Vīķe-Freiberga: Putina uzvedība ir izgājusi no rāmjiem

65

Komentāri (65)

Þanis Bezmers 04.07.2014. 07.15

Ir saprotami iemesli VVF adresēto ķengu plūsmai un to autoru pamudinājumam. Tie visi ir Baltā tēva, Baltās mātes, Baltā prinča, Mesijas u.t.t. vīlušies gaidītāji. VVF izrādījās reāls cilvēks, kurš nepārvērta ūdeni vīnā, bet deva impulsu rietumu virzienā gan. Un aizkaitināja pie viena tos gudriniekus, kuri cerēja, ka viņa izrādīsies galīga zose. Krievu naftas trubas un tranzīta partijas pacentās, lai prezidenta krēslā būtu ne Latvijai, bet partijai atbilstošāki ļaudis. Dziedi vai raudi, tāda mūsu dzīve. Un tie “nabadziņi” esam tie, kuri pagājušo 20 gadu laikā nēesam izdarījuši neko daudz, lai nākamajās vēlēšanās nebalsotu par zīgeristu kloniem, smagos noziegumos apsūdzētiem, garantiem, lielo Urbi u.c. nācijas glābējiem. Mozus vadāja vergu tautu divreiz ilgāk. Cilvēki maz mainās pat gadu tūkstošos. Un to labi izmanto reklāmisti. Liepnieks ar Stendzenieku jau spārnos. VVF rokas gsisā un “mēs esam vareni” ir sīks pīkstiens salīdzinājumā šiem reaktīvajiem večiem.

0
0
Atbildēt

0

gliters 03.07.2014. 13.06

“Nu viņš VVF pat tuvu nestāv personības mērogā…”

Man izskatās tieši pretēji…

“Un ja runā par starptautisko darbību, tad ne viņš, bet Daļa, kas lietuviete, pašlaik ir Baltijas reģiona līdere pasaules laukumā.”

Uz Daļu attiecas tieši tas pats, ko lno teica par Ilvesu – arī viņai prioritāte ir sava valsts, nevis politikas spēle pašai personiski pasaules vareno līgā.

+9
-3
Atbildēt

6

    dro > gliters 03.07.2014. 13.17

    VVF nopelnus Baltijas ievilkšanā NATO un ES gan nenoliegšu:)

    Vēl pie reizes gribu atgādināt kā Ēlertes Diena vētīja VVF tēriņus pirmajā braucienā uz ASV – pārāk dārga viesnīca, stiliste u.t.t.. Tajā laikā bija jāpilda Šķēles uzdevumi:)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 03.07.2014. 13.25

    Es arī nē… Bet padomā, kādas būtu viņas iespējas izmantot Latviju kā beņķīti kāpienam pa starptautiskās karjeras kāpnēm, ja LV paliktu RUS ietekmes sfērā? Tā kā manuprāt šie nopelni nebūt nav pretrunā ar raksturojumu, ko esmu viņai iedevusi.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > gliters 03.07.2014. 15.21

    zirneklien,

    “kādas būtu viņas iespējas izmantot Latviju kā beņķīti kāpienam pa starptautiskās karjeras kāpnēm, ja LV paliktu RUS ietekmes sfērā”.

    Visu reducēt uz personiskajām ambīcijām – tas nu gan augsts domas lidojums! Kaut kā neesmu manījusi, ka globālā mērogā kādas valsts (un jo īpaši maziņas valsts, Latviju kā īpašu oāzi nemaz neizceļot) eks-prezidenta statuss būtu bijis tas beņķis.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 03.07.2014. 15.48

    Es ne uz kādu “domas lidojumu” arī nepretendēju, vnk vērojot viņas uzvedību, skaidri redzu, ka viņas motivācija pārsvarā balstās uz personiskām ambīcijām un šajā kontekstā arī vērtēju viņas darbību. Ja LV kļūtu par ko klīdzīgu Baltkrievijai vai Moldovai, VVF iespējas pretendēt uz vietu ANO vai vēl jo vairāk ES struktūrās, būtu nekādas.

    Es tā saprotu, ka Kanādā viņa savas iespējamās karjeras virsotnes bija sasniegusi, tāpēc vajadzēja daudz “plašākus ūdeņus” un neatkarīgas valsts (lai arī mazas, atpalikušas un postsovjētiskas) galvas amats dod labu “starta laukumu” nākamajam lēcienam.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > gliters 03.07.2014. 16.10

    es ļoti labi atceros VVF – kā viņa savā puķainajā kleitiņā iznāca uz Saeimas tribīni saņemt apsveikumus pēc ievēlēšanas. Tu tiešām domā, ka viņa jau bija izkalusi plānu startēt uz ANO ģenerālsekretāra amatu? Nepārspīlē.

