ielekt kopā ar visiem pēdējā vagonā).

    MELI BAISI MELI

    Kas pirms iestāšanās ES bija Lietuvas prezidents !!!!!!!!!!!!!! Atbilde …. vienīgais baltijas prezidents kuru atcēla no amata

    Tas nozīmē tikai to ,ka VVF nebij nekādi nopelni vai LV ir NATO vai ES . VVF vietā varēja būt kaut piedzēries mikimaus , tāpat mēs būtu ES un NATO ,jo to jau pamatos lemj citur .

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.12.2013. 12.39

    traductrice – pirmai daļai piekrītu, kas attiecas uz korupcija saknēm – aizmirsi Ulmani, pirmo prezidentu pēc neatkarības, VVF darīja, ko varēja, lai, kaut cik, novērstu visu, kas sākās viņa laikā, vispār, ņemot vērā Latvijas prezidenta pilnvaras, vainot VVF kā galveno korupcijas izraisītāju ir absurds.
    Prezidente varēja mainīt Saeimas sastāvu, atcelt Grūtupa likumus, mainīt mūsu tiesībsargājošo sistēmu, nomainīt Latvijas iereēdniecību?
    Patreiz bija Zatlers un ir Bērziņš, kas, kaut kas stipri mainās uz labo pusi, ja mainās, tad minimāli.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ludmila > ligakalnina 19.12.2013. 12.48

    dzeris49

    atvijas prezidenta pilnvaras, vainot VVF kā galveno korupcijas izraisītāju ir absurds.
    ===============

    Ko nu murgo kurš te VVF uzskata par korupcijas izraisītāju . Pats izdomā teoriju un tad veiksmīgi atspēko .

    VVF bij jauka mīļa , valodas protoša un ar rozā brilēm , bet viņa tāda nebij vienīgā tik augstā amatā . Protams bij ministru prezidenti , ministri kuri aktīvi kampa . Bija tādi labie nekatīgie , neko neredzošie , paklausīgie jēriņi .

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 19.12.2013. 13.58

    dzeris49 Pat ļoti argumentēti, Haris nemaz neslēpj savu homofobiju un ksenofobiju,
    —————
    Vai tas, ka kāds ir homofobs, liedz viņam tiesības ļoti sakarīgi izteikties izteikties par citiem jautājumiem?
    dzeri, labāk paskaidro, kāpēc VVF tik ļoti labprāt piedāvāja darbu padomju laiku prokuroram (ignorējot vēstulē minētos faktus) un vienlaikus pasūtīja vienu māju tālāk pazīstamus latviešu pretošanās kustības dalībniekus? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 19.12.2013. 14.55

    >dzerim
    “bija absolūti prorietumnieciski noskaņota”un rautin rāvās tikties ar putinu Alpu kalnos un skrēja bučot roku uz maskavu 9. maijā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Sanšains 19.12.2013. 11.09

Ja reiz Freiberga te parādījusies, tad…

http://www.keepandshare.com/userpics/w/y/k/t/35/2013-12/sb/rozkalns_freibergai_cekists-47673136.jpg

Vai kāds atceras, kā Freiberga reaģēja uz šo un līdzīgiem jautājumiem? Es atceros: televīzijas intervijā pašapzinīgi un augstprātīgi atcirta, ka pat negrasās neko paskaidrot.

+5
-3
Atbildēt

0

Ansis 19.12.2013. 10.59

„Ir vietā pārvērtēt, kāds ir politikas klimats – ja ikdienā runājam par „Misteru 20%” un tamlīdzīgi, tad ko mūsu slepenās iestādes ir darījušas,”
—————————————————————————

1) Vai nu KNAB apkarotaji piedalās šajos 20%;
2) Vai arī runāšana par 20% ir žurnālistu un nelabvēļu izdomajumi;

Vairak jau izskatās pēc 1. varianta, jo ļoti šaubos, ka 20 gadus godīgi stradājot pašvaldības amatos par aldziņu, būtu iespejams klūt par miljonāru.

