Valsts prezidenta Edgara Rinkēviča nesenā replika, ka “ministrijās kaut kas ir nogājis greizi ar sabiedrības informēšanu” un tāpēc, runājot par valsts pārvaldes samazināšanu, būtu jāskatās arī uz ministriju komunikācijas departamentiem, raisīja vairākas pārdomas.
Ukrainas armijā ir aptuveni 100 brigāžu. Viena no jaunākajām ir 3. triecienbrigāde, kurā nepārtraukti pieplūst jauniesauktie. Kā tai izdodas rekrutēšana, ja kopumā valstī brīvprātīgā mobilizācija ir zaudējusi popularitāti?
Medijos ik pa laikam varam lasīt par dažādiem iepirkumiem. Bieži vien par tādiem, kuros ir radušās kādas problēmas – kavējas termiņi vai ir konflikti ar piegādātājiem. Publiskie iepirkumi katru dienu tiek izsludināti dažādās nozarēs, arī komunikācijā un sabiedriskajās attiecībās. Vai pastāv veidi, kā uzlabot šo apjomīgo sistēmu, lai pasūtītāji sasniegtu cerētos mērķus, bet pakalpojumu sniedzēji varētu nodrošināt pēc iespējas augstāku kvalitāti?
Silvestrs Savickis korporatīvās komunikācijas uzņēmumam LEAD kā līdzīpašnieks pievienojās pirms 11 gadiem un uzskata, ka lielu daļu biznesa veiksmes šajā jomā nosaka diplomātijas spēja, kontakti un patiesa interese par savu darbu
Ja kāds cer, ka influenceru jeb digitālā satura autoru ēra tuvojas izskaņai, tad lai šis kāds ievelk īpaši dziļu elpu, jo 2022. gads solās būt vēl spraigāks. Pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem pieaug ar katru gadu, taču salīdzinājumā ar citiem tieši pērnajā gadā bija vērojama vislielākā izaugsme, ko rāda arī skaitļi. Influencer Marketing Benchmark Report jaunākie dati vēsta, ka 2021. gadā influenceru mārketinga kopējā vērtība, salīdzinot ar 2020. gadu, provizoriski palielinājusies par 4,1 miljardu, kopumā sasniedzot 13,8 miljardus ASV dolāru.
Iesaka Ogilvy PR Latvia valdes locekle Maija Prozoroviča: «Grāmatas, kas man bijušas un vēl aizvien ir nozīmīgas, patiešām atklājušas kaut ko jaunu, palīdzējušas risināt situācijas biznesā un, iespējams, saprast un izmainīt kaut ko sevī.»
Pēc vairākiem gadiem sabiedrisko attiecību biznesā Juris Šleiers (40) atstājis uzņēmējdarbību, pievērsies filozofijas studijām un plāno jaunu profesionālo virzienu, kas saistīts ar tehnoloģiju lomu mūsu dzīvē. «Diennakts ir 24 stundas gara, bet visu laiku nespīd saule,» viņš atgādina par cikliskumu dzīvē un arī biznesā
Valsts drošības dienests pats izprovocējis sabiedrības šaubas par tā rīcību
«Puse no nomenklatūras ir jāatlaiž! Lai brauc uz Īriju strādāt!» saka Kaspars Upaciers, kurš vēlas izturēt pārbaudes laiku jaunajā amatā Latvijas Gāzē un atvainojas tautai par to, ka Artuss Kaimiņš ir deputāts
Sintija Strazdiņa (21)
Vortāls mārketinga un komunikācijas speciālistiem www.7guru.lv sadarbībā ar informācijas tehnoloģiju uzņēmumu "Lursoft" un audita un konsultāciju uzņēmumu "KPMG Baltics SIA" pirmo reizi ir veicis pētījumu, padziļināti analizējot sabiedrisko attiecību nozari Latvijā.
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!