    Ticamākais variants, ka viņas ievēlēšanas procedūra bija mats matā pēc zatlera/bērziņa scenārija. Tikai mahinatori sapinās meistarībā. Un sanāca bišku ne tā, kā bija domāts. Jo bija domāts iesēdināt tanti puķainā kleitā.

    Lai nu ko, bet Latvija ielēca ES (un NATO) pēdējā vagonā un tikai pateicoties Vairai, jo pretēji Igaunijai un arī Lietuvai, kas “cītīgi pildīja uzdotos mājasdarbus”, Latvijas politiķi nodarbojās ar atklātu kaitniecību – gan jau ne bez RUS pirksta.

    Man pietiek ar šo faktu, lai uzceltu Vairai pieminekli. Ja būtu īstenojies plāns iesēdināt “tanti puķainā kleitā”, mums šodien būtu Gruzijas/Moldovas vai Ukrainas variants. Diez vai šos nopelnus var likt vienā svaru kausā ar Vairas raksturu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 03.07.2014. 16.59

    “Tante puķainā kleitā” izrādijās ambiciozā un godkārīgā VVF, kuras personiskās nākotnes izredzes jebkurā gadījumā būtu daudz mazākas, ja viss notiktu pēc SCenārija autoru plāna, nevis, piemēram, marionete Straujuma.

    Un labi, ka tā. Kas attiecas uz pieminekli, tad šeit LV brīžiem nevar saprast, kam to celt, jo pārsvarā mums vnk sanāk, ka visas valsts pārvaldes kopumā losīgā un nodevīgā darbība tomēr ir summējusies tā, ka rezultātā līdz šim esam izsprukuši no nonākšanas Krievijas apskāvienos. Bet cik ilgi mums tas nāks kā aklai vistai grauds bez patiesa līdera, kam pirmajā vietā tiešām būtu LV – turklāt Levita preambulas izpratnē?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

dro 03.07.2014. 12.15

Ilvess grib būt Igaunijas valstsvīrs, Vaira gribēja spēlēt politiku pasaules vareno līgā. Latvijā pēc viņas domām varēja būt tikai viena zvaigzne, kuru nedrīkstēja aizēnot neviena cita.

+3
-3
Atbildēt

11

    Jānis Derkusovs > dro 03.07.2014. 12.48

    Tu esi netaisns.

    Par Abreni.

    1) ja mēs nebūtu piekrituši de jure atdot Abreni, kas de facto jau sen bija Pitalova, tad Krievija neparakstītu robežlīgumu. Un bez robežas Latviju neuzņemtu ne NATO, ne ES.

    Un kādā situācijā mēs pašlaik būtu bez NATO un ES?

    Un kā pašlaik Krievija uzvedas pie Ukrainas robežas, kas ir de facto, bet nav de jure – Nav līguma, nav robežas. Un ja nav robežas, tad to nevar pārkāpt…

    2) Tev Putina tautiešu Latvijā nepietiek, ka vēl alksti pēc pilnīgi rusificētiem reģioniem?

    Par Ilvesu

    Nu viņš VVF pat tuvu nestāv personības mērogā…

    Un ja runā par starptautisko darbību, tad ne viņš, bet Daļa, kas lietuviete, pašlaik ir Baltijas reģiona līdere pasaules laukumā.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.07.2014. 13.09

    jautājums_4. ja mēs nebūtu piekrituši de jure atdot Abreni, kas de facto jau sen bija Pitalova, tad Krievija neparakstītu robežlīgumu. Un bez robežas Latviju neuzņemtu ne NATO, ne ES.

    Un kādā situācijā mēs pašlaik būtu bez NATO un ES?

    ___________________

    Ak tad Igauniju uzņēma NATO tikai tagad?:):):)

    Nu viņš VVF pat tuvu nestāv personības mērogā…

    __________________

    Nu ja Tu tā saki…:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 03.07.2014. 13.22

    Ino

    Igaunijas un Krievijas ārlietu ministri robežlīgumu parakstīja jau 2005.gada maijā Maskavā. Rīgikogu līgumu ratificēja jau tā paša gada vasarā, taču pievienoja tam preambulu, kurā bija norādīts, ka 1920.gada Tartu Miera līgumā noteikto robežu daļēja grozīšana neietekmē citus jautājumus, kas regulēti šajā līgumā. Nepilnu mēnesi vēlāk Krievija paziņoja, ka atsauc savu parakstu zem robežlīguma, apgalvojot, ka Igaunijas parlamenta pievienotā preambula ļaujot Tallinai izvirzīt pret Maskavu teritoriālas pretenzijas.