Bet nekādi nespēju iedomaties situāciju, ka 20% tiek ņemti regulāri, un KNAB šausmīgi cenšas, bet nespēj pieķert. Drīzāk jau 20% ir gana stipra aizmugure politiskajas un tiesībsargajošajās aprindās.

+3
-4
Atbildēt

2

    piziks > Ansis 19.12.2013. 11.24

    Edgar, saskaiti, par kādām summām KNAN-eriem nesegtas kredītsaistības un tad arī domā tālāk.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 19.12.2013. 11.46

    Tur jau tā lieta, ka ar šādiem paradniekiem ir viegli manipulēt.
    Un mums izņemot prezidentu, visos pārējos būtisko amatos salikti manipulējami cilveki ar milzu parādsaistībam – gan premjers, gan bankas prezidents, gan viss Knabs utt

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 10.46

Vīķe-Freibergai bija ļoti laba iespēja veicināt cīņu pret korupciju tajā laikā, kad viņa bija prezidente. Tomēr viņa izvēlējās citu ceļu, aizejot zaglīgākās elites daļas pavadā. Latvija jau pašlaik varēja būt daudz tīrāka no korupcijas, ja ne Vīķe-Freiberga..

+4
-6
Atbildēt

12

    ligakalnina > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 10.53

    VVF, kura bija gatava izsludināt referendumu pēc tam, kad TP, ZZS un TB koalīcija pieņēma to slaveno likumu, kas, faktiski, atļāva politiķiem no kontrolēt operatīvo darbību un visas iestādes, kas cīnās ar korupciju un noziedzību, un tāpēc to likumu atcēla, ir korupcijas veicinātāja?
    Prātiņ, nāc mājās, nekomentē to, par ko tev nav nekāda sajēga.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ansis > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 11.02

    Dzeri – tieši tā. Ar VVF palīdzību tika apturēti likumi, kas neļautu KNAB darbiniekiem zagt, šantažēt un taisīt TV šovus.

    Ka tad Tev patīk pašreizējai pilnīgi neatkarīgais KNABs? Kāda jēga no tadas iestādes, kas 10 gadus kaškējas un neķer 20%?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 11.21

    Konkrētāk, izņemot Bodi, kas bija PLL cilvēks, un vēl divus, ko pieķēra un notiesāja, kuri vēl KNAB darbinieki zaga, šantažēja, utt., un kas tie par likumiem, ko VVF apturēja, pie kam, kā viņa to varēja izdarīt bez Saeimas piekrišanas?
    Ja tu domā to drošības iestāžu likumu, par ko es rakstīju, tad varu iedomāties, kā TP vai Lemberga cilvēki “cīnītos” pret korupciju KNAB un citur, pie kam nav neviena demokrātiska valsts pasaulē, kur politiķiem būtu iespēja kontrolēt operatīvo darbību vai lasīt krimināllietas, tad mēs būtu pirmie.
    Izskatās, tu jauc politisko kontroli un operatīvās darbības kontroli, pie tā, kas notiek knabā, vain’igi politiķi ar nepareizu KNAB vadītāju izvēli, VVF laikā Loskutovs strādāja normāli, un pat divus tiesnešus pieķēra, kas vispār ir unikāls gadījums Latvijai, KNAB neatkarība ir galvenais priekšnoteikums, lai tas strādātu, pie kam arī tagad tas ir atkarīgs no politiķiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 11.43

    Pilnīgas mulķības – visur drošības iestādes ir vai nu parlamenta vai prezidenta kontrolē – ASV, Lielbritanija utt
    Un to jau es teicu, ka protams, bez iespējam iegūt operatīvo informaciju.

    Loskutovs strādaja normāli? Loskutovs bija atdevis varu Strīķei – pats tikai piestrādāja par preses sekretaru. Tagad, kad bija kašķis par Strelčenoku un Strīķi, tad pats Loskutovs stāstīja, ka ar Strīki nebija iespējams normāli sastradāties.

