lojalitāte

- Viedoklis
- 30.08.2024.
Lojalitātes atvaļinājums


- Viedoklis
- 20.03.2024.
Kā motivēt darbiniekus uzņemties līderību?

- Radars
- 03.01.2024.
Radars Latvijā

- Intervija
- 20.09.2023.
- Laura Dumbere
Velnu rijas kūlēja

- Viedoklis
- 11.09.2024.
Neērtās sarunas par algu – iespēja uzlabot darbinieku lojalitāti un iesaisti
Latvijas sabiedrībā nav pieņemts runāt par algām. Atalgojums tiek uzskatīts par sensitīvu un privātu informāciju, nereti pat tabu tēmu, par ko labāk nerunāt. Darbinieki nav pārliecināti, kā vislabāk apspriest atalgojuma jautājumus darba intervijās vai kā par to runāt darba attiecību laikā, savukārt darba devēji bieži detalizēti neatklāj faktorus, kas ietekmē atalgojuma apmēru, un nereti klasificē atalgojuma informāciju darba līgumos kā konfidenciālu. Lai gan pēdējos gados esam atvērtāki diskusijām par algām, pateicoties Latvijas likumdošanā noteiktajai prasībai darba sludinājumos norādīt algas līmeni, sabiedrībā joprojām vērojams diskomforts, runājot par atalgojumu.

- Viedoklis
- 30.08.2024.
Lojalitātes atvaļinājums
Rīgas domes pirmajā sēdē pēc atvaļinājumiem par vadītāju bērnudārzam Dzirnaviņas iecelta Marianna Jode, kas vēl nesen bija Lašor valdes locekle. Lašor ir Latvijas Krievu mācībvalodas skolu atbalsta asociācija.

- Viedoklis
- 22.05.2024.
Uzņēmuma veselības termometrs – darbinieku iesaiste
Diskusijās par darba vidi un darbinieku produktivitātes veicināšanu bieži tiek minēts jēdziens “darbinieku iesaiste”. Dažādas pētījumu kompānijas piedāvā risinājumus, kā mērīt darbinieku iesaisti un analizēt rezultātus. Tomēr vispirms ir būtiski izprast - kas ir darbinieku iesaiste un kāpēc ir svarīgi to mērīt? Vai tas, cik iesaistīts ir darbinieks, patiešām ietekmē uzņēmuma peļņu un citus būtiskus rādītājus? Kā iesaiste atšķiras no citiem darba vides psiholoģiskajiem faktoriem - darbinieku apmierinātības un labbūtības?

- Viedoklis
- 20.03.2024.
Kā motivēt darbiniekus uzņemties līderību?
Līderi organizācijā var būt ne tikai vadītāji, nodaļu vai departamentu vadītāji, bet arī cilvēki, kuri atbalsta citus, rūpējas par kolēģiem un ir gatavi dalīties pieredzē un zināšanās. Ir arī darbinieki, kuru pieredze ļautu kļūt par līderiem, tomēr dažādu iemeslu dēļ viņi nevēlas uzņemties šo lomu. Vai un kā motivēt darbiniekus uzņemties līderību, un kā novērtēt tos, kuri to jau dara, veicinot gan uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanu, gan komandas saliedētību?

- Radars
- 03.01.2024.
Radars Latvijā
Pirmās instances tiesa 20. decembrī bijušajam Latvijas Bankas prezidentam Ilmāram Rimšēvičam kukuļņemšanas lietā piesprieda brīvības atņemšanu uz sešiem gadiem ar liegumu ieņemt valsts un pašvaldību amatus piecus gadus, kā arī vairāk nekā gadu ilgu probācijas laiku. Viņam arī piespriesta mantas konfiskācija. Apsūdzētajam uzņēmējam Mārim Martinsonam tiesa piesprieda brīvības atņemšanu uz pieciem gadiem ar mantas konfiskāciju. Apsūdzētie spriedumu pārsūdzēšot.

- Intervija
- 20.09.2023.
- Laura Dumbere
Velnu rijas kūlēja
Dramaturģe Justīne Kļava vēl nav atguvusies no Spēlēju, dancoju pirmizrādes Nacionālajā teātrī, bet domās jau pārcēlusies uz Jaunā Rīgas teātra skatuvi, kur oktobrī gaidāms viņas lugas Fēlikss, Anatolijs un Ilona pirmiestudējums


- Viedoklis
- 19.01.2023.
Kurp dodas klientu lojalitātes programmas?

- Diskusija
- 29.06.2022.
Nepabeigtās pagātnes loģika


- Pieredze
- 04.02.2019.
Par «čmošnijiem»* kantoriem


- Viedoklis
- 03.03.2023.
Atalgojums, vienlīdzība un iekļaušana – aktualitātes cilvēkresursu vadībā
Pēdējo trīs gadu laikā pieredzētie ārkārtējie notikumi pasaulē ir atnesuši jaunu realitāti arī cilvēkresursu vadībā. Kas mainījies Latvijas darba tirgū? Kas šodien motivē darbiniekus? Kādu pieredzi un secinājumus esam guvuši Latvijā? Kā izskatāmies globālajā kontekstā un ko cilvēkresursu vadības nozare var sagaidīt turpmāk? Gada sākums ir labs laiks izanalizēt šīs tēmas.

- Viedoklis
- 19.01.2023.
Kurp dodas klientu lojalitātes programmas?
Tirgotājiem un pakalpojumu sniedzējiem allaž ir bijis izaicinājums ne tikai piesaistīt jaunus klientus, bet arī noturēt esošos, veidojot piederības sajūtu konkrētam zīmolam jeb lojalitāti. Daudzo lojalitātes programmu pamata ideja ir sniegt savam pastāvīgajam klientam papildu labumus un iespējas. Viena monētas puse ir šo programmu saturs – labumi, ko uzņēmums piedāvā saviem klientiem, bet otra puse ir tehnoloģiskie risinājumi. Tiem jānodrošina klientam maksimālas ērtības un komforts, savukārt uzņēmumam – iespēja labāk iepazīt savus klientus un veidot mūsdienīgus, individualizētus piedāvājumus. Kā veidojas un ko sniedz digitālā lojalitāte? Vai digitāla lojalitātes karte strādā labāk nekā plastikāta?


- Viedoklis
- 01.02.2021.
Mikromenedžmenta noriets un kas to aizvietos
Aizvadītais gads nostrādāja kā paātrinātājs daudziem ilgi briedušiem, tomēr līdz tam nepietiekami plaši izplatītiem darba dzīves paradumiem. Tomēr lielākais pandēmijas efekts ilgtermiņā daudzu ekspertu skatījumā nebūs vis izkopta prasme strādāt attālināti, bet gan veids, kā vērtēt apmierinātību ar darbu, jēgu, ko tam piešķiram, un to, kā domājam par darba devēja līderību.

- Pieredze
- 04.02.2019.
Par «čmošnijiem»* kantoriem
Uzņēmējs Jānis Bergs raksta par savu pieredzi, turpinot iekarot ASV lielo tirgu

- Ziņa
- 22.12.2017.
Satversmes tiesa neatceļ prasību pedagogiem būt lojāliem valstij
Izglītības likuma normas, kas nosaka, ka pedagogiem ir jābūt lojāliem Latvijas valstij un tās Satversmei, atbilst Satversmei, atzinusi Satversmes tiesa (ST).