    Konsultācijas par robežlīgumu Igaunija un Krievija atsāka 2012.gada oktobrī. 2013.gada maijā tās noslēdzās ar vienošanos līguma tekstu papildināt ar diviem būtiskiem teikumiem.

    ————————————————————–

    Arī Igaunija izgāja to pašu parakstīšanas procesu, bet pēc tam abas puses -viena ar preambulu, otra ar paraksta atsaukšanu ievilka…Bet strīds ir par daudz mazāku teritoriju kā Latvijas gadījumā- Peipusa ezera rajoni, turklāt gandrīz bez iedzīvotājiem.

    Bet prasības pret robežlīguma bija un ir NATO principiālā prasība. Un ļoti saprātīga prasība, jo ja nav starptautiski un savstarpēji demarkēta robeža, tad tādu ir grūti aizstāvēt.

    2) visur labi, kur mūsu nav….Un Igaunijā pat zāle zaļāka…

    VVF ir liela mēroga personība. Un labi , ka Viņa bija Latvijai tik vēsturiski izšķirīgos nrīzōs.

    No igauņiem VVF pretī var nolikt Lenertu Meri- dižs prezidents. Un tikai! Bet nu nekādi Ilvesu…

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.07.2014. 13.30

    jautajums_4. Nu, lūk, cik gari jāraksta, kad aptver, ka esi kļūdījies:)

    Vēl piebildīšu, ka Latviju uzņēma NATO 2004. gada 29. martā, bet robežlīgumu ar Krieviju parakstīja 2007. gada 27. martā.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 03.07.2014. 13.47

    Ino

    Es neesmu kļūdījies. Robežlīgumi bija NATO un ES fundamentāla prasība un Latvija apsolīja to izdarīt, visu laiku partneri šo procesu kontrolēja. Baltija bija uzņēmusies saistības, ko vajadzēja pildīt. Jo ja mēs teiktu, nu uzņēmāt mūs NATO, bet mēs pajokojām, tad viņi arī nebūtu problēmas par 5.pantu pajokot…

    NATO un Es mums uzticējās kredītā. Ja mēs uzmestu, tad uzticību vairs nekad neatgūtu. Putinam tas ļoti patiktu…

    Tas Putins var melot un nepildīt saistības, bet Latvija to nevar atļauties.

    Un VVF to vienmēr ir apzinājusies. Viņa bija un ir tagad atbildīga par Latvijas valsti.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.07.2014. 13.52

    jautājums_4… Ja mēs uzmestu, tad uzticību vairs nekad neatgūtu.

    ______________

    mēs jau esam uzmetuši – kur apsolītie 2%?:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > dro 03.07.2014. 14.32

    Pievienojos JAUTĀJUMS_4 viedoklim.

    P.S. Manuprāt “nabadziņi” vietā būtu piestāvējis mazāk saudzīgs apzīmējums – nožēlojamie.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 03.07.2014. 14.55

    Par 2%

    Tas nav labi, bet…

    1)pieņemu, ka Latvija to bija saskaņojusi un saņēmusi atļauju. Jo tā bija globālā krīze tomēr…

    2) tagad būs jāpilda. Godīgi

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 03.07.2014. 17.48

    jautajums_4

    Un bez robežas Latviju neuzņemtu ne NATO, ne ES.

    __________

    Tikai nevajag dirst!!! Kad nolādētie izdzimteņi, lai viņi visi mokās nosprāgst un viņu dzimtas iznīkst, parakstīja kapitulācijas aktu (savādi, jo Latvija taču nekaroja), Latvija jau bija uzņemta NATO un ES.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 03.07.2014. 22.04

    Nelādies, general. Tikai sev pāri nodarīsi…Par Tevi tie vārdi kritīs..Un Tu jau tāpat ar dēmoniem cīnies…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > dro 03.07.2014. 22.49

    jautajums_4

    Varbūt tomēr par lietu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

ingazilunska 03.07.2014. 11.48

“Jau faktiski pēc intervijas beigām, Vīķe-Freiberga norādīja, ka beidzot tiem “nabagiem”, kas par viņas iespējamo atgriešanos politikā kreņķējās, to esot pateikusi. “Man patīk viņus pakaitināt,” piebilda Vīķe-Freiberga.”