    Vai Tautas Partija bija ar kautko savādāka par Vienotību? Nu labi – TP laikā vēl nebija izdomājuši, ka var tik vienkārši izPrudentēt naudu no valsts uzņēmumiem. Un ne tikai bezjēdzīgi, bet vēl uzgāžot valstij tiesvedības, kas draud ar daudzu miljonu maksāšanu AirBaltic jautajumā utml

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 12.10

    Ja kāds var salīdzināt TP, kura, kopā ar TB un ZZS, gandrīz vai, noveda valsti līdz pilnīgākam kraham, ar V, kura valsti, labi vai slikti, bet, no tā bezdibeņa izvilka, nedomāju, ka man būtu kāda nozīme strīdēties ar šo cilvēku, kurš ir vai nu absolūti nekompetents, iespējams, pārāk jauns, lai zinātu par TP laikiem, vai arī absolūti angažēts.
    Tā ka paliec vien pie saviem uzskatiem, kuriem ar realitāti nav nekāda sakara.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 12.15

    Ne tam atbildēju . Vajadzēja šo stabiņu

    Likuma atmešana par operatīvo kontroli tiek VVF ieskaitīts kā +. Taisnības labad jāsaka , es to likumu nelāsīju , bet ja TP un ZZS tas patīk tātad slikts . Kā teikt kņigu ņečtal no mņeņie jest .

    Tikai maza piebilde , viņai dūša parādījās laikā kad prezidentūra jau beidzās un viņa ne ar ko neriskēja .

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ansis > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 12.17

    Par to, ka Kalvīša valdība (bet ne tikai) noveda valsti pie maksātnespējas – nenoliedzu.
    Tur gan liela vaina tam, ka 90-to gadu beigās Saeima nemainīja Latvijas Bankas uzdevumu. Pie esošās LB politikas parādu augšana bija neizbēgama. Piedevam – valsts un pašvaldību parādi jau ir tīrais nieks – salīdzonot ar uzkratajiem privatpersonu parādiem.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 12.22

    No bezdibeņa izvilka Starptautiskie aizdevēji . Dombrovskis un co bija tikai izkārtnes , krīzes budžeti stingrā aizdevēju kontrolē un diktātā , bez nekādām iebildes tiesībām . TV jau varēja imitēt sarunas , strīdus ,

    . Kā būtu labāk ???
    Toreiz likās , ka klausīt un bezierunu aizdevēju prasību izpilde ir labākais . Tagad tā nedomāju . tikai tad būtu jāuzņemas atbildība un pašiem jādomā . Jāpieņem nepopulāri lēmumi . Uz ko labais , mīlīgais valdiņš nav spējīgs .

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ansis > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 12.57

    “kuri vēl KNAB darbinieki zaga, šantažēja, ”
    —————————————————–
    Nezinu un nesaukšu vārdus. Process labi aprakstits Lato Lapsas gramatā – arī ar vārdiem un uzvārdiem.

    Bet gadījumus pāris varam arī nosaukt:
    1) Te vakar bija ziņas, ka AT atceļ spridumus Vilkastes lietā – tur skaidri redzams, ka KNABs ir safabricējis pierādījumus – bet gana nemākulīgi. Tagad nespej tiesās aizstavēt. Lato Lapsas versija, ka Vilkaste nav devusi kukuli KNAB aģentam.

    2) Oligarhu lieta – nu tik būs, nu tik noķerti visi Oligarhi … Baigi vajag izkratīt Šlesera māju!!! Tiesiski rezultāts nekāds, tikai politisks šovs, kas kalpoja par uzkurinatāju oligarhu kapusvetkiem un Rīkojumam Nr2.
    Šeit gan jāsaka, ka Vienotība zaudēja un kapitalu savaca Zatlers. Kautko tur revolucionāri nebija izrēķinajuši, vai arī bija izveidojusies šķelšanās revolucionārajā pārliecībā.

