1. aprīlis daudzās pasaules valstīs tiek atzīmēts kā Joku diena, kad pieņemts stāstīt jokus, jautrus atgadījumus vai izjokot citam citu. Vai joki un humors ir iederīgi arī darbavietā? Vai tas palīdz saliedēt komandu un uzturēt pozitīvu klimatu organizācijā, vai varbūt jokiem ir daudz lielāka un nopietnāka ietekme?
Šodienas sarežģītajos pārmaiņu apstākļos tieši līderi visbiežāk nonāk krustcelēs
Uzņēmuma vai iestādes vadītājiem ir nozīmīga loma gan nosprausto mērķu sasniegšanā, gan komandas darbības saliedētībā, gan tajā, kāds klimats valdīs kolektīvā. Vadītājam vienlaikus jāspēj uzņemties atbildību pašam un motivēt kolektīvu. Ne vienmēr tas ir vienkārši, turklāt arī vadītājs ir tikai cilvēks, kurš var kļūdīties. Vai un kā atzīt savas kļūdas, nezaudējot komandas uzticību, kā veicināt darba intensitāti, vienlaikus neuzņemoties svešus pienākumus, kā izvērtēt katra komandas locekļa individuālo sniegumu un kādus mērķus uzstādīt?
Armīns Kleinbergs kopā ar ģimeni Londonā pavadīja vairāk nekā deviņus gadus. Tur viņš savu karjeru sāka kā pārdevējs, bet turpināja kā veikalu vadītājs lielos tirdzniecības tīklos. Pirms dažiem gadiem nolēma atgriezties dzimtajā Ventspilī
Pēdējie mēneši gandrīz ikvienam devuši brīnišķīgu iespēju pārliecināties par to, cik efektīvs ir darbs no mājām. Pavisam bez ironijas – attālinātajam darbam ir savas priekšrocības, un ir virkne lietu (piemēram, garāki rakstu darbi), ko no savas mājas darba vietas iespējams paveikt pat ātrāk un efektīvāk, nekā tas iespējams biroja vidē. Protams, ar nosacījumu, ja koncentrēšanos darba uzdevumiem neizaicina citi mājas iemītnieki.
Grūtākie lēmumi ir tie, kas jāpieņem neskaidrības, nenoteiktības apstākļos. Uz kuru no attīstības tirgiem mēģināt izvērst biznesu? Kādas politikas izmaiņas ātrāk samazinās aplokšņu algas Latvijā, neapgrūtinot godīgos uzņēmējus? Vai vērts ieguldīt naudu jaunā digitālā mārketinga kanālā, vai tomēr rīkot ikgadējo klientu pasākumu?
Patlaban Latvijā vērojama interesanta situācija, kad lielo uzņēmumu vadītāji nemainīgi ir savos amatos gadiem ilgi, nodrošinot stabilu un sekmīgu darbu, taču valsts iestādēm tik labi nesokas – vadītāji tiek meklēti ilgi, lielākā daļa neiztur atlasi un tie, kas iegūst amatu, nereti jau pēc īsa laika ir spiesti to atstāt. Lai būtu labs vadītājs gan biznesā, gan valsts sektorā, nepietiek tikai ar nozares pārzināšanu, jābūt arī labam psihologam, cilvēku pazinējam un līderim visās šī vārda nozīmēs.
Starptautiskais konsultāciju uzņēmums Mercer pētījumā What's Working atklāj, ka 36% darbinieku nopietni domā par darbavietas maiņu (aptaujāti 30 tūkstoši strādājošo 17 valstīs). Vairāk nekā 20% darbinieku pret savu palikšanu vai aiziešanu no darba izturas vienaldzīgi, turklāt uzrāda zemu motivācijas, iesaistīšanās un lojalitātes līmeni. Manuprāt, pēdējās gru
Jau daudzus gadus strādāju personāla atlases jomā, un cilvēki man bieži lūdz, lai padalos ar kādām brīnumtehnikām, kas izvilinātu no kandidātiem to, ko viņi cenšas noslēpt. Šo gadu l
Skan paradoksāli: lai gan valstī bezdarba līmenis ir augstāks par 15%, labu profesionāļu trūkst. Iepazīstinām ar piecām pieprasītākajām profesijām
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!