– Īsta latviete!

0
-2
Atbildēt

1

    jmaklakovs > ingazilunska 03.07.2014. 11.57

    Krievi par tevi teiktu “obiženij”, latvieši – nabadziņš.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 03.07.2014. 10.24

“Jau faktiski pēc intervijas beigām, Vīķe-Freiberga norādīja, ka beidzot tiem “nabagiem”, kas par viņas iespējamo atgriešanos politikā kreņķējās, to esot pateikusi. “Man patīk viņus pakaitināt,” piebilda VVF”.

——————————————————

VVF, protams, labākā prezidente no visiem, bet, šādu frāzi neviens Rietumu politiķis atļauties nevarētu.

Kas att. uz Putinu – tas ir lūzeris, kas nejauši nokļuvis pie varas, un tagad var kompensēt visus savus kompleksus, un kādi komleksi var būt KGB pulkvedim, kurš nodarbojies ar vervēšanu un provokācijām, nekas vairāk, tas ir pašaprotami.

Jeļcinam, jādomā, neienāca prātā, kur šis te aprobežotais provokators stums Krieviju, kaut, no otras puses, tad, kad Jeļcins aizgāja, abām viņa meitām un znotiem draudēja lielas nepatikšanas par krāpšanos, utt., toreiz Krievijā, lai nu kā, bija tiesu vara, opozīcija, un varu dalīšana, kas tagad sen likvidēts, un, saprast jau viņu var, viņš izvēlējās pasargāt ģimeni ( jo Putins esot apsolījis, ka Jeļcina ģimeni neaiztiks), upurējot Krieviju, kau, Jeļcins, neilgi pirms nāsves, teica, ka Putins ved Krieviju nepareizā virzienā, acīmredzot, viņš negaidīja, ka viss notiks tādā veidā.

+13
-2
Atbildēt

22

    silvija_vitina > ligakalnina 03.07.2014. 10.28

    vārdam “nabadziņš” latviešu valodā ir stipri plašāka semantiskā nozīme kā tikai “tāds, kam nav naudas”. Tāpēc komentārs nevietā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 03.07.2014. 10.28

    ….nabaga Dzeris – skat, kā uzrāvies uz vārda “nabagiem” lietošanu…. :)

    …un tagad Tev ir tiesības apvainoties, ka esmu Tevi nosaukusi par nabagu…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 10.31

    Labi, sapratu, jūs esat izcils valodnieki, tad, varbūt, izskaidrojiet, ko ar šo apzīmējumu un frāzi domājusi VVF?

    Jo, vispār, latviešu valoda nav mana pirmā valoda, mana pirmā valoda ir krievu valoda, pilnīgi iespējams, ka es ko nesaprotu.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 03.07.2014. 10.34

    Zane ar piemēru manuprāt to jau ir izskaidrojusi. Dažkārt ir vērts skatīt teikumu kontekstā, nevis izraut no tā atsevišķu vārdu un izdomāt tam savu kontekstu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 10.36

    Un, konkrētāk, ko tieši VVF gribējusi ar to pateikt, arī varat paskaidrot, protams, tas, ka viss jāuztver kontekstā, man ir liels jaunums, līdz šim es to nezināju, paldies, ka pamācīji.

    To, ka “nabadziņš” nav sinonīms “nabags”, es arī bez jums saprotu, bet, ja jau to viņas frāzi dažādi var tulkot pat, it kā, cilvēki, kas, it kā, zina latviešu valodu, diezin vai tā ir frāze, ko var atļauties politiķis.

    VVF, vispār, brūižam izspļauj lielas muļķības, kaut vai to, ko viņa pateica par tiem krievu veterāniem, kaut kas tur bija, tipa, ka tiem intersē tikai vodka un vobla, diezin vai Kanādā, no kurienes viņa nākusi, viņa ko tādu varētu atļauties.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 03.07.2014. 11.00

    Vārdam “nabags” latviešu valodā sakars ar materiālu nabadzību nav pirmajā plānā. Kad Lavrovs sūdzas par ukraiņu banderoviešiem vai krievu apspiešanu Latvijā par viņu ar var teikt “ak tu nabadziņš”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 11.11

    Nu to es saprotu, “nabags”, “nabadziņš”, šinī kontekstā, vairāk attiecas uz to prātu un izpratni, nevis uz materiālo situāciju, man pat prātā nenāca domāt, ka VVF ar to apzīmē maznodrošinātoas, ( kā, acīmredzot, to saprata zanE un tr.).