    3)Un vel pie šī paša – noķēra un iemeta cietumā uz pailgu laiku šito … aizmirsu uzvārdu (Šlesera partijas deputātu, kas NDP pirms tam darbojās) Esot baigais noziegums par KNAB informacijas nopludinašanu … Ar ko tas beidzās? Noturēja vairākus mēnešus cietumā, bet apsūdzību neuzrādīja. Kad vecim palika slikti ar sirdi, tad palaida vaļā, jo citādi būtu KNABam jasedz sirdsoperācijas izmaksas. Un kas? Nekas. Šovs bija un vairāk arī nevajadzēja.

    4)Daudzos smagos kriminalnoziegumos apsūdzētais … skanīgs tituls. Nevienā nav notiesāts. Vairākās attaisnots. Kā vienu procesu iztiesā, ta KNABs ierosina kadu jaunu … jo skanīgais tituls jāsaglabā.
    Teiksi, ka tur KNABs pūkains, tikai ļaunie tiesneši vainīgi (tiesneši, kas tiesā pēc likuma, nevis pēc revolucionārās pārliecības?)
    Tas ir tikai politisks šovs, ko iesāka Šķēles laikā (kamēr nebija “sakārtota” biznesa vide) un Jaunais laiks konstatēja, ka viņiem šis ļoti izdevīgs pasākums. Tikai uzdevums ļoti sarežģīts, jo daļa Lemberga līdzdarboņi bija nonakuši lielākajos Jaunā laika atbalstītajos (tagad jau Repšes jaunās attīstības partijā)

    5) Nu un pedēja laikā – diezgan smieklīgi vel tas, ka Dombrovskis visos jautajumos prasa KNABam atzinumus, un KNABs cītīgi sūta atbildes, ka Vienotības biedru netīrajas darbības nav redzams nekas nosodāms – ne kur bez konkursiem savējos amatos ceļ, ne tur, kur nodokļus nemaksā, ne tur kur Vienotība ar priekšvelēšanu noteikumiem krāpjas.
    Toties visas parējās partijas – pat “tiesiskuma bruņinieki” ZRP no KNABa regulari dabū pa mizu par tadiem pašiem vai līdzīgiem pārkāpumiem.

    6)Un kad Latvenergo lietu uzsaka? Cik saprotu, tad sākums bija Alston pieķeršana Šveicē. Nu un kas Latvijā? Uzreiz tika sašņorēts Latvenergo šefs ar mājieniem, ka naudu piesavinājies Šķēle un vispār Tautas Partija.
    Šeit tiešām pārsteigums, bet lietu tiešām iztiesāja un vainīgos ietupinaja Un ? Izrādās, ka Latvenergo šefs tur nevainīgs un TP vispār ne tuvumā nav bijusi.

    Ko ar to visu gribu teikt? KNAB apkarotāji nodarbojas nevis ar reālu korupcijas apkarošanu, bet ar netīru politisko darbību.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 13.24

    KNAB tikai veic operatīvās darbības, tālākais ir atkarīgs no prokuratūras un tiesas, pie kam mums vēl arvien ir tie Grūtupa likumi, kas neļauj notiesāt korumpētu amatpesonu.
    Nu, saprotams, pierādījumi Vlkastei un Lembergam ir “safabricēti”, tie mums, protams, tādi divi godīguma etaloni un politisko vajāšanu upuri, vēl ir Vaskevics, trešais sirdsšķīstais “godavīrs”, un, protams, mums tiesas ir supertaisnīgas un nekorumpētas, īpaši RAT un Bickovica AT, un pie visa vainīgs KNAB, jo par tiesām jau atbild “idealisti” no NA.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 16.19

    svarīgāk ir tas, ka pašiem bāliņiem bij svarīgākas lietas darāmas tālajā “trīs septītnieku datumā”, kuru tautas nobalsošanai (ar gudru ziņu un pazīdams savu dzimtcilvēku paražas) izvēlējās Resnais Aigars.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > Zane Brensone (Botte 19.12.2013. 17.56

    Dzeri – un ko tas Tava Tiesiskuma koalīcija darījusi, lai mainītu Grūtupa sliktos likumus? Tiklīdz paši pie siles, tā Grūtupa likumi izradās gana labi. Jo pašiem izdevīgi. Protams, ka nevar pieņemt likumu, kas attiektos uz pagatni – bet varīja rādīt piemēru – pieņemt vismaz nākotnei. Bet kautkā nemana pat mēģinājumus.

