pakalpojuma kvalitāte
- Veiksme
- 21.08.2024.
- Agnese Meiere
Rakt dziļi un ar jēgu

- Labs bizness
- 04.08.2024.
- Ilze Šķietniece
Uzburt svētkus

- Tēma
- 20.03.2024.
- Ilze Šķietniece
Kur vedīs pacientus?

- Naudas idejas
- 27.09.2021.
- Marija Leskavniece
Savienot divas pasaules

- Viedoklis
- 02.10.2019.
Klientam vienmēr nav taisnība

- 1 no 2 miljoniem
- 02.01.2013.
Slepenā pircēja

- Veiksme
- 21.08.2024.
- Agnese Meiere
Rakt dziļi un ar jēgu
Pasaulē atzīta reputācijas vadības un komunikācijas aģentūra Luka tapa dziļa izmisuma brīdī. Par tās īpašnieci un vadītāju Inesi Lukaševsku patiešām var teikt — no pīšļiem uz zvaigznēm

- Labs bizness
- 04.08.2024.
- Ilze Šķietniece
Uzburt svētkus
Kāzu rīkošana ir izteikts sezonas bizness — visvairāk cilvēki vēlas precēties no maija līdz septembrim. Lai mīlestības svētku svinēšanu padarītu mazāk atkarīgu no gadalaika, par populāru tendenci kļūst kāzas ārpus Latvijas

- Tēma
- 20.03.2024.
- Ilze Šķietniece
Kur vedīs pacientus?
Pārplānojot slimnīcu tīklu, zemāka līmeņa slimnīcās nākamgad varētu pārtraukt traumatoloģijas un arī dzemdību pakalpojumus, bet mediķu trūkumu reģionos vēlas risināt ar digitalizāciju un ciešāku slimnīcu sadarbību

- Naudas idejas
- 27.09.2021.
- Marija Leskavniece
Savienot divas pasaules
Veikalam jāspēj piedāvāt pircējam tik visaptverošu pieredzi, lai viņš nemeklētu vajadzīgo pasaules tīmeklī, bet atvērtu tirdzniecības zāles durvis, uzskata Stockmann Group izpilddirektors Jari Latvanens

- Viedoklis
- 02.10.2019.
Klientam vienmēr nav taisnība
Septembrī Valsts kanceleja uzsāka Laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tika rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Labs serviss, kā zināms, ir būtisks ne tikai valsts pārvaldē, bet arī privātajā sektorā. Lai nodrošinātu labu servisu ikvienā jomā, būtiskākais ir attieksme. Laiki, kad “klientam vienmēr bija taisnība” ir pagājuši.

- 1 no 2 miljoniem
- 02.01.2013.
Slepenā pircēja
Pārdevējas brīžiem ir kā bankomāts. Izmocītais «labdien» drīzāk ir sasveicināšanās ar kasi, - saka Stella (vārds mainīts), kura ir Dive Group slepenā pircēja. Pētījumu metodi Slepenais klients finansē uzņēmumi, kuri vēlas uzlabot klientu apkalpošanu. Tas notiek tā: Stella iepērkas kā vienkārša pircēja, bet, izgājusi no veikala, speciālā anketā atzīmē: vai, sasveicinoties ar pārdevēju, bija acu kontakts, vai pareizi izdeva atlikumu, vai apģērbs bija tīrs. Pavisam ir 20-40 jautājumu. Reizēm Stella savas gaitas filmē. «Mērķis nav atbrīvot pārdevēju no darba, bet saprast, kā uzlabot servisu.» Par slepeno pircēju viņa strādā 12 gadus. Ier