    Bet, uz ko, tieši, mērķēja VVF, kuri tad ir tie “garā nabagie”, kas tā par sociālo grupu, kuri nevēlas viņas atgriešanos politikā, gribētos dzirdēt zanE un traductrice skaidrojumu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 03.07.2014. 11.14

    “Jau faktiski pēc intervijas beigām, Vīķe-Freiberga norādīja, ka beidzot tiem “nabagiem”, kas par viņas iespējamo atgriešanos politikā kreņķējās, to esot pateikusi. “Man patīk viņus pakaitināt,” piebilda VVF”.

    Lecīgums un augstprātība kā uz delnas.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 11.19

    Taisni to es arī gribēju pateikt, izrādās, visi, kas nejūsmo par VVF, ir “nabagi”, protams, “garā nabagie”, kurus viņai gribas “pakaitināt”, ne jau tie, kam maz naudas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 03.07.2014. 11.20

    labi, draugs. Specially for you:) Nabadziņi ir tie, kas joprojām domā, ka var divreiz iekāpt vienā upē. Un tas nav domāts par “garā nabagiem”. Tas vispārināti ir domāts uz tiem, kas skatās atpakaļ, nevis uz priekšu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 11.24

    Pārāk vispārināti un nekonkrēti, draugs.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 03.07.2014. 11.27

    Viss atkarīgs, kā lasa :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 03.07.2014. 11.28

    dzeris49. Tie “nabagi” ir tie biezie blēži, kurus sabiedēja Vairas runas par Damokla zobeniem.

    Tie “nabagi” ir tie, kuri dara visu, lai Latvijā nekad nebūtu spēcīgs prezidents. Ulmaņa radinieks, pateicību pieņēmējs dakteris, Kājiņu īpašnieks – lūk “nabagu” galvenie prezidentu kandidāti.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 03.07.2014. 11.39

    Nē, es, piemēram, gribu tādu prezidentu kā Ilvess, nevis Ulmaņa radinieku, aplokšņu ņēmēju, kājiņbērziņu vai ambiciozu un augstprātīgu karjeristi, kas šobrīd atkal grib pievērst sev uzmanību un tāpēc, sekojot konjunktūrai, lamā Putinu, kuram pati savulaik brauca klanīties.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 03.07.2014. 11.51

    ….Dzeri….un Zirnekliene arī….no Jums daudzsološi aktieri nesanāks….nepārliecinoši tēlojat, ka nesaprotat…. :)

    …izrauts teikums no konteksta, lai paspēlētos ar “lasošo sabiedrību” un uzkurinātu kaislības….gluži tāpat, kā VVF žests ar rokas pielikšanu pie pieres – domājiet, ko runājat….kuru veikli ļautiņi iztulkoja, kā pirksta grozīšanu pie deniņiem, norādot, ka tiem jau “visi nav mājās”….Repšes folklorizēto teicienu “kā var nesolīt!”, izrautu no konteksta – interpretējam pēc vajadzības un lietojam pēc kritērija – tīkams/netīkams politiķis…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 03.07.2014. 11.54

    zirnekliene Šeloba. Jā, piekrītu, augstprātības Vairai ir vairāk nekā pieklātos. Tāpat nepatika viņas “mēs esam vareni” gājieni, ne tāpēc ka man būtu mazvērtības kompleksi, bet tāpēc ka šī varenība jāpanāk ar saviem darbiem nevis kolektīvu klaigāšanu.

    Par karjerismu – slikts ir tas karavīrs, kas negrib kļūt par ģenerāli. Cilvēkam ir jātiecas pēc augstākiem mērķiem, un tāds, kas netiecas, par prezidentu NEDER!

    Par braucienu: Vaira šo braucienu izmantoja, lai augstākajās pasaules politiķu aprindās skaidrotu Baltijas vēsturi. To nu es labi atceros!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.07.2014. 12.05

    zanE – no mums aktieri, tiešām, nesanāk.

    Vismaz, es tāds arī necenšos būt, vienkārši, rakstu, ko domāju.

    Kaut tev, protams, par to aktiermākslu ir vairāk saprašanas, tu mums te tāds “ločmelis 2”, vienīgā atšķirība, ka jums dažādi propagandas objekti, viņam – Putins, tev – Vienotība un viss, kam ar to sakars.