    Vienīgi Lakatiņu Čiganiete un Skrudžs uzcepa likumu, kas aizliedz Lembergam būt par pašvaldības vadītāju un ļoti nobrīnijās, ka šādam nekonstitucionālam revolucionārās sirdsapziņas likumam balsis neizdodas savāk Saeimā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Ludmila 19.12.2013. 10.15

Galvenais Latvijans nelaimju cēlonis ir ne jau valdība , bet VĒLĒTĀJS kurš ir darba devējs politiķim . Un LV pilsonis ir nekvalitatīvs vēlētājs . Latvijā ar steigu jāievieš vecuma cenzs vēlēšanās . Var arī citus variantus , kā piemēram nomaksātie nodoķi ..

+6
-1
Atbildēt

3

    silvija_vitina > Ludmila 19.12.2013. 11.04

    mīlīt, Latvijā ar steigu jāpārbauda, vai no nepilsoņiem pārtapušie pilsoņi vispār atbilst pilsonības kritērijiem (kaut vai valodas prasmes kritērijs) un vai šiem t.s. pilsoņiem paralēli nav Krievijas pase kabatā! Manuprāt, šādu “pilsoņu” skaits ir BAISS! Pateiksim lielum-lielo paldies Aldermanei par sistēmas sakārtošanu, jo uz šīs sistēmas balstās viss SC elektorāts.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Ludmila 19.12.2013. 12.14

    Likuma atmešana par operatīvo kontroli tiek VVF ieskaitīts kā +. Taisnības labad jāsaka , es to likumu nelāsīju , bet ja TP un ZZS tas patīk tātad slikts . Kā teikt kņigu ņečtal no mņeņie jest .

    Tikai maza piebilde , viņai dūša parādījās laikā kad prezidentūra jau beidzās un viņa ne ar ko neriskēja .

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ludmila 19.12.2013. 14.50

    >tradutrice
    “Pateiksim lielum-lielo paldies Aldermanei par sistēmas sakārtošanu, jo uz šīs sistēmas balstās viss SC elektorāts.” un pie reizes neaizmirsīsim pateikties šajā pat sakarā arī Vīķei Freibergai, jo viņa bija tā, kura savulaik tik pārliecinoši deklarēja, ka mums vajag mainīt valsts valodas likumu un mīkstināt pilsonības likumu, lai okupanti un kolonisti ar visiem saviem pēctečiem varētu naturalizēties, jo savādāk mūs Europa nesapratīs un nepaņems ES.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

armn 19.12.2013. 10.14

VVF teiktais kārtējo reizi apliecina viņas vērtību un sacītais skan vajadzīgi un spēcīgi.
Cienīsim savus praviešus savā zemē.
Iesaku izlasīt interviju pilnībā.

+6
-3
Atbildēt

0

Çriks Rozenfelds 19.12.2013. 09.32

Palabojiet šito gan!

….nevarēs ***nogrūzt*** uz vienas personas vai vienas skrūves rēķina

+8
-1
Atbildēt

0

Ieva 19.12.2013. 09.17

Pilnīga taisnība. Un visam tam pamats ir morāles degradācija. Ja varam (mēs, mēs paši, ne politiķi vai kāda melnā roka no ārpuses) pārvēlēt Cauni, Ameriku, Ušakovu, Lembergu, ko varam runāt par pārejo? Ja mēs paši (mēs, mēs paši, ne politiķi vai kāda melnā roka no ārpuses) dodam viņiem iespēju būt amatos, tad kāpēc mēs sagaidam, lai viņi būtu godīgi un tīri? Katra tauta ir pelnījusi tādus karaļus kāda viņiem ir. Ja mums prezidents ir Eiropas fondu izkrāpējs, Saeimas vadošās frakcijas vadītājs rāda piemēru kā optimizēt nodokļus, ko varam gribēt?
Zolitūdes traģēdija bija sāpīgākā izpausmes forma. Bet būs vēl. Augsne tam ir plaša, viss attīstās. Augļi nobriedīs un plīsīs. Cieti!

