Lai runātu par to, kā uzņēmējiem ne tikai izcelt savu zīmolu piesātinātajā sociālo mediju vidē, bet arī izmantot šo platformu vērtīgu ideju paušanai, aicinām regulārajā slejā izteikties satura veidotāju Egitu Bairamovu.
Kāpēc laikā, kad gandrīz ikviens paziņa un pat svešinieks ir sasniedzams ar pāris klikšķiem, aizvien biežāk piezogas dziļa vientulības un neiederības sajūta
Radoši digitālo aģentūru Wrong Digital nebaida kļūdas, jo no tām mācās būt empātiski, zinātkāri, aktuāli un trāpīgi
Sarežģītos tirgus apstākļos, par ko atbildīga ieilgusī veselības krīze, biznesa konkurētspējas noturēšanai ir būtiska nozīme. To veido vairāki faktori, piemēram, spēja ieviest vai piegādāt kādu produktu pirmajiem, piedāvāt kvalitatīvu produktu par labu cenu u.tml., taču jebkurš no tiem var ātri mainīties vai var tikt reproducēts konkurentu vidū. Kā sasniegt ilgtspējīgu biznesa konkurētspēju, sevišķi uzņēmumos, kur “serveris zem galda” jeb novecojuši informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) risinājumi aizvien ir realitāte?
Samīļot savus tuvākos gan attālināti, gan klātienē. Čukuru dzimtas stāsts
Dažas populārākās tērzēšanas programmas ir tik ļoti vienkāršotas, ka videosarunu var sākt ar pāris pieskārieniem ekrānam
Kopējas intereses, komunikācija reālajā laikā un vēlme būt drošībā — ko cilvēki novērtē šobrīd digitālajā vidē straujāk augošajās lietotnēs?
Bērnudārzu grupiņu kopējās sarakstes pārdzīvošanas stratēģijas
Ārvalstīs dzīvojošie mūsu tautieši ļoti labprāt izmanto Latvijas piedāvātos e-pakalpojumus, lai sev interesējošos jautājumus atrisinātu, nedodoties uz Latviju. Taču nereti problēmas sagādā autentifikācijas rīku trūkums, jo lielai daļai ārvalstīs dzīvojošo nav eID kartes un pat ne konta kādā no Latvijas bankām, lai izmantotu internetbankas paroles.
Iestājoties tehnoloģiju ērai, vairākums pētnieku un tehnoloģiju entuziastu paredzēja, ka izzudīs arī nepieciešamība pēc klātienes kontakta, jo visa saziņa notiks pastarpināti, proti, caur dažādiem tiešsaistes rīkiem. Tomēr realitātē piedzīvojam pretējo – tehnoloģijas attīstās tik ātri, ka grūti izsekot piedāvājumam, taču biznesa jautājumu kārtošanā joprojām neaizvietojamas ir klātienes tikšanās un sapulces – arī starp mileniāļiem, kuriem piedēvē pārlieku aizraušanos ar virtuālo vidi.
Par riskiem un bērnu datu apdraudējumu digitālajā telpā, kas bieži ir publiskāka vieta nekā tirdzniecības centrs izpārdošanas laikā
IKT sniegtās iespējas mūsdienās ir jāzina ne tikai IKT speciālistiem, bet arī uzņēmumu vadītājiem
Ja vēl neesi reģistrējies, ir.lv reģistrējies šeit vai ienāc spiežot uz sociālo mediju ikonām zemāk.
Aizmirsi paroli?
Ja jau esi reģistrējies, pievienojies šeit.
Piekrītu Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem un Privātuma politikai
Piekrītu saņemt izdevniecības jaunumus un satura vēstkopas.
Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi %email%, tika nosūtīts apstiprinājuma kods.
Ievadiet kodu
Lūdzi ievadiet saņemto kodu, lai apstiprinātu e-pasta adresi.Mirkli pacietības, lūdzu. Visbiežāk šis kods jums atnāks uz e-pastu uzreiz, tomēr var būt gadījumi, kad tas aizņem vairākas minūtes.
Lūdzu pārbaudiet e-pastu un pārliecinieties, ka ierakstījāt kodu pareizi.Nepieciešamības gadījumā pieprasiet jaunu kodu.
Kļūda. Mēģinat vēlreiz.
Paroles maiņa sekmīga!