Tendences
Kāpēc revolucionāras idejas izšķīst neesošā konkurencē
Satura veidošana sociālajos tīklos tagad šķiet jau gluži ierasta lieta, un bieži vien nemaz nepievēršam uzmanību, vai paši nepārkāpjam un vai pret mums netiek pārkāpta personas datu aizsardzība. Bieži vien robeža starp parastu sociālo tīklu lietotāju un tā saukto influenceri ir ļoti šaura, tādēļ ikvienam ir vērts pievērst uzmanību pašiem vienkāršākajiem datu aizsardzības principiem.
Interneta kopienas palīdz atrast domubiedrus un nodrošina piederības sajūtu, kas ļoti nepieciešama mūsdienu sarežģītajā pasaulē. Tomēr tām ir arī liels mārketinga potenciāls, uzskata reklāmas speciālisti, kas izpētījuši Latvijas lielākās grupas dažādās interneta platformās
Mūsu ieraksti sociālo mediju platformās, atbalstītās un pārsūtītās ziņas, bilžu atlase, cilvēki, kuriem sekojam, – tas viss veido mūsu digitālo reputāciju, kas kļūst aizvien nozīmīgāka karjeras veidošanā. Digitālais “es” pastāsta par kandidātu to, ko darba intervijā tas atturēsies pieminēt, tāpēc sociālo mediju profila analīze potenciālā darba devēja acīs kļūst par vienlīdz nozīmīgu kā saruna ar cilvēku.
Liepājniece Romija Andersone vietnē Facebook izveidojusi grupu rožu cienītājiem, kurā šobrīd apvienojušies vairāk nekā 17 500 cilvēku. Pašas Romijas dārzā aug vismaz 400 šķirņu, lai gan par darbošanos dārzā viņa savulaik sacījusi: nekad!
Karš Ukrainā.
Vai Facebook cenzē Ukrainu atbalstošus ierakstus? Daudzi Latvijā tā uzskata, tomēr Re:Baltica neatrada pierādījumus, ka Facebook satura moderatori apzināti dzēstu Ukrainu atbalstošus ierakstus. Taču atklājās cita problēma — satura politika veidota tā, ka emocionāli runāt par karu ir praktiski neiespējami. Kremļa ārpolitikai tas nāk tikai par labu
Karš Ukrainā. 46. nedēļas galvenie notikumi
Katastrofāls tehnoloģiju gigantu akciju vērtības kritums daudziem investoriem ir radījis sajūtu, ka šobrīd cenas ir tik zemas, ka pienācis īstais laiks pirkt. No otras puses, ilgstoši kritumi, tieši otrādi, var radīt paralizējošu efektu: ja nu rīt atlaides būs vēl lielākas?
Viņš ieradās tikko nopirktās firmas birojā, stiepjot izlietni. Tā bija pārmaiņu zīme. Spēle ar vārdiem, jo angļu valodā «izlietne» un «apjēgt» skan līdzīgi. Jaunais Twitter īpašnieks Īlons Masks pirmajā mēnesī kopš mikroblogu vietnes iegādes ir daudz spēlējies ar vārdiem. Mediji aplēsuši, ka viņš tvīto ik stundu. Un tviteris zaudē kaudzi naudas… Reklāmdevēji aizplūst, par vārda brīvības ļaunprātīgu izmantošanu slēgtos kontus atjauno, darbiniekus atlaiž.
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!