    Gribu teikt, ka, brīžam, tu pārcenties, aktierim nav jābūt teatrālam, bet gan dabiskam, kaut, no otras puses, it kā mēģini tēlot “objektivitāti”, nē, nu saprotams, aktiermākslā tu esi stipri pārāka par mums ar zirneklieni, mēs jau tikai amatieri, tu – profesionālis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 03.07.2014. 12.09

    nomale

    Lai skaidrotu vēsturi, nav jābrauc klanīties okupantiem – ir daudz citu iespēju un izdevību to darīt. Piemēram, neviens Igaunijas prezidents vispār nav bijis vizītē Maskavā – un kādas problēmas? Ja politiķim prioritāte ir PERSONISKĀ karjera, nevis sava valsts, tās intereses un labklājība, tad valstij no šāda politiķa nav nekāda labuma. Ja mani atmiņa neviļ, VVF nepiedalījās valodu referendumā, jo tālu esot bijis jābrauc, toties pirms referenduma dikti aizrautīgi, kopā ar citiem eirobirokrātiem mācīja ungāriem rakstīt konstitūciju.

    zanE

    Es neko netēloju, man viņa riebjas kā cilvēks un tāpēc es arī savai valstij šādu prezidenti nenovēlu. Izrādi tagad rīko tu, tēlojot, ka nesaproti, ka viņa vnk izmantoja izdevību “iekost” tiem, kas par viņu pamatoti nav sajūsmā, lai “uzlietu balzāmu” savai aizskartajai patmīlībai. Tas arī viss.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 03.07.2014. 12.27

    dzeris49. zanE, nomale un traductrice uzskata, ka būt materiāli nenodrošinātam ir vairāk apkaunojoši kā būt garīgi nabagam. Tādi laiki, tādi tikumi:):):)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 03.07.2014. 12.36

    Pīrāgam, nabagam,

    Krāsnī kājas nosvilušas;

    Ejat, bērni, ķerat ciet,

    Ēdat viņu dziedādami.

    vai

    Pīrāgam, nabagam,

    Abi gali apdeguši.

    (viena no vispopulārākajām Ziemsvētku tautas dziesmām. Kāds no latviešiem nezina?)

    ————————————–

    Un pīrāgs nav nabags ne materiāli, ne garīgi. Latvieši lieto “nabags” arī kā apzīmējumu kādam, kuram ir kādas rūpes, raizes, nepatikšanas, uztraukumi.

    Šai gadījumā tie būs politisko aprindu pārstāvji, kuri VVF uztver kā konkurenti par vēlētāju balsīm. Uztraucas ļauži, ka nespēcina konkurentus vai nepieprasa sev augstu numuru viņu sarakstā. Jo VVF dabūtu.

    Un tam nav nekāda sakara ar viņu personīgo patiku vai nepatiku pret VVF. Tā teikt, nothing personal just business…

    Līdz ar to VVF ir latviski pareizi lietojusi vārdu “nabagi”.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 03.07.2014. 17.41

    zanE ….

    kā VVF žests ar rokas pielikšanu pie pieres –

    _____________

    Tai pašā brīdī, tā kolorado lenteņa, WWII, staļinisma un GULAG apoliģēta rokai vajadzēja nokalst. Tā nelietīgā maita nav cienīga kājas nobučot tantiņām, kurām rādīja savu žestu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > ligakalnina 03.07.2014. 17.44

    nomale

    Par karjerismu – slikts ir tas karavīrs, kas negrib kļūt par ģenerāli.

    _______________

    Vai domā, ka pie viņas zilā ķiteļa, kas karājās Maskavā, vēl nav ģenerāļa pagoni?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

alexander 03.07.2014. 10.24

Vairas Vīķes Freibergas kā profesionāla cilvēku uzvedības speciālista, turklāt ar klīniskā darba pieredzi (psiholoģe Toronto psihiatriskajā slimnīcā), viedoklim var tikai piekrist.

+16
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 03.07.2014. 10.18

Nebūšu baigais eksperts, bet atļaušos minēt, ka robežlīguma slēgšana (jā, atzīstot, ka Abrene jāzaudē uz “mūžīgiem laikiem”) bija vitāli nepieciešama kaut vai tāpēc, lai krievs neiedomātos, ka viņiem pienākas ne tikai Abrene, bet visa Latgale un varbūt vēl kāds strēķītis Vidzemes, un kāpēc gan arī ne Rīgas, un tur jau arī līdz Baltijas jūras krastam – rukoj podaķ.

Starptautiskos nolīgumos fiksēta robežlīnija tomēr ir kaut kas stipri vērtīgāks par strīdu, kam pienākas Abrene. Un arī tie paši igauņi, uz kuriem mums tik ļoti patīk ar skaudību raudzīties, lai arī vēlāk un ar lielāku tielēšanos, līgumu tomēr ir noslēguši un, ja nemaldos, nekādas teritoriālas pretenzijas pret RUS nav iesnieguši, lai arī, šķiet, viņiem arī kāds gabaliņš tika nozagts.

