Rīgas dome draud vienpusēji pārtraukt sadarbības memorandu ar Andrejsalas investoru. Runa ir ne tikai par plānotās apbūves neatbilstību, bet arī par politisko kampaņu un termiņuzturēšanās atļauju tirgošanu
Savulaik pilsētplānotājs Vlads Samoiļenko (33) sapņoja par to, kā padarīt drošākas savas dzimtās Kijivas ielas. Taču Krievijas iebrukums ir mainījis viņa prioritātes.
Izliekti soliņi, cieši salikti puķu podi, zāles laistītāji un uz ietves novietoti smaili metāla dzelkšņi var šķist neparasti dizaina elementi, daudziem garāmgājējam tie, visticamāk, ikdienu neizmaina, taču vairākām sabiedrības grupām uzturēšanos publiskās vietās padara apgrūtinošu
Uzņēmums Reģionālie projekti tur roku uz pulsa reģionu attīstības plāniem, konsultējot pašvaldības un uzņēmējus gan lielā, gan mazākā vērienā
Pret pilsētplānotāju ieceri atteikties no domes savulaik noteiktās aizsargjoslas krasta kāpām Jūrmalas aizsardzības biedrības valdes loceklis un deputāts Uldis Kronblūms vēršas ar Manabalss.lv parakstu tūkstošiem
Lietuvas pilsētplānotāji Živile Šimkute un Egidijus Kasakaitis iejūtīgi, bet ar vēsu prātu meklē vietu Nacionālajai akustiskajai koncertzālei Rīgā
Iesaka pilsētplānotājs Viesturs Celmiņš
Rīga pielaiko Ir aptaujāto ekspertu idejas zaļākai un ērtākai pilsētai. Vai kāda ideja no «pielaikošanas kabīnes» nonāks arī rīdzinieku dzīves telpā, skaidro pilsētas vadība
“Jums ir brīnišķīga pilsēta!” Rīga saņēma komplimentu no diviem augstākās raudzes pilsētplānotājiem Keneta Krukemeiera un Barbaras Knehtas no ASV. Man bija iespēja pavadīt kopā desmit dienas, izrādot dažādas Rīgas vietas, pārvietojoties ar sabiedrisko transportu un tiekoties ar apkaimju aktīvajiem iedzīvotājiem no Bolderājas, Kundziņsalas, Pārdaugavas, Mežaparka un citām Rīgas apkaimēm.
No pazīstamā dāņu pilsētplānotāja Jana Gēla ieteikumiem, kā organizēt Rīgas centra attīstību, pilsētā ir ieviests visai maz, intervijā žurnālam Ir teic pilsētas transporta sistēmu eksperts, kurš strādā kopā ar Gēlu, Andreass Rols. Viņa iespaids par to, kas tagad notiek Rīgā ir - "Rīgai ir problēmas ar pieaugošu automašīnu skaitu. Un šķiet, ka pirmā reakcija bija — kā uzņemt vēl vairāk mašīnu, kā optimizēt braukšanas joslas un satiksmes signālus".
Rīga pēc desmit gadiem būs Ziemeļeiropas metropole — vismaz tāda ir pašvaldības attīstības vīzija. Ikdienā gan redzam citu ainu: aizvien jauni paziņojumi «iznomā» tukšos skatlogos, arvien intensīvāka autokustība centra ielās, bet iedzīvotāji tikmēr aizplūst uz zaļo ārpilsētu. Ir Nauda nolēma izpētīt, kādi ir Rīgas vēsturiskā centra izaicinājumi
Cilvēkiem draudzīgu pilsētu pētnieks Jans Gēls (80): cilvēkiem ir jāļauj justies droši uz ielas, mierīgi un priekpilni
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!