Latvijas zīmols
- Veiksme
- 13.11.2024.
Zivju modes pazinēji

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
Baltijas zīmolu tops 2024

- Veiksme
- 25.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Kalpot sievietei

- Tendences
- 12.05.2024.
- Marija Leskavniece
Adījumi, ko vērts lāpīt


- Viedoklis
- 23.04.2021.
Ekonomikas sildītājs un identitātes bāka jeb Kāpēc pirkt vietējos pārtikas produktus

- Veiksme
- 13.11.2024.
Zivju modes pazinēji
Vaišļu ģimenes uzņēmums Salmo sāka ražot vizuļus Rīgā jau pirms Latvijas neatkarības atjaunošanas. Tagad tas pārdod visplašāko makšķerlietu sortimentu, un, lai arī lauvas tiesa ražošanas notiek Ķīnā, produktu dizains top šeit sadarbībā ar vietējiem makšķerniekiem

- Zīmolu tops
- 06.10.2024.
Baltijas zīmolu tops 2024
Andris Rubīns, Magic vadošais partneris. Foto — Ieva Salmane Foto -

- Veiksme
- 25.09.2024.
- Alise Zita Zeidaka
Kalpot sievietei
Pirms desmit gadiem Ingrīda Arāja ar meitu Gopiku Kalēju radīja zīmolu Pixie Won’t Play, kura mērķis ir atvieglot sievietes ikdienu, gādājot, lai vienmēr būtu, ko vilkt. Toreiz par kapsulas garderobi bija dzirdējis retais

- Tendences
- 12.05.2024.
- Marija Leskavniece
Adījumi, ko vērts lāpīt
Latviešu zīmola for lovers and trees radītājas Agnese Kazāka un Kristīne Sproģe-Lizandere dabā atradušas ne tikai spēku un veldzi, bet arī ideju veiksmīgam biznesam


- Viedoklis
- 23.04.2021.
Ekonomikas sildītājs un identitātes bāka jeb Kāpēc pirkt vietējos pārtikas produktus
Laiki, kad importa preces bija nenovērtējams dārgums, sen ir garām: mūsdienās daudz lielāku vērtību atkal piešķiram vietējam ražojumam. Sevišķi tas vērojams pārtikas nozarē, kur svaigāks, veselīgāks, garšīgāks produkts sekmīgi konkurē ar tādu, kam ilgāks derīguma termiņš. Vienlaikus nav noliedzams vēl viens būtisks aspekts – pērkot vietējo, arī nauda paliek vietējā apritē. Var diskutēt par to, cik šaurā vai plašā areālā jūtamies kā vietējie, attiecīgi – kas īsti ir vietējie produkti. Tomēr Latvijas ekonomikai, sevišķi skaudrajos Covid-19 apstākļos, ir vajadzīgs gan jūsu kaimiņa mājražotāja, gan liela Latvijas uzņēmuma pienesums, un te būtiska loma ir arī pircēju izdarītajām izvēlēm.

- Viedoklis
- 16.04.2020.
Latvijas valsts mārketinga lielā iespēja

- Viedoklis
- 16.04.2020.
Latvijas valsts mārketinga lielā iespēja
Covid-19 un ar to saistītā krīze pašlaik valstīm, ierēdņiem, uzņēmējiem, organizācijām un sabiedrībai liek strauji reaģēt un pielāgoties. Kā mēs redzam, milzīga nozīme ir tieši ātrumam, kādā tiek pieņemti lēmumi un radīti jauni efektīvi risinājumi. Gan lai ieviestu dažādus drošības pasākumus, gan radītu inovatīvus produktus cīņā ar Covid, gan arī pārnesot pakalpojumus uz digitālo vidi, ļaujot tos lietot attālināti. Pirms dažiem gadiem veico