Šodiem ir skaidri redzams, ka kartē iedzīta trekna sarkanā svītra putleram neļauj brīvi interpretēt “savas impērijas” robežas. Un tas ir svarīgi!

Jā, mazais pirkstiņš ir ziedots, lai glābtu roku. Tas ir maz? Tas ir milzīgs VVF devums Latvijas valstiskuma nodrošināšanā.

+16
-5
Atbildēt

8

    janis17 > silvija_vitina 03.07.2014. 10.28

    Ja patiesi NATO nevarēja iestāties bez robežas ar krieviju, tad lēmums bija pareizs. Bez NATO būtu bijis daudz sliktāk.
    Savas vēsturiskās teritorijas mums būs iespēja atgūt pavisam drīz. Cik tad ilgi vairs krievijai atlicis….

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 03.07.2014. 10.45

    aivarsk

    Ja patiesi NATO nevarēja iestāties bez robežas ar krieviju

    ________________

    Pēc aziopas iztīrīšanas, kad tika dalīta tās teritorija, Latvija varēs pretendēt uz savām vēsturiskām zemēm ne vairāk kā Japāna, Brazīlija vai Islande. Antikonstitucionālā rīcība, Abrenes atdāvināšana ienaidniekam, uzskatāma par dzimtenes nodevību un es pat nespēju iedomāties pietiekoši baismīgu nāvessodu par šo noziegumu, lai kādam turpmāk nesagribētos ko tādu atkārtot.

    p.s. Čekas izdzimteņi, ar VVF priekšgalā, pārkāpa mūsu teritoriālo suverenitāti, kad Latvija jau bija uzņemta NATO.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > silvija_vitina 03.07.2014. 10.53

    Diez vai robežlīgums bija iestāšanās NATO un ES priekšnosacījums, jo gan mēs, gan igauņi iestājāmies nenoslēguši robežlīgumu. Pie tam igauņi to noslēdza salīdzinoši tikko. Diez vai būtu bijis tik ilgs pārejas posms iestāšanās nosacījumos līguma noslēgšanai.

    No otras puses, šobrīd ir labi, ka tas līgums ir un Krievija to ir ratificējusi, t.i., Putins ir pilnībā atzinis pašreizējo faktisko robežu. Bez tam, objektīvi skatoties, līdz šim brīdim mēs nebūtu spējuši atgūt Abreni, jo pastāvēja faktiskā situācija, ka Eiropā robežas nemainās. Pat visas valstis, kas radās no jauna (PSRS sadalīšanās, Dienvidslāvijas sadalīšanās) sadalījās precīzi pa republiku robežām, kaut dažām bija vēlmes to darīt savādāk. Ir strīdīgi apgabali, bet to robežas civilizētā pasaulē neviens neatzīst.

    Bet tagad Putins ar savu rīcību Ukrainā, pakļaujot Krieviju ātrākai vai vēlākai, bet noteikti pārskatāmā nākotnē (daži desmiti gadu), sabrukšanai, varbūt pat ir sagādājis mums iespējas nākotnē dabūt savas teritorijas atpakaļ :)

    Un ja dabūsim atpakaļ tās teritorijas, tad varbūt pat labāk, ka vēlāk, jo diez vai mums ko labu politiskā ziņā dotu krievisku teritoriju iegūšana deviņdesmitajos vai šī gadsimta sākumā. Bet tagad tur kā jau pilnīgā Krievijas nomalē visu laiku samazinās iedzīvotāju skaits, tāpat mums vēl lēnu garu jāatkrievo Latgale, jāuzlabo demogrāfiskā un ekonomiskā situācija, jāatgriež daļa aizbraukušo, un kā reizi pēc gadiem 20-30 mums nenāks par skādi iegūt papildus no iedzīvotājiem pustukšas lauksaimniecības un mežu zemes :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 03.07.2014. 11.05

    Austras koks

    Putins ir pilnībā atzinis pašreizējo faktisko robežu.

    ______________

    Neizliecies par idiņu, Bob! Cik vērti kādreiz vispār bijuši krievu parakstīti dokumenti? Latvija no savas terotorijas ir brīvprātīgi atteikusies un vairs nevar uz to pretendēt, labākā gadījumā Abrenes apriņķa teritorijā var izveidot freistadt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 03.07.2014. 11.26

    piekrītu Austras kokam. PSRS pussabrukšanas periods tuvojas beigām. Un RUS sabrukšana ir pēdējā fāze, kuras ilgums ir atkarīgs vien no procesa intensitātes.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija_vitina 03.07.2014. 11.41

    V-rostin! Cik vērti kādreiz vispār bijuši krievu parakstīti dokumenti?
    ————-
    Tas papīrs nav vajadzīgs krievijai, tas vajadzīgs mums, ko vicināt NATO u.c. normālām valstīm, cerībā, ka neatkārtosies Teherāna, Jalta utt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > silvija_vitina 03.07.2014. 12.13

    Aivarsk – bez NATO mūs vairs te diez vai būtu, vismaz ne kā neatkarīgas valsts pilsoņu. Bija laiks, kad mēs bijām rindā pirms Gruzijas, jo krievi zināja, ka viņi vismaz dažreiz var šaut pretī.

    Austras koks – tas ka Krievija ratificējusi kādu robežlīgumu, neko nenozīmē ne viņiem, ne pasaulei. Bet to, kā balsotu neonacistu okupētās Pitalovas krievi, ja mēs būtu Abreni atguvuši, nav grūti uzminēt.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > silvija_vitina 03.07.2014. 12.51

    Nu reāli – mēs pašreizējā situācijā netiekam gala ar pašreizējām nomalēm un pašreizējo krievu daudzumu. Ko mēs darītu, ja vēl atgūtu Abreni ar tur dzīvojošiem 10-20tk krievu?

    Bet termins “uz mūžīgiem laikiem” realitatē nozīmē – līdz nakamā kara beigām (vai līdzīgai būtiskai stavokļa izmaiņai)

    Ja Krievija sabruks dēļ Putina vājprāta, tad katrs varēs atkal atcerēties pāridarījumus un atprasīt nolaupīto.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ILZE 03.07.2014. 10.03

Tas ir tas pac Putins, kura priekšā fašistisko izdzimteņu šabašā, 9. maijā Maskavā, viņa lēca kazačoku un viņš nav izmainījies par matu no tā brīža, kad kā nagu maukšanas speciālists bija nosūtīts uz Drezdeni, vai močīja sortīrā čečenu bērnus.

+4
-8
Atbildēt

0

lindukjis 03.07.2014. 10.02

Vairai vajadzētu, pēc iespējas, izvairīties komentēt Putinu, jo man atmiņā viņas brauciens ????.gada 9. maijā uz Maskavu un milzīgā aģitācija attiecībā uz Abrenes aneksijas likumības atzīšanu! Sievietei, kurai ir tik dižs intelekts, vajadzētu saprast, kad savu muti savaldīt!

+8
-10
Atbildēt

4

    jmaklakovs > lindukjis 03.07.2014. 10.49

    1. Vairas brauciens uz Maskavu politiski bija ļoti veiksmīgs. Kremļa saimnieki bija dikti nelaimīgi par tādu ciemiņu.

    2. Kuram tad Latvijā ir tās tiesības kritizēt Putinu? Pēc taviem mēriem droši vien nevienam. Draudzīgi turēsim mutes ciet.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > lindukjis 03.07.2014. 11.11

    nomale

    1. Vairas brauciens uz Maskavu politiski bija ļoti veiksmīgs.

    ______________

    Vēl tikai viņas striptīzs pilnai veiksmei trūka, nepietika, ka viņa jau bija iemērkusi savas rokas līdz elkoņiem krievu zvēriski noslepkavoto latviešu asinīs.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > lindukjis 03.07.2014. 11.12

    dullaisdauka, pievienojos, vienīgi par Abreni vairs neesmu tik radikāli noskaņota, kā biju toreiz – ir savi “+” un savi “-“, bet to 9. Maiju es viņai nekad nepiedošu – lai tiktu ar Putina atbalstu ANO priekšsēža amatā, viņa devās uz Maskavu klanīties okupantiem, pazemojot savu valsti un graujot Baltijas vienotību (LT un EE līderi šajā Baltijas valstis pazemojošā pasākumā nepiedalijās).

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > lindukjis 03.07.2014. 12.06

    nomale – kaut kā nemanīju ne Vairas veiksmi Maskavā, ne kremļa saimnieka nelaimīgo purnu. (Laikam tāpēc, ka pats nebiju tur klāt, neielūdza.) Toties Baltijas valstu vienotības trūkumu gan manīju. Diemžēl ne pirmo un ne pēdējo reizi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam