sabiedriskās attiecības


- Karš Ukrainā
- 06.03.2024.
Ticot uzvarai.* Pēc paša vēlēšanās


- Veiksme
- 26.10.2022.
Vērtīgākais resurss — cilvēki


- Instrumenti
- 03.06.2025.
- Marija Leskavniece
Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā
Iesaka Vivita Leismane, pasākumu organizatore, radošā uzņēmuma Prosecco Mood vadītāja. «Visos svētkos aicinu sev dāvināt jaunākās grāmatas, kas gan netiek izlasītas uzreiz. Es esmu lēnā lasītāja, kas analizē un caur sevi izlaiž katru burtu»

- Viedoklis
- 28.08.2024.
No “greizas” komunikācijas uz stratēģiski vadītu
Valsts prezidenta Edgara Rinkēviča nesenā replika, ka “ministrijās kaut kas ir nogājis greizi ar sabiedrības informēšanu” un tāpēc, runājot par valsts pārvaldes samazināšanu, būtu jāskatās arī uz ministriju komunikācijas departamentiem, raisīja vairākas pārdomas.

- Karš Ukrainā
- 06.03.2024.
Ticot uzvarai.* Pēc paša vēlēšanās
Ukrainas armijā ir aptuveni 100 brigāžu. Viena no jaunākajām ir 3. triecienbrigāde, kurā nepārtraukti pieplūst jauniesauktie. Kā tai izdodas rekrutēšana, ja kopumā valstī brīvprātīgā mobilizācija ir zaudējusi popularitāti?

- Viedoklis
- 08.03.2023.
Publisko iepirkumu spožums un posts – ko darīt, lai būtu labāk?
Medijos ik pa laikam varam lasīt par dažādiem iepirkumiem. Bieži vien par tādiem, kuros ir radušās kādas problēmas – kavējas termiņi vai ir konflikti ar piegādātājiem. Publiskie iepirkumi katru dienu tiek izsludināti dažādās nozarēs, arī komunikācijā un sabiedriskajās attiecībās. Vai pastāv veidi, kā uzlabot šo apjomīgo sistēmu, lai pasūtītāji sasniegtu cerētos mērķus, bet pakalpojumu sniedzēji varētu nodrošināt pēc iespējas augstāku kvalitāti?

- Veiksme
- 26.10.2022.
Vērtīgākais resurss — cilvēki
Silvestrs Savickis korporatīvās komunikācijas uzņēmumam LEAD kā līdzīpašnieks pievienojās pirms 11 gadiem un uzskata, ka lielu daļu biznesa veiksmes šajā jomā nosaka diplomātijas spēja, kontakti un patiesa interese par savu darbu

- Viedoklis
- 10.01.2022.
Nost ar influenceriem! Esiet sveicināti, digitālā satura autori!
Ja kāds cer, ka influenceru jeb digitālā satura autoru ēra tuvojas izskaņai, tad lai šis kāds ievelk īpaši dziļu elpu, jo 2022. gads solās būt vēl spraigāks. Pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem pieaug ar katru gadu, taču salīdzinājumā ar citiem tieši pērnajā gadā bija vērojama vislielākā izaugsme, ko rāda arī skaitļi. Influencer Marketing Benchmark Report jaunākie dati vēsta, ka 2021. gadā influenceru mārketinga kopējā vērtība, salīdzinot ar 2020. gadu, provizoriski palielinājusies par 4,1 miljardu, kopumā sasniedzot 13,8 miljardus ASV dolāru.


- Intervija
- 08.06.2020.
Trešā karjera

- Komentārs
- 29.01.2020.
- Aivars Ozoliņš
Lai neviens nezina

- Pusdienās
- 14.12.2016.
«Tas nav uz manīm»

- Personība
- 15.01.2014.
Gada studente


- Instrumenti
- 05.04.2021.
- Marija Leskavniece
Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā
Iesaka Ogilvy PR Latvia valdes locekle Maija Prozoroviča: «Grāmatas, kas man bijušas un vēl aizvien ir nozīmīgas, patiešām atklājušas kaut ko jaunu, palīdzējušas risināt situācijas biznesā un, iespējams, saprast un izmainīt kaut ko sevī.»

- Intervija
- 08.06.2020.
Trešā karjera
Pēc vairākiem gadiem sabiedrisko attiecību biznesā Juris Šleiers (40) atstājis uzņēmējdarbību, pievērsies filozofijas studijām un plāno jaunu profesionālo virzienu, kas saistīts ar tehnoloģiju lomu mūsu dzīvē. «Diennakts ir 24 stundas gara, bet visu laiku nespīd saule,» viņš atgādina par cikliskumu dzīvē un arī biznesā

- Komentārs
- 29.01.2020.
- Aivars Ozoliņš
Lai neviens nezina
Valsts drošības dienests pats izprovocējis sabiedrības šaubas par tā rīcību

- Pusdienās
- 14.12.2016.
«Tas nav uz manīm»
«Puse no nomenklatūras ir jāatlaiž! Lai brauc uz Īriju strādāt!» saka Kaspars Upaciers, kurš vēlas izturēt pārbaudes laiku jaunajā amatā Latvijas Gāzē un atvainojas tautai par to, ka Artuss Kaimiņš ir deputāts

- Personība
- 15.01.2014.
Gada studente
Sintija Strazdiņa (21)

- Radars
- 27.09.2011.
Infografika: Sabiedrisko attiecību nozares "lauvas"
Vortāls mārketinga un komunikācijas speciālistiem www.7guru.lv sadarbībā ar informācijas tehnoloģiju uzņēmumu "Lursoft" un audita un konsultāciju uzņēmumu "KPMG Baltics SIA" pirmo reizi ir veicis pētījumu, padziļināti analizējot sabiedrisko attiecību nozari Latvijā.