Un korupcija jau mums ir legāla. Zatlers un KNAB to savulaik legalizēja. Tik kukulis aploksnē jāieliek un jānosauc par pateicību. Tāpēc jau ar necīnamies.

+14
-3
Atbildēt

2

    Çriks Rozenfelds > Ieva 19.12.2013. 09.35

    Kur nu Zatlers. Viss bija “legalizēts” jau līdz Zatleram.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ieva 19.12.2013. 16.05

    Personas ar sodāmību nevar kandidēt vismaz uz Saeimas un droši vien arī pašvaldību vēlēšanām, ja tiesībsargājošās iestādes un tiesas darītu savu darbu, tad vēlētājiem nemaz nebūtu iespējas tādus „varoņus“ pārvēlēt, lai vai cik populāri viņi nebūtu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.12.2013. 09.11

Tikai pateicoties korupcijai un Latvijas tiesībsarg. sistēmas absolūtai mazspējai, kura daļēji arī ir korupcijas rezultats, daļēji Grūtupa likumu rezultāts, kuri, savukārt, arī sarakstīti korumpēto amatpersonu un politiķu vajadzībām, mums te pie varas atkal raujas un jau ir cilvēki, kuriem sen jāatrodass aiz restēm – Lembergs un pārējie, un Latvija, pēc īsas atelpas Dombrovska valdības laikā, draud atkal pārvērsties par ko līdzīgu mazajau Krievijai, Rīgu arī kādreiz sauca par “mazo Parīzi”, patreiz tā, drīzāk, ir “mazā Maskava”, pat ne Maskava, bet Rjazaņa vai kas līdzīgs pēc tās mentalitātes, kas ir cilvēkiem, kas tur pie varas, un pēc tā, kādu pārvaldes modeli viņi ir izbveidojuši.
Un patreiz pastāv reāls drauds, ka ko tādu grib izveidot visā valstī.
Protams, viss atkarīgs no vēlētājiem, kaut, ja cilvēks neuzskata par vajadzīgu atraut sēžamvietu no dīvāna, tad nav ko brīnīties, ka var pamosties pavisam citā valstī.

+7
-4
Atbildēt

10

    Inese > ligakalnina 19.12.2013. 09.17

    Rīgu par “mazo Parīzi” sauc tikai mazvērtības kompleksu mākti latvieši.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Çriks Rozenfelds > ligakalnina 19.12.2013. 09.35

    Retais gadījums, kad Tev piekrītu. Es drīzāk to sauktu par “Hanzas pilsetu lepnumu” vai kā tamlīdzīgi. :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.12.2013. 09.49

    “Mazvērtības kompleksu” un “lieluma mānijas” kombinācijas mākti ir daudzi krievi, kas, no vienas puses, nepārtraukti raud un visiem žēlojas, cik viņiem Latvijā slikti, kādas viņu tiesības tiek te pārkāptas, no otras puses, nevienu pat ar koku no šejienes nepadzīsi.
    Mazvērtības kompleksiem mākta vesela tāda valsts, kā Krievija, kuras vairākums iedzīvotāju gatavi būt vergu stāvoklī un atdod visas savas tiesības par garantētu putras bļodu no Kremļa virtuves.
    Pie kam, lai kompensētu savu mazvērtības kompleksu un savu nespēju un nevēlēšanos normāli pārvaldīt valsti, izdomā sev arvien jaunus ienaidniekus, un gatavi no rīta līdz vakaram dziedāt slavas dziesmas nozēlojamai KGB atraugai, nozēlojama valsts, kuras iedzīvotāji izsauc žēlumu un līdzjūtību.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ligakalnina 19.12.2013. 09.57

    dzeris

    …un tie kas ar katru gadu arvien pompozāk un histēriskāk svin uzvaru pār Vāciju kura tika sakauta [ar rietumu palīdzību!!] pirms 70 gadiem, kad šie svinētāji vēl nemaz nebija piedzimuši :)

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.12.2013. 09.59

    Nav jau ko citu svinēt.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 19.12.2013. 14.46

    “pēc īsas atelpas Dombrovska valdības laikā, draud atkal pārvērsties par ko līdzīgu mazajau Krievijai” – ujā, ujā, tieši Dombrovska laikā uzņēma apgriezienus Latvijas iztirgošana krieviem ar uzturēšanās atļauju palīdzību. Un tieši tagad var ļoti just, ka Rīga kļūst par mazo maskavu.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ludmila > ligakalnina 19.12.2013. 17.32

    Jurmalas SKY subjektīvi jūtams vairā biezo RUS , un biezie rus autiņi arī . Paldies valdiņam un andrītim .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 19.12.2013. 17.51

    dzeris49 09:49,
    man patīk cik sirsnīgi viņi priecājаs par Šoigu teikto “куда хотим туда ставим”, prieks un lepnums pilnīgi “no iekšām” par to ka Krievijas Iskanderi ir notēmēti uz Latviju. tas viņiem nekas ka viņus indē ar kaujasgāzi teātrī, ari tas nekas ka viņu bērnus apšauj Beslanā jo to dara savējie tad kad tā grib carj batjuška.
    šie pasaules sirsnīgākie cilvēki šeit kā uz atpestīšanu gaida Pleskavas tankus un viņu politiskie vadoņi sola te drīzu Biškeku.
    http://rus.delfi.lv/news/daily/abroad/shojgu-o-razmeschenii-rossiej-iskanderov-kuda-hotim-tuda-i-stavim.d?id=43976704&com=1®=1&no=0&s=1

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 19.12.2013. 18.21

    šie pasaules sirsnīgākie cilvēki šeit kā uz atpestīšanu gaida Pleskavas tankus
    ——————
    Viņu raksturīgākā iezīme ir īpašs garīgums, kuru gan ne visiem ir lemts saprast.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 19.12.2013. 09.03

Viņa teic, ka dramatiski bijis tas, ka pēc 22 neatkarības gadiem visas iestādes, kam jāseko korupcijas novēršanai, ir bijušas bezspēcīgas.
========================

No šiem 22 gadiem 8 gadus valdīja pate garšīgu kūku un dārgu frizūru cienītāja, ja kas. Un ja vēl atceramies, ka VVF savulaik bija arī Nacionālās drošības padomes vadītāja, tātad arī galvenā valsts noslēpumu glabātāja un zinātāja…

+3
-12
Atbildēt

9

    dace_ampermane > Inese 19.12.2013. 09.24

    kremļa pipiska,pardon, gribēju teikt pripiska.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Inese 19.12.2013. 10.11

    Tieši to pašu gribēju teikt .

    Un tai tantiņai paslīdēja kāja gan uz pulksteni , gan “atīstības ” plāna uzmetums priekš Liepājas ( dome pāris tūkstošus atskaitīja )
    Gan zemes kampšan Jūrmalā , tikai šeit žurnālist patraucēja un vīķele atteicās .

    Aptieku ķēžu ielaišan Latvijā . Te tantuks izmantoja iespēju atmest iepriekšējo likumu . Tāpat kā mūsdienu prezis uzturēšanās atļaujas izgāza .

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Inese 19.12.2013. 10.21

    ozolnieki

    kur tad par Čigānes lakatiņiem [arī Lemberga mīļotā tēma], aizmirsās? :) Bērziņš ar ‘kājiņām’ jau OK, tas jau nau nekāds Kanādas pensionārs, bet mūsu pašu latviešu zaglis un komunists :))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Inese 19.12.2013. 10.26

    Redz VVF portāla lietotājiem goda vietā tīra , tas nekas ka 8 gadus varēja būtiski ietekmēt procesus valstī .

    Bet piemēram .. TBLNNK kura pēdējās saemās bija ar kādām 8 balsīm tiek vainota visās nebūšanās .

    Vai Dombrovskis jau 4 gadus valda , bet nē tīrs kā bāreņa asara . Visu savārīja TP un co ( savārīja pamatīgi , bet gandrīz visās valstīs vldības ļāvās nekustami īp vilinājumam ) Viņš neko sliktu Liepājs metaurgs air baltiks , dzelzceļs …nē un nē tie taks veci līgumi viņš tik cietējs .

    Cik nopratu 2014 gadā LV jāsāk tā pamatīgāk maksāt aizdevējiem un ar lauksaimniecības atbalstu ar nebūs tik saldi , labs laiks lai notītos .

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Inese 19.12.2013. 10.32

    klejotāj

    Te runā VVF un rakstu par VVF . Tu kā tāds krievs , ja saku ka man riebjas staļins tad uzreiz ieskaita hitlera atbalstītājos .

    Kas tās par prezidenta “kājiņām” jau vairrākkārt to dzirdu ?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Inese 19.12.2013. 10.46

    ozolnieki

    ‘kājiņas’ ir par Eiropas fondu izkrāpto naudu uzceltās Bērziņa mājas, tas tev nebūs nekāds Vairas pulkstenis un Čigānes lakatiņi. Tiem večiem ir aknas, tie veči ņem fabrikas, ostas un bankas. Kā var uzklupt Vairai par māju Jūrmalā no kuras viņi atteicās!!! Ja tu tā meklē Latvijas nelaimes tad skaties pareizā virzienā un nesmīdini tautu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Inese 19.12.2013. 11.06

    klejotāj

    Tu tomēr spītīgi putrojies .

    Es te iepriekš nerunāju kurš labāks,nekaitīgāks eks/esošais prezidenti . Jo te virsrakstā VVF
    Nu labi īsumā ….
    Personiskā alkatība vairāk vai mazāk visiem . Šajā jautājumā laikam pats pieticīgākais bij G.Ulmanis , varbūt labi noslēpa . Un viņa lēmumi ,prezidenta iniciatīva nebij nekāda ..ne laba ne slikta ( vismaz man nav atmiņā ) džeks labi ērti ,intresanti ,pārticīgi pavadīja savus 8 gadus .

    Bērziņš to visu saspēra pirms prezidentūras .Ar laipnu koalīcijas un VVF “neredzēšanu”

    Bērziņs ar Termiņuzturēšanās atļaujas likuma izgāšanu ir manā ANTI TOP-ā ir numur 1 . Labāk būtu vēl sapēries kādu fabriku vai “kājiņas”.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Inese 19.12.2013. 14.38

    >ozolnieki
    ” Šajā jautājumā laikam pats pieticīgākais bij G.Ulmanis , varbūt labi noslēpa . Un viņa lēmumi ,prezidenta iniciatīva nebij nekāda ..ne laba ne slikta ( vismaz man nav atmiņā ) džeks labi ērti ,intresanti ,pārticīgi pavadīja savus 8 gadus .”
    Ja jau sākām runāt par pārējiem prežiem, tad te vajag tomēr korekcijas ieviest. Ulmanis nebūt nebija pats pieticīgākais, jo pēc savas prezidentūras nez kādā veidā klusi un pēkšņi iekļuva miljonāru sarakstos un kopā ar Kalvīti un Ļipmanu par hokeja vadoni. Par viņa lēmumiem – esam parādā lielu pateicību tieši ulmanim, ka okupanti (psrs armijas pensionāri un steigā atvaļinājušies jauni virsnieki) un viņu ģimenes locekļi kuplā skaitā palika baudīt jauko dzīvi Latvijā un jaukt te gaisu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ludmila > Inese 19.12.2013. 17.31

    Paldies ,ka palaboji . Bet ne no ļauna prāta man Ulmaņa darbi/nedarbi paslīdējuši garām . Vienkārši pēdējo prežu šiverēšanās vairāk atmiņā . Jā Ulmanis tikās ar Jeļcinu , kaut kā to sāku atcerēties . Un vēl nāk prātā , ka L. Meri tomēr no tikšanās krietni vairāk no Jeļcina izspiedis …bet ko jau piemirsu .